گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

۱۳ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

8 خاصیت درمانی فوق العاده سرکه خرما + طرز تهیه

ادمین | چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۰۵:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر


سرکه انواع مختلفی دارد که محبوب ترین آنها سرکه بالزامیک، سرکه انگور و سرکه سیب است. اما سرکه هایی وجود دارند که به دلیل اثربخشی و طعم بسیار زیاد می توان از آنها به روش های مختلفی استفاده کرد، مانند سرکه خرمای معطر که به دلیل خواص درمانی آن مشهور است.

باید به خود بگویید که سرکه خرما نوع جدیدی از سرکه است. اما از پنج هزار سال پیش مورد استفاده قرار گرفته است. و می توانید از آن در غذاهای مختلف مخصوصا سس استفاده کنید.در این مطلب از کارمد شما را با خواص درمانی سرکه خرما آشنا می کنیم. نحوه افزودن سرکه خرما به غذا عوارض مصرف و طرز تهیه سرکه خرما پس لطفا تا انتهای مطلب کارمادیو با ما همراه باشید.

مهمترین فواید سلامتی سرکه خرما

سبزیجات یکی از غذاهای خوشمزه و منحصر به فرد هستند که به دلیل ارزش غذایی بالا فواید زیادی برای بدن به همراه دارند. وقتی سرکه خرما را تهیه می کنیم، مصرف روزانه این سرکه بسیاری از خواص خرما را به گونه هایی منتقل می کند که می توانند از این خواص بهره مند شوند.

این سرکه سرشار از ویتامین های گروه B مانند B1، B2 و B3 است که همگی برای بهبود عملکرد اندام های بدن ضروری هستند. سایر مواد معدنی موجود در سرکه خرما منیزیم، پتاسیم، آهن و کلسیم هستند. سرکه نیمه شیرین فواید زیادی برای سلامتی بدن دارد.

1. تقویت سیستم ایمنی بدن

برای داشتن اندامی قوی و سالم باید علاوه بر ورزش به رژیم غذایی خود نیز توجه کنید. یکی از راه حل های یک رژیم غذایی سالم، جایگزینی مواد گیاهی است که سرشار از مواد مغذی مختلف است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

سرکه خرما یکی از آن دسته از مواد گیاهی است که با تقویت سیستم ایمنی از بروز بیماری ها در بدن جلوگیری می کند. استفاده مداوم از سرکه خرما باعث پاکسازی بدن می شود.

یکی از بیماری های ناشی از ضعف ایمنی، سرماخوردگی است. استفاده از سرکه خرما باعث بهبود گلودرد ناشی از سرما می شود. سرکه خرما همچنین می تواند به طور موثر سرفه های مداوم را تسکین دهد.

2. سیستم گوارش را بهبود می بخشد

سرکه خرما از سرطان دستگاه گوارش پیشگیری می کند، اما این تنها مزیت گوارشی سرکه نیست. سرکه خرما بهترین غذا برای یبوست است و همچنین به التهاب معده کمک می کند

3. سوختگی ها سریعتر بهبود می یابند

اگر بنا به دلایلی از آتش سوزی یا گرمای ناشی از سوختن رنج می برید، می توانید از گرمای روز برای مشاهده این مشکل استفاده کنید. مواد مغذی و ویتامین های موجود در سرکه می تواند به سوختگی و التهاب ناشی از سوختگی کمک کند و البته می تواند از عفونت های ناشی از سوختگی به عنوان یک ضد عفونی کننده جلوگیری کند.

4. کاهش وزن

اگر به دنبال راهی برای خوش اندام شدن و کاهش وزن هستید، از خواص چربی سوزی سرکه غافل نشوید. مصرف سرکه خرما اشتهای کاذب را کاهش می دهد و در نتیجه از احساس گرسنگی جلوگیری می کند.

برای جلوگیری از یبوست قبل از غذا از سرکه خرما استفاده کنید.

5. از خستگی و سردرد خلاص شوید

اسیدهای خاصی در بدن افراد می توانند باعث خستگی شوند. اسید پیروویک و اسید لاکتیک از جمله این اسیدها هستند که گاهی می سوزند. مصرف سرکه خرما می تواند این اسید را خنثی کرده و خستگی را کاهش دهد. برای تسکین سردرد می توانید از سرکه خرما استفاده کنید زیرا پتاسیم موجود در این سرکه می تواند تا حدودی سردرد را تسکین دهد.

6. به بهبود بی نظمی های قاعدگی کمک می کند

قاعدگی هورمون های زنانه را در بدن زنان مختل می کند و عوارض ناخوشایندی را برای زنان به همراه دارد. اگر در این زمان سرکه خرما بخورید، این سرکه میزان لخته شدن خون را تنظیم می کند و این باعث خونریزی کمتر و کاهش درد در دوران قاعدگی می شود.

از طرفی با مصرف این سرکه مقدار زیادی کلسیم و پتاسیم وارد بدن می کنید که باعث کاهش اسپاسم عضلات رحم می شود. همچنین آهن موجود در سرکه خرما برای از دست دادن خون قاعدگی مفید است.

7. پیشگیری از سرطان

این نوع سرکه سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که در برابر انواع سرطان ها محافظت می کند. استفاده منظم از سرکه خرما به شما کمک می کند تا از مزایای آنتی اکسیدان ها بهره مند شوید.

8. عملکرد قلب را تقویت می کند

یکی از مهمترین خواص درمانی سرکه خرما بهبود عملکرد قلب و تقویت آن به دلیل وجود آنتی اکسیدان در آن است که با کلسترول بد خون مبارزه می کند و باعث سلامت این اندام حیاتی در بدن افراد می شود.

مشکلات و موارد منع مصرف سرکه خرما

تا اینجا شنا را با فواید و خواص درمانی سرکه خرما معرفی کردیم. اگرچه در برخی موارد مشخص شده است که برای بهره مندی از فواید درمانی سرکه خرما باید به طور منظم آن را مصرف کنید، اما مصرف بیش از حد این رژیم عوارض متعددی دارد.

به عنوان مثال، اگر از این سرکه به طور نادرست استفاده کنید، مینای دندان شما آسیب می بیند یا دهان و مری شما آسیب می بیند.

مصرف زیاد هر نوع سرکه برای سرماخوردگی باعث اختلال در حافظه، سرفه مزمن و بی حسی در قسمت های خاصی از بدن می شود. مصرف زیاد هر نوع سرکه از جمله سرکه خرما عوارضی مانند اختلال نعوظ، ضعف بینایی و کاهش وزن را در پی خواهد داشت.

به خانم های سرد مزاج توصیه می کنیم در دوران قاعدگی از سرکه خرما استفاده نکنند، زیرا باعث افزایش اسپاسم عضلات رحم و همچنین درد قاعدگی در این افراد می شود. البته مصرف سرکه خرما در دوران بارداری نه تنها منعی ندارد، بلکه خواص زیادی برای آنها دارد. اما بهتر است در مصرف این غذا دقت کنید.

بهترین راه برای استفاده از سرکه خرما در رژیم غذایی

راه های مختلفی برای استفاده از این نوع سرکه در وعده های غذایی وجود دارد. برای مثال می توانید از این سرکه برای تهیه سالاد یا ترشی جاهایی که رنگ آن مهم نیست استفاده کنید.

راه دیگر استفاده از سرکه خرما در رژیم غذایی استفاده از آن به عنوان نوشیدنی است. برای تهیه این نوشیدنی مفید باید یک یا دو قاشق سرکه خرما را با یک لیوان آب مخلوط کرده و صبح یا عصر بنوشید. اگر از این نوشیدنی برای کاهش وزن استفاده نمی کنید و فقط می خواهید از فواید این سرکه بهره مند شوید، مقداری عسل برای شیرین شدن این نوشیدنی به آن اضافه کنید.

طرز تهیه سرکه خرما در خانه

سرکه خرما را می توانید به روش های زیر درست کنید:

روش اول تهیه سرکه خرما

اولین قدم در تهیه سرکه خرما استفاده از مخمر است. ابتدا به مقدار لازم مواد اولیه را تهیه کنید سپس با رعایت دستوراتی که به شما داده شده این سرکه را تهیه کنید.

ترکیب بندی

روز 2 کیلوگرم

2 لیتر سرکه

4 لیتر آب جوش

1 قاشق غذاخوری نمک

1 قاشق چایخوری سوپ پخت

فرآیند آماده سازی

1- ابتدا پوست و هسته خرما را جدا کرده سپس خرما را خرد کنید.

2- ظرف فلزی بزرگی آماده کنید و با خاک رس پر کنید و بقیه را اضافه کنید.

3- در ظرف را ببندید و در جای تاریک و گرم به مدت 1 ماه تا 50 روز نگهداری کنید تا سرکه عناب آماده شود.

4- در این مدت هفته ای یکبار در ظرف را باز کرده و محتویات را مخلوط کنید.

5- قبل از استفاده از سرکه آن را صاف کنید.

روش دوم تهیه سرکه خرما

این روش در آشپزی به مخمر نیاز ندارد. اگر به مخمر حساسیت دارید، می توانید هنگام تهیه سرکه خرما آن را کنار بگذارید، اما بین این دو روش تفاوت وجود دارد و آن زمان رسیدن سرکه است.

بر این اساس اگر در تهیه این سرکه از مخمر استفاده نشود زمان آماده سازی آن افزایش می یابد. اگر خرما به دلیل نداشتن مخمر خیلی شیرین است، مقدار آب آن را زیاد کنید. در زیر مواد و مراحل تهیه این سرکه را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

عناصر

2 کیلوگرم خرما

کمی سرکه

1 قاشق غذاخوری نمک

2 تا 3 برابر وزن خرما آب دهید

فرآیند آماده سازی

1- در این روش به جای ظرف فلزی به بشکه نیاز دارید.

۲- خرماها را خوب بشویید و در ظرف مورد نیاز انتقال دهید.

3- به میزان خرما به بشکه آب اضافه کنید.

4- مراقب باشید بشکه را بیش از حد پر نکنید زیرا تخمیر باعث ریختن سرکه روی لبه بشکه می شود.

5- در سطل زباله را هر دو هفته یک بار باز کنید و محتویات آن را بررسی کنید. زمان تهیه سرکه به این روش بین 50 تا 70 روز است.

6- در نهایت این سرکه را قبل از استفاده فیلتر کنید.

کلام پایانی

همانطور که در این مقاله کمد لباس گفته شد، سرکه خرما خواص دارویی زیادی دارد و می توانید با گنجاندن آن در رژیم غذایی خود از مزایای آن بهره مند شوید. با این حال، عوارض جانبی سرکه خرما در صورت استفاده نادرست زیاد است. در این مطلب دو روش تهیه این ترشی را نیز آموزش داده ایم.

در پایان می توانید به مقاله طرز تهیه انگور سفید درجه یک به روش سنتی و خانگی بروید تا با مطالعه آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

  • ادمین

آهنگ جدید اردلان به نام «زود به زود»

ادمین | چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۰۳:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ اردلان زود به زود

پیشم حالت خوبه یا نه من که هر روز بیشتر از قبل دوست دارم

تو چی تو هم هی به من فکر میکنی دل تو هم برای من تنگ میشه یا نه

جز تو کی مرتب کنه موی ژولیدمو فقط تو میشناسی خوب میدونی منو

بگو بم چقد دوسم داری توهم دلت میخواد ببینیم همو

تا بت شدم نزدیک قلب من لرزید

زود به زود دلم تنگ میشه برات

خسته شم از چی آخه من وقتی تو داری تازگی همیشه برام

بیا بساز خودتو با دلی که تورو میخواد خیلی زیاد

ببین این حرفام از ته قلبمه الان

چه قشنگ صدا میکنی تو منو به اسمم

همه رفتارا تو هم شده مثل من

کاش همه مثل ما ته قصه ها بهم برسن

عشقم دیگه با هم داریم نسبت

مثل قبل هنوز سر جاشه حسم

میری بیرون منتظرم برگردی

حتی نمیزنم پلکم

تا بت شدم نزدیک قلب من لرزید

زود به زود دلم تنگ میشه برات

خسته شم از چی آخه من وقتی تو داری تازگی همیشه برام

بیا بساز خودتو با دلی که تورو میخواد خیلی زیاد

ببین این حرفام از ته قلبمه الان

https://musicdel.ir/single-tracks/288171/

  • ادمین

پیشنهاد ما این است که به جای خریدن فالور فیک که هیچ امتیاز مثبتی برای پیجتان ندارد، با تولید محتوای مؤثر و همچنین ایجاد تعامل با مخاطبانتان، سرعت رشدتان را بیشتر کنید. اگر فکر میکنید با خرید فالوور اینستاگرام و لایک و ویو خریدن به یکباره دراینستاگرم معروف میشوید و با گذاشتن هر پستی در صفحه اول اینستاگرام دیدهمیشوید سخت در اشتباهید. اگر کاربران یک اپلیکیشن را به یکدیگر معرفی کنند، قطعا آن اپلیکیشن نصب بیشتری را نیز خواهد داشت. در واقع این فالوور ها غیر واقعی بوده و وجود خارجی نخواهند داشت. همان طور که از نام و معنای واژه انگلیسی فیک پیداست، فالوور فیک، کاربری غیرواقعی، جعلی و بی ارزش است که هویت و وجود حقیقی ندارد. ابتدایی ترین راه این است که به قیمت فالوورهای خود مراجعه کنید و به صورت دستی، فالوور هایی که تشخصی می دهید فیک هستند را از صفحه خود خارج کنید. برای اینکار، وارد بخش فالوورهای آن پیج بشوید و چندمورد از آنها را بررسی کنید (از نام و آیدی آنها مشخص است و نیازی نیست وارد هر پیج در قسمت فالوورها شوید). منظور از فالوور های فیک، پیج هایی هستند که تعاملی در اینستاگرام با دیگر پیج ها و افراد برقرار نمی کنند. البته فقط آموزش کار با ربات مهم نیست! البته برای بخش فالووینگها، همیشه هم به این صورت نیست که دیگر پیجهای فیک را فالو کرده باشند، چراکه یک پیج فیک، معمولاً پیجهای واقعی را نیز فالو میکند، چون آنها توسط ربات اداره میشوند و فالو کردن پیجهای واقعی، در ازای مبلغی بوده که شخصی دریافت کرده است. مثلاً امکان دارد شخصی پیجی را ساخته باشد و پس از مدتی، دیگر به اکانتشان سر نزند یا اینکه آن پیج، همچنان فعال است و با پیجهای دیگر تعامل دارد، اما واکنشی به پستهای شما نشان نمیدهد. تا اینجای مقاله با اهمیت و دلیل وجود ممبر در تلگرام آشنا شدید؛ در این بخش از مقاله اد ممبر تلگرام به بررسی روشهای اد کردن ممبر در تلگرام خواهیم پرداخت.

سپس در صفحه مورد نظر روی گزینه ادد کردن مخاطب از طریق لینک، کلیک کرده و یک لینک مخصوص برای خود تشکیل میدهید که در بالای صفحه برای شما نشان داده میشود و بعد هم آن را کپی کرده و با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید و به این طریق از طریق آموزش ایتا به راحتی توانستهاید عضوهای جدیدی را به گروه خود اضافه کنید. ادمین تدوینگر اینستاگرام، کار با ابزارهای ادیت و تدوین ویدیو را به صورت حرفهای بلد است و تجربه کافی در این زمینه دارد. متأسفانه امروز سایتها و اشخاص زیادی در اینترنت در زمینه فروش فالوور فعالیت میکنند که از عدم آگاهی افراد سو استفاده کرده و به آنها میگویند که مثلاً باید حداقل 5 هزار تا فالوور بخرید تا بتوانید موفق شوید و چنین سخنانی اصلاً واقعیت ندارد و هیچ اجباری در خرید فالوور وجود ندارد و شما در این زمینه کاملاً آزاد هستید و میتوانید فالوور نخرید و با تبلیغات پیجتان را پربازدید کنید. با دنبال کردن این اشخاص امکان بازدید از مطالبی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارند برای شما وجود خواهد داشت. اما اگر زیر ۵۰ هزار فالوور واقعی دارید طبیعتا به ربات اینستاگرام نیاز خواهید داشت چون به احتمال زیاد نه درآمدتان آنقدر بالاست و نه با تولید محتوا می توان مقدار قابل توجهی فالوور جذب کرد. اگر بخواهید از روش طبیعی برای دیده شدن در اینستاگرام استفاده کنید احتمالا به یک زمان طولانی احتیاج خواهید داشت. اگر با اینکار، دوباره به محتوای شما علاقه نشان داد که آن را در لیستتان نگه دارید.

اگرچه اینستاگرام برای اولین بار به عنوان نسخه کپی Snapchat کار خود را آغاز کرد اما اکنون با رابط کاربری متفاوت که الگویی برای استانداردهای امروز است، توانسته محبوبیت بسیار زیادی میان مردم کسب کند. دقت کنید که کامنتهای واقعی بیانگر محبوبیت و اعتبار برند شما بوده و نباید اهمیت آن را فراموش کنید. ویو پست یا بازدید پست تعداد افرادی را نشان میدهد که یک ویدیو را مشاهده کرده اند و الگوریتم اینستاگرام ویدیوهایی که تعامل بالا و بازدید زیادی دارند را ترجیح می دهد و در اکسپلور نمایش میدهد ،افزایش ویو پست در تفکر افراد نیز تاثیر گذار است که شما چگونه توانستید این میزان بازدید را دریافت کنید و میزان محبوبیت پیج شما را افزایش میدهد و حتی اگر چند ویدیو را با یکدیگر آپلود کرده اید میتوانید خرید ویو برای چند پست را در فالوورینو انجام دهید. اگر یک صفحه را به تازگی باز کردهاید نباید انتظار داشته باشید که در چند هفته هزاران فالوور واقعی جذب کنید. اگر قرار است تبلیغ کنید، بهتر است پیجهایی که میخواهید تبلیغاتتان را در آنها قرار دهید به خوبی آنالیز و بررسی کنید. اگر از برنامههایی مانند فالوئر بگیر اینستاگرام و این موارد استفاده کرده باشید، باز هم امکان دارد که فالوورهای فیکی از این طریق به پیج شما اضافه شده باشند. دلیل این مورد هم این است که این پیجها، توسط رباتها و به صورت گروهی ساخته میشوند و به همین دلیل، آنها زمان کافی برای انتخاب تصویر پروفایل برای هر پیج را ندارند. البته این مورد رو باید بگم که برخی از پیجهایی که هیچ پستی را منتشر نمیکنند و حتی تصویر پروفایل هم ندارند، واقعی هستند و نمیتوان همه پیجها را فیک نامید. قبلاً هم گفتم که برخی از افراد هستند که پیجی را میسازند، اما نه برای آن تصویر پروفایل انتخاب میکنند، نه بیوی پیج را تکمیل میکنند، نه پستی قرار میدهند و خلاصه اینکه کار خاصی انجام نمیدهند.

آیا میتوانم به رباتها یا سایتهایی که ادعا میکنند لایک رایگان به من میدهند اعتماد کنم؟ اما با خرید فالوور واقعی از وب سایت مای ممبر توانستم فروش پیج خود را به سرعت افزایش داده و سود خوبی را کسب کنم. حالا که با فالور فیک اینستاگرام و اینکه از کجا میآیند آشنا شدید، میرسیم به اینجا که چطور باید آنها را تشخیص بدهیم؟ 7. حالا بر روی پاک کردن همه کلیک کنید. یعنی شما می توانید هر تعداد کاربر که در نظر داشته باشید را جهت فالو کردن انتخاب کنید تا برنامه به صورت خودکار اکانت های ثبت شده را فالو کند. این ابزار، یکی از ابزارهای رایگان سرویس Hypeauditor است که میتوانید به راحتی هر پیجی را که خواستید چک کنید. ابزارهای آنلاینی هم هستند که به شما کمک میکنند تا پیجها را به راحتی بررسی کنید. روش دوم جذب مخاطب هدفمند از طریق تبلیغات در پیجهای بزرگ است که برای این امر بهتر پیجهایی را انتخاب کنید که در وحله اول واقعی باشند و در وحله دوم موضوع آنها به موضوع پیج شما نزدیک باشد. در ابتدای برخورد با هر یک از این پیج ها بلافاصله به میزان افراد دنبال کننده آن پیج توجه می کنید. با استفاده از ربات قرعه کشی تلگرام، میتوانید مسابقات آنلاین را برگزار کنید. همچنین میتوانید در دورهی آنلاین کسب درآمد از اینستاگرام شرکت کنید. استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. فراموش نکنید بهترین روشی که درحال حاضر می توانید از آن برای جذب فالوور هدفمند اینستاگرام استفاده کنید، استفاده از ربات اینستاگرام است. گاهی فکر میکنید هیچ مهارت خاصی ندارید، در حالی که ممکن است بعضی از استعدادهایتان را فراموش کرده باشید. این موضوع را فراموش نکنید.

پس از سال 2015 این نرم افزار با آپدیت خود، محدودیت آپلود یک عکس در هر پست را برداشت و کاربران در حال حاضر میتوانند چندین عکس را در یک پست به نمایش بگذارند. اگر تعداد لایکها و کامنتها، با تعداد فالووری که دارد همخوانی نداشت، در این صورت احتمال اینکه فالوورها فیک باشند بالاست. در هر حال، اگر قصد حذف فالوور فیکی را دارید، طبق آموزش زیر عمل کنید. نباید انتظار داشته باشید که فالوور های غیر واقعی شما را لایک کنند و یا برای شما کامنت بگذارند. با این وجود چرا افراد زیادی فالوور فیک خریدار می کنند؟ احتمالا به هزینه زیاد استفاده از این راه ها و زمانی که لازم است صرف این کار کنید فکر کرده اید و به این نتیجه رسیده اید که راه دیگری با هزینه کم و در زمان کوتاه تر برای افزایش فالوور پیدا کنید. پس شما بعد از یاد گرفتن روش های افزایش فالور اینستاگرام باید تصمیم بگیرید که برای افزایش فالور هزینه کنید و زودتر به نتیجه برسید یا کمی حوصله به خرج دهید و آرام آرام به طور رایگان فالورهاتون رو افزایش دهید. پس اگر پول خرج نکنید به این مفهوم نیست که بصورت رایگان دارید فالوور جذب می کنید. راه اول این است که اگر آن پیج عمومی است و پست هم دارد، چند پستش را لایک کنید تا ببینید واکنشش چیست. اگر شما هم به اینستاگرام وارد شده باشید می دانید که این برنامه امکان دسترسی شما به پیج افراد دیگر را فراهم کرده و می توانید از صفحات افراد مختلف در این شبکه دیدن کنید و یا آن ها برای هر مدتی که می خواهید دنبال کنید. اگر تعداد کامنتها زیاد بود، ببینید که آیا کامنتها بامعنی هستند یا نه. گرچه این مقاله در مورد تشخیص فالوور فیک از واقعی بود، اما باز هم تأکید میکنم هیچ زمان فالور فیک نخرید.

اگر تعداد لایک پایین بود و اکثر کامنتها، به صورت ایموجی (شکلک) بود، احتمالاً آن فالوور، فیک است. اما اگر پیج فعالی دارد، اما با وجود اینکه شما را فالو کرده، علاقهای به پستهای شما نشان نمیدهد، در اینجا میتوانید دو کار را انجام دهید. شما می توانید با خرید ربات اینستاگرام از آن استفاده کنید. همچنین می توانید این پست ها را لایک و یا کامنت گذاری کنید. ما فروشگاه های عطر را می بینیم که روش تشخیص عطر باکیفیت و استاندارد را شرح می دهند. پس از پرداخت هزینه، درخواست شما به کارشناسان ما ارجاع داده خواهد شد و در سریعترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی میشود. فالوور فیک ، توسط شماره مجازی ها ساخته میشوند و سپس به یک سیستم مدیریت اکانت وصل میشوند و وقتی شما درخواست فالوور فیک دهید ، یکجا برای شما فالوور ارسال میکنند. در صورتی که در پستهای شما یک گزینه کال تو اکشن (CTA) وجود داشته باشد و این پستها وارد صفحه اکسپلور شود، کاربران بیشتری به درخواست شما پاسخ میدهند و با این کار نرخ تبدیل شما هم بیشتر خواهد شد. اشتباهی که برخی انجام میدهند این است که زمانی که میخواهند پست جدیدی را ارسال کنند، تمامی هشتگها را کپی میکنند و درون کپشن قرار میدهند. دسته اول از روشهای افزایش سابسکرایب و واچ تایم یوتیوب آنهایی هستند که در درازمدت بازخورد خود را نشان میدهند. تگ کردن همکارانتان دو فایده اصلی دارد اول اینکه کاربران پیچ شما این رفتار را از بزرگ منشی شما می دانند و بیشتر از شما لذت خواهند برد دوم اینکه فرد تگ شده در اغلب موارد شما را استوری می کند و این هم برای افزایش فالوور شما مفید خواهد بود. به همین دلیل بهتر است در ابتدا تعداد فالوور های خود را افزایش دهید تا در قدم اول مشکلی پیش نیاید و با قدر تمام پیش بروید.

اعتبار پیج خود را با خرید فالوور فیک بالا ببرید! اگر در ابتدای فعالیت خود در اینستاگرام هستید خرید فالوور فیک گزینه مناسبی برای بالا بردن فالوور های پیجتان خواهد بود تا به این طریق اعتماد کاربران واقعی را جلب کنید و اعتبار پیج خود را در میان دیگر رقبای خود بالا ببرید. در اینجا هم اگر دیدید که اکثر پیجهای فالو شده، پیجهایی با آیدی عجیب و غریب هستند، میتوانید یقین پیدا کنید که آن پیج هم فیک است. دریچه 67 با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با به کارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین کنندگان ، میکوشد. این راه ها معمولا شامل تبلیغات گسترده، تعاملات دو طرفه، تولید محتوای تاثیر گذار و یونیک، حضور همیشگی و مداوم در اینستاگرام به همراه انتشار پست ها و مطالب و استوری های جذاب و… تمامی پست هایی که منتشر می کنید، باید با کیفیت، جذاب و از نظر بصری دارای یک نظم و یا یک تم خاص باشد تا از دید مخاطبان، حرفه ای به نظر برسید. این راه خرید فالوور از سایت های معتبر خواهد بود که در چند سال اخیر با استقبال فراوان از سوی کاربران اینستاگرامی رو به رو شده است. این امر گاهی موجب می شود افراد از خرید فالوور فیک پشیمان شوند اما وجود فالوور های فیک در آغاز فعالیت در اینستاگرام شما را به سوی موفقیت سوق می دهد. در ابتدا لازم است با مفهوم فالوور فیک آشنا شوید. با خرید فالوور واقعی اینستاگرام دیده شوید!

  • ادمین

نکات رایگان میدان نقش جهان اصفهان

ادمین | يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

 

چهارباغ عباسی دقیقا از آنور سیوسه پل، میدان انقلاب، شروع شده و تا دروازه دولت در شمال شهر اصفهان، ادامه مییابد. پدرام ادامه میدهد: سنگفرش چهارباغ بهگونهای است که به پیست اسکیت تبدیلشده و بچهها در آنجا اسکیتبازی میکنند و دوچرخهسوارها در آنجا تردد دارند! اگر میخواهید با مترو اصفهان به این پل زیبا بروید، در ایستگاه سی و سه پل پیاده شده و با چند دقیقه پیادهروی به آنجا برسید. پاساژ انقلاب اصفهان در مکانی قرار دارد که با اتوبوس و مترو هم می توان به آن دسترسی یافت. این باغ افزون بر داشتن جاذبه های تفریحی واجد جنبه های آموزشی علمی و تحقیقاتی نیز می باشد و به لحاظاینکه گونه های بسیار زیادی از پرندگان در این باغ نگهداری می شود می توان قابلیت ها و بهره وریهای آموزشیآن را بعنوان یک هدف اصلی تلقی نمود . ـ و احد کلینیک و بهداشت : پرندگان بیمار پس از تشخیص بیماری وارد این بخش می شوند و پس از معاینه کامل بر اساس نظر دامپزشک باغ پرندگان و تجارب کارشناس مربوطه درمان می شوند. جهت کنترل بیماری ها و جلوگیری از گسترش آنها در این مجموعه، پرندگان تازه وارد ابتدا به مدت 14-10 روز وارد قرنطینه می شوند و پس از انجام آزمایشات لازم در صورت سلامتی وارد باغ پرندگان می گردند.

محله های تهران-شهرک غرب- عکس باشگاه خبرنگاران پویا تسنیم - Tasnim مجموعه باغ پرندگان از قسمت های متعددی تشکیل شده که عبارتند از: برکه ها، صخره، قفسه های شیشه ای، قفس های آهنی و فضای سبز جنگلی. ، فضاهای سبز و پر درخت جهت پرندگان مناطق جنگلی مانند قرقاول ها و قفس های فلزی برای پرندگانی که به دلایل مختلف امکان رهائی آنها در باغ وجود ندارد در نظر گرفته شده است. این پرندگان در همه قاره ها به جز قطب جنوب زندگی می کنند. می باشد. در قسمت مرکزی باغ ، برکه بزرگی دیده می شود که تعداد زیادی از این نوع پرندگان را در بر می گیرد. در سرتاسر محیط باغ فضای سبز جنگلی ایجاد شده تا تعدادی از پرندگان بتوانند آزاد در این فضای دل انگیز پرواز کنند. در سرتاسر محیط باغ ، فضای سبز جنگلی ایجاد شده تا تعدادی از پرندگان بتوانند به صورت آزاد در این فضای دل انگیز پرواز کنند. یکی از این تجربههای متفاوت که میتوانید در سفر به این سرزمین برای خود رقم بزنید، بازدید از باغ پرندگان است که در محلهی ناوژان و در ساحل زاینده رود شهر اصفهان قرار دارد. بخش مهمی از سفر به یزد در کنار بازدید از جاذبههای تاریخی و طبیعی شهر، به خرید سوغاتی اختصاص پیدا میکند. منبع اصلی آب این باغ، چشمه سلیمانیه است که آب استخر بزرگ، حوضخانه (چشمه) زنانه و مردانه، حوض جوش (که آب آن از زیر تأمین میشود) و حوض دراز (دوازده فواره) را تأمین میکند. همین معماری بی بدیل باعث شده تا انعکاس 20 ستون این کاخ درون استخر بزرگ مقابل عمارت، آن را به چهلستون تبدیل کند.

در کنار آن درختان کشیده شده در دو سوی استخر، فضایی ممتد و جهت دار را به سوی کوشک چهلستون ایجاد می گردد و حرکت را در ذهن تداعی می کند . یافته ها: در سطح ساختارهای سازندة باغ ایرانی، ساختار کالبدی با وزن 428/0 حائز اهمیت بیشتری نسبت به ساختارهای عملکردی با وزن 334/0 و کیفیت فضایی با وزن 238/0 است. در نهایت این نوشتار عدم توجه به اصل محصور بودن و اهمیت دیوار در باغ ایرانی و همین طور جایگاه ورودی در باغ و ارتباط ان با محور اصلی و کوشک را دلیل اصلی سردرگمی در خوانش باغ فتح آباد به عنوان باغ ایرانی می داند؛ دو موردی که در ساختار اولیه باغ براساس روایات و تصاویر حضور داشته اند و در بازسازی و مرمت باغ به اندازه دقت در مرمت جزییات عناصر باغ و کوشک مورد توجه قرار نگرفته اند. وی بی توجهی نسبت به از دست رفتن این سرمایه گردشگریِ اصفهان را جبران ناپذیر خواند و افزود: نهادِ میراث فرهنگیِ اصفهان باید خانه ها و لکه بافت های تاریخی را شناسایی و برای احیا آنها برنامه ریزی کند، همان طور که در یزد، خانهها در بافت های تاریخی بازسازی، احیا و به سمت گردشگری هدایت میشود و مردم برای اینکه در آنها اقامت کنند ، سر و دست می شکنند. این باغ که یکی از جاذبه های گردشگری شهر اصفهان بوده بخشی از پارک جنگلی ناژوان و رودخانه زاینده رود را شامل می شود. جالب است بدانید که مجموعه باغ پرندگان اصفهان بخشی از پارک ناژوان به شمار میرود که از معدود باغهای پرنده در خاورمیانه است. زیستگاههای متفاوتی بسته به شرایط زندگی طبیعی پرندگان برای آنها در نظر گرفته شده است.

در باغ پرندگان اصفهان زیستگاه های متفاوتی بسته به شرایط زندگی طبیعی پرندگان برای آنها در نظر گرفته شده است. باغ پرندگان در اصفهان یکی از جاذبه های طبیعی و فرهنگی اصفهان می باشد و از معدود باغ های پرندگان در خاورمیانه است. شما چقدر با پرندگان ایران آشنایی دارید؟ خانه دهدشتی ها از جاهای دیدنی شهر اصفهان مربوط به دوره قاجار است و در شهر اصفهان، چهار باغ عباسی، دروازه دولت، خیابان مسجد باب الرحمه کوچه جهان نما، انتهای بنبست دهدشتی، پلاک ۱۱۰ واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۸۵ با شمارهٔ ثبت ۱۸۱۰۲ بهعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیدهاست. در حقیقت یکی از جلوه های باشکوه خلقت خداوند در طی تاریخ دیدار و شنیدن صدای آوای پرندگان است. باغ پرندگان توسط شهرداری اصفهان احداث شده است و اکنون تحت مدیریت طرح ساماندهی ناژوان و صفه اداره می شود. این مجموعه که بخشی از پارک جنگلی ناژوان و رودخانه زاینده رود است از معدود باغهای پرندگان در خاورمیانه است. از جاذبههای گردشگری اطراف اقامتگاه نیز میتوان به رودخانه زاینده رود (2 دقیقه پیاده) ، باغ پرندگان (3 دقیقه)، سی و سه پل (5 کیلومتر)، میدان نقش جهان (6 کیلومتر) و پارک جنگلی ناژوان (800 متر) اشاره کرد.

همچنین بام شهر اصفهان در شمال غرب این شهر بام شهر اصفهان آکواریوم اصفهان در پارک جنگلی ناژوان به عنوان اولین تونل آکواریوم ایران در نوروز سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و در آن انواع ماهیها و آبزیان وجود دارد. کافی شاپ خانه دهدشتی اصفهان یکی از خاص ترین کافه رستوران های ایران محسوب می شود که علاوه بر واقع شدن در خانه ای تاریخی، منویی متشکل از خوراکی ها، دسر ها و نوشیدنی های کافی شاپی و غذاهای سنتی دارد. این باغ حدوداً ۲۶۰ سال قدمت دارد،دو نوع عمارت بیرونی و عمارت اندرونی دارد علاوه بر آن نیز دارای عمارت سردر، ساختمان هشتی و بادگیر، عمارت بهشتآئین و تالار آینه، عمارت تهرانی، آبانبار دو دهانه و باغ ناصر است.بادگیر باغ که به شکل منشوری ساخته شده است با ارتفاع ۳۳ متر و ۸۰ سانتیمتر مرتفع ترین بادگیر خشتی جهان میباشد این باغ بینهایت زیباست. سقف این گنبد از داخل کاشی کاری شده است و داخل بنا دارای نقوش گچبری و طرحهای رنگی است. کافی است به شکل مناره ها، گنبدها و کاشی کاری های این مسجد که بسیار هنرمندانه، طراحی شده اند نگاه کنید تا هنر معماران عصر صفویه را درک کنید. ماشین خود را پارک کنید و بهسمت آکواریوم بروید. مساحت آکواریوم اصفهان پیش از ۳۵۰۰ متر مربع میباشد. در باغ پرندگان اصفهان موضوع اصلی فقط دیدن پرندهها نیست، بلکه این باغ ۵۵ هزار متری همچنین آکواریوم اصفهان، باغ خزندگان، تلهسیژ، مسیر دوچرخهسواری هم دارد. واحد تکثیر :در این بخش شرایط و امکانات مناسب جهت تخمگذاری و جوجه درآوری پرندگان فراهم می گردد.نگهداری از جوجه های تکثیر یافته تا مرحله رسیدن به سن خاص جهت رها سازی در باغ پرندگان به عهده این بخش می باشد. نگهداری از جوجه های تکثیر یافته تا مرحله رسیدن به سن خاص جهت رهاسازی در باغ پرندگان به عهده این بخش می باشد.

ـ واحد تکثیر : در این بخش شرایط و امکانات مناسب جهت تخمگذاری و جوجه درآوری پرندگان فراهم می گردد. برای پرندگان شکاری نیز قفس های آهنی ساخته شده اند زیرا این نوع پرندگان در صورت آزاد بودن در محیط ، ممکن است از سایر پرندگان و نیز جوجه های آنها استفاده نمایند. پوشش توری سقف باغ با مساحت ۴۰ هزار متر مربع بر روی ۱۶ ستون فلزی به ارتفاع ۳۲-۲۵ متر نصب شده است .باغ پرندگان مجموعه ای تفریحی،علمی و تحقیقاتی است که علاقه مندان به هر یک از این بخشها می توانند از آن بهره برده و استفاده نمایند. اگر تا به حال به اصفهان و باغ پرندگان سفر نکرده اید با این بخش از دلگرم همراه باشید. در کنار بازدید از بخشهای متعدد باغ، 4 برکه کوچک و بزرگ در باغ پرندگان میبینید که بزرگترین آن در مرکز باغ قرار دارد. تراکم تعداد گونه های باغ پرندگان اصفهان متفاوت بوده و بسته به اینکه شرایط سازگاری پرندگان دیگر فراهم گردد به گونه های پرندگان افزوده خواهد شد. باغ پرندگان با مساحتی بالغ بر ۵۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۷۵ به همت شهرداری اصفهان در بیشه ناژوان و در حدود ۴ کیلو متری غرب پل وحید احداث گردیده و از نظر طراحی در سطح کشور در نوع خود بی نظیر است .محوطه داخلی باغ پرندگان با وسعت ۱۷ هزار متر مربع چنان زیبا فضا سازی شده است که علاوه بر تامین نیازهای زیست محیطی پرندگان منظره ای زیبا و دلپذیر را جهت علاقمندان فراهم کرده است . این جانداران جزو پرندگان غول پیکر به شمار می آیند و طول بال برخی از آنها به ۳ متر نیز میرسد. این جانداران یکی از اولین گونههای پرندگان هستند که انسان موفق به رام کردن آنها شده است و به نظر می رسد که مردمان مصر در این امر پیشرو بوده اند.

مساحت داخلی زیر توری باغ 17000 مترمربع و مساحت توری که بر روی 16 ستون متحرک به ارتفاع حداکثر32 متر قرار گرفته است 40000 مترمربع است.باغ پرندگان توسط شهرداری اصفهان احداث شده است و اکنون تحت مدیریت طرح ساماندهی ناژوان و صفه اداره می شود.و… باغ پرندگان اصفهان تفریحگاهی منحصر به فرد با انواع گوناگونی از پرندگان در پارک ناژوان واقع شده است. به عنوان مثال بر اساس این شرایط، تعداد پرندگان متعلق به برخی از گونه ها تنها یک جفت است در حالی که از برخی گونه ها تعداد زیادی در باغ وجود دارد. بخش های مختلفی در این باغ برای حدود ۴۰۰۰ قطعه پرنده در ۱۳۰ گونه وجود دارد که به تدریج بر تعداد آنها افزوده می شود. این پرندگان را همه کم و بیش می شناسند و برخی برای اشاره به آنها از واژه مرغابی استفاده می کنند. باغ پرندگان اصفهان با مساحتی بالغ بر 55000 مترمربع یکی از جاذبه های تفریحی شهر اصفهان است. باغ پرندگان اصفهان فعالیت خود را در مرداد سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و مساحتی بالغ بر ۵۵۰۰۰ متر مربع دارد. ـ واحد قرنطینه : باغ پرندگان پذیرای پرندگانی است که توسط افراد دوستدار پرنده به باغ اهدا می شود. باغ پرندگان علاوه بر جاذبه های تفریحی ، دارای واحدهای آموزشی ، علمی و تحقیقاتی نیز می باشد که بخشی از واحدهای تخصصی فعال آن شامل واحد تغذیه، تکثیر، بهداشت، قرنطینه و تاکسیدرمی می باشد.

هم چنین در باغ پرندگان ، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی هم صورت می گیرد که بخشی از واحدهای تخصصی آن شامل واحد تغذیه، تکثیر، بهداشت، قرنطینه و تاکسیدرمی می شود. زیرا اینها در صورت آزاد بودن در محیط از سایر پرندگان و جوجه آنها استفاده می کنند. یکی از شاخههای این مکتب، خطاطی و نگارگری است که از آن در بناها، سازه ها، کتابها و حتی نقاشیها استفاده شده است و بر ظرافت و جلال معماری ایرانی افزوده است. معماری میدان اورا بسیار تحتتاثیر قرار داد، او معتقد بود در هیچ تمدنی از زمان مدنیت انسان چنین بنای باشکوه و منحصر بفردی ساخته نشده است. از دیگر شاخصههای معماری آتشکده بهرام یزد، وجود نگاره فروهر در بالای ستونها و وسط پیشانی این عمارت است. لازم است بدانید آتشکده بهرام یزد در تاریخ 22 شهریور 1378 هجری شمسی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. در متن کتیبة سَردَرْ، نام شاهرخ تیموری و سلطان جهانشاه و تاریخ ۸۶۱ هجری قمری خوانده می شود. البته نباید از این نکته غافل شد که تاریخ دقیق ساخت مسجد اعظم فهرج هیچگاه توسط این استاد بزرگوار اعلام نشده است. البته لازم به ذکر است تزئینات ایوان همزمان با ساخت آن انجام نشده و مربوط به دوران قراقیونلو و صفویه می باشد. به همین دلیل است که اگر به کاخ عالی قاپو بروید، متوجه می شوید که این این در بسیار بزرگ و وسیع ساخته شده است. ارتفاع این منارهها بیش از 50 متر است و به همین دلیل عنوان «بلندترین منارههای جفتی جهان» را به خود اختصاص دادهاند. مساحت کاخ ۲۱۲۰ متر مربع و محل بنای عمارت یک متر از سطح باغ بلندتر است.

مساحت داخلی زیر توری باغ 17000 متر مربع و مساحت توری 40000 متر مربع است. معمولاً پشتبام خانههای زیر ساباط با متصل بودن به هم مورداستفاده واحدهای همسایه نیز قرار میگیرد و گاهی مانند یک اتاق مشرفبه کوچه به نظر میآیند. یزد در هنگام نوروز شلوغ است و بهدلیل قیمت بالای مراکز اقامتی و ازدحام و شلوغی، پیدا کردن محل اقامت آسان نیست و این دغدغه، آرامش مسافران را از آنها میگیرد. البته همه باغ هم سقف توری ندارد، مثلا بالای برکه و محل زندگی اردکها و جوجههایشان آسمان آزاد است. البته این قفس بیشتر از تنفس در هوای آزاد برای آنها فایده داشته است، چراکه پرندههای داخل آن توانایی تنفس در هوای اصفهان را ندارند و در این قفسهای شیشهای برایشان تهویه هوا و امکانات مناسبی درست کردهاند. تراکم گونه ای پرندگان باغ متنوع است و این مساله به دو نکته بستگی دارد: نخست اینکه تا چه میزان امکان جمع آوری پرندگان وجود دارد و دوم اینکه سازگاری آنها با شرایط محیطی حاکم به چه میزان است. از این رو در این باغ پنج محیط متفاوت شامل برکه ها، صخره ها، قفس های شیشه ای، قفس های آهنی و فضای سبز جنگلی برای پرندگان مشاهده می شود. برکه ها، صخره ها، قفس های شیشه ای، قفس های آهنی و فضای سبز جنگلی. برای تغذیه پرندگان شکاری نیز قفس های آهنی ساخته اند. برای مثال برکه های باغ جهت پرندگان آبچر نظیر اردک ها، فلامینکوها و…

برای این مجموعه ۴ برکه تعبیه شده که محل زندگی پرندگانی مانند اردک ها، فلامینگوها و… از ویژگی مثبت باغ پرندگان این است که طبیعت محل زندگی هر پرنده در آن شبیهسازی شده است. محوطه داخلی باغ پرندگان ۱۷ هزار متر مربع وسعت دارد و به گونه ای طراحی شده که هم نیازهای زیستی پرندگان را پاسخ دهد و هم فضایی دلپذیر را برای بازدیدکنندگان فراهم آورد. این مجموعه فعالیت خود را در مرداد سال 1375 آغاز کرد و مساحتی بیش از 50000 متر مربع دارد. باغ پرندگان اصفهان در مرداد ماه سال ۱۳۷۵ با مساحتی بالغ بر ۵۵۰۰۰ مترمربع، به همت شهرداری اصفهان در ۴ کیلومتری غرب پل وحید در حاشیه زاینده رود احداث گردید. این مجموعه که بخشی از پارک جنگلی ناژوان و رودخانه زاینده رود است از معدود باغهای پرندگان در خاورمیانه می باشد. این مجموعه بخشی از پارک جنگلی ناژوان به شمار می رود و از معدود باغهای پرندگان در خاورمیانه محسوب می شود. با دیدن تصاویر و عکس های باغ پرندگان که در این مطلب آورده شده، برای مشاهده بیشتر فضای دلنشین و زیبای باغ پرندگان در اصفهان بهتر است با تور اصفهان گردی به این شهر سفر کنید و از این پارک دیدن و از فضایش لذت برید.

گوشه به گوشه باغ پرندگان برکه درست شده، اما بزرگترینشان دقیقا وسط باغ است. می باشد. برکه بزرگی در قسمت مرکزی باغ قرار گرفته است بطوریکه تعداد زیادی از این پرندگان آبچر را در بر می گیرد. میدان نقش جهان در کدام قسمت اصفهان است؟ ”مسجد جامع اصفهان مربوط به کدام دوره است؟ ↑ جبلعاملی، «تاریخ تحولات مسجد جامع اصفهان»، ص۶۳-۶۵. ↑ “1:18-36”, اجاره ماشین جهت سفر 2 Maccabees. ↑ «مرگ ماهیها؛ شکنجه طبیعت». برکه ها : 4 برکه کوچک و بزرگ در باغ پرندگان وجود دارد که محل زندگی پرندگان آبچر مانند انواع اردک ها، قوها، غازها و … در محل این میدان (قبل از آن که شهر اصفهان به پایتختی صفویه انتخاب شود) باغی وسیع وجود داشته است به نام نقش جهان. آیا می دانستید درشکه چی ها در میدان نقش جهان اصفهان گواهینامه دارند؟ با تحلیل میدان نقش جهان اصفهان و بازدید از این مکان تاریخی میبینید که جاذبههای گردشگری زیادی را در خود جای دادهاست. گردشگران در ابتدای بازدید از این باغ، گشتی در محوطهی داخلی آن میزنند و از بخشهای مختلف باغ دیدن میکنند. حمامها در دوران پیش از اسلام بهشکل بناهای عامالمنفعه یا حمامهای خصوصی توسط پادشاهان و امپراتوریهای مختلف برای افزایش سطح محبوبیت خود در بین مردم ساخته میشدند. “هانس ولف معتقد است که در دوره های بعد دیگر گچ بین آجرها، کنده کاری نمیشد، بلکه با قالب های مختلفی آن را درست کرده و سپس نصب می کردند. برخی از مردم به دلیل وجود حسینیه، رفتگان خود را در همان جا به خاک می سپردند اما پس از به وجود آمدن حکومت پهلوی، جلوی این کار گرفته شد و قبرها را ویران کردند. و احد کلینیک و بهداشت :پرندگان بیمار پس از تشخیص بیماری وارد این بخش می شوند و پس از معاینه کامل بر اساس نظر دامپزشک باغ پرندگان و تجارب کارشناس مربوطه درمان می شوند.

همچنین پس از گشتوگذار در برکههای باغ پرندگان اصفهان، راهی فضایی شبیه به جنگل شوید که پرندگان مناطق جنگلی را در آن قرار داده است. این پرنده پرهای چرب دارد و به همین دلیل در تماس با آب خیس نمی شوند و پس از خروج از آب نیز احساس سنگینی نمی کند. جالب آنکه فلامینگوی نابالغ به رنگ قهوهای مایل به خاکستری چرک است و آن قدرها جذاب به نظر نمی رسد. نکته جالب در مورد این جانداران این است که آنها در طول زندگی تنها یک جفت اختیار میکنند و جدایی به ندرت در آنها دیده می شود. این جانداران از بزرگترین و زیباترین پرندگان آبزی جهان به شمار می روند و بیشتر با رنگ سفید پرهای شان شناخته می شوند. با معرفی چند گونه از پرندگان شهر خود به ما یاری کنید. همچنین شما در این میان نقاشی هایی از جنگ شاه اسماعیل اول با ازبکان را مشاهده می کنید. همچنین در سالهای اخیر بخش خصوصی به کمک شهرداری شهراصفهان نمونه هایی از پروانه های زیبای موجود در طبیعت و نمونه هایی از خزندگان موجود در طبیعت را برای آشنایی بازدیدکنندگان گرد آوری، و در مجموعه ای به نام باغ پروانه ها و باغ خزندگان نگهداری و زیبایی دوچندان را شامل ساحل زیبای زاینده رود در شهر اصفهان نموده اند. به گزارش جماران، «باغ پرندگان» اصفهان نهتنها بهعنوان یکی از جاهای دیدنی اصفهان میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان است، بلکه مرکزی برای شناسایی و بازدید و تحقیق دانشپژوهان و محققان نیز به شمار میآید. باغ پرندگان اصفهان به عنوان اولین باغ پرندگان کشور، از نظر فضاسازی به گونهای طراحی شده که علاوه بر تأمین نیازهای زیست محیطی پرندگان، منظرهه­ای زیبا و دلپذیر جهت بازدید علاقهمندان فراهم آورده است. ۴ برکه کوچک و بزرگ در باغ پرندگان وجود دارد که بزرگترین آنها در مرکز باغ قرار دارد. ۴۰ هزار مترمربع از این باغ دارای سقفِ توری است که بر روی ۱۶ ستون فلزی به ارتفاع ۳۲-۲۵ متر قرار دارد.

  • ادمین

بهترین قالب آموزشی چیست؟

ادمین | يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵ ق.ظ | ۰ نظر


بسیاری از سازمان ها، مدارس و سازمان های دیگر به دنبال راه های جدید و موثر برای دسترسی به دانش آموزان هستند. قالب های آموزشی وردپرس این هدف را ممکن می سازد تا بتوانید سایتی مناسب برای مهدکودک ها، مدارس، دانشگاه ها و دوره های خاص داشته باشید و از امکان حضور آنلاین بهره مند شوید. مدل های آموزشی با امکانات فراوان از جمله شرح دروس، پنل های دانشجویی و حرفه ای، امکان ثبت نمرات و ... هر آنچه سایت آموزشی نیاز دارد را ارائه می دهد.

طراحان وب حرفه ای اغلب از یک آموزش سریع و قابل توسعه استفاده می کنند که نیازی به تنظیمات سنگین ندارد.

اگر شما نیز به دنبال بهترین قالب آموزشی هستید، موضوعی را انتخاب کنید که برای شخصی سازی عناصر بصری وب سایت مانند رنگ ها، سبک فونت و چیدمان محتوا بسیار انعطاف پذیر باشد. این عناصر خاص را در قالب خود بگنجانید تا برند خود را از رقبای خود متمایز کنید و هویت منحصر به فرد خود را به مشتریان هدف خود نشان دهید.

وردپرس دارای قالب های متنوعی است که برای یافتن قالب مشکلی نخواهید داشت، اگر شما نیز به دنبال بهترین قالب آموزشی هستید در ادامه به ارائه و بررسی قالب آجومال می پردازیم. و قالب Assistant Professor که دو است. بهترین قالب های آموزشی وردپرس

اجرای بهترین قالب آموزشی؛ فرم آزومال

فرم EduMall یا EduMall-LMS-Education برای موسسات و مراکز آموزشی، بستر آموزش الکترونیکی و موارد دیگر به عنوان یک فرم آموزشی طراحی شده است. این قالب آموزشی به یک توسعه دهنده وب اجازه می دهد تا بدون شروع یک خط کد، یک طراحی وب سایت آموزشی شگفت انگیز ایجاد کند. قالب Ajomal همچنین به شما کمک می کند تا پلتفرم های آموزش الکترونیکی مانند Udemy، Linda، Coursera یا ADX ایجاد کنید.

گزینه های قدرتمند قالب EduMall به شما این امکان را می دهد که تنها با چند کلیک کلیه خدمات موسسه آموزشی را در وب سایت آن شخصی سازی و کنترل کنید. آموزش طراحی سایت ژاکت آکادمی الگو چندین روش پرداخت آنلاین را در اختیار کاربران قرار می دهد که به راحتی می توانید یک الگوی گواهی از پیش ساخته را انتخاب کنید. . از دیگر ویژگی های این شکل از یادگیری می توان به ایجاد مسابقات دوره ای، امکان داشتن معلم نامحدود، گزارش کار قدرتمند، دوره های مرتبط، مکمل های مواد، گزینه های انصراف، پرداخت آنلاین و غیره اشاره کرد.

ویژگی های محصول آجومال

قالب Ajomal به شما این امکان را می دهد که تست های پیشرفته و مدرسان نامحدود را روی داشبورد برای دانش آموزان و معلمان ایجاد کنید. در قالب آجومال امکان نمایش مشخصات دوره، مدت دوره و محدودیت های دسترسی به آزمون نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های قالب EduMall به عنوان بهترین قالب آموزشی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

● ساخت Elementor

● پورتال زارا پال جهت پرداخت و خرید دوره ها

● اعلان های ایمیل

● ارسال تکالیف برای دانش آموزان

● 3 الفبای فارسی

● تراکم محتوا

● سیستم رتبه بندی سنی

● امکان راه اندازی دوره های پولی و رایگان

● بر اساس دسته بندی فیلتر کنید

● تهیه فهرستی از علایق دوره آموزشی

● سازگاری با مرورگرهای مختلف

● کاملا پاسخگو

اجرای بهترین قالب آموزشی؛ فرمت کمکی

قالب آموزشی Studiare یکی دیگر از قالب های عالی برای طراحی سایت های آموزشی آموزش و آموزش آنلاین می باشد. سازنده مدل های کاربردی Esmet با طراحی حرفه ای و طراحی پیشرفته و ویژگی های گنجانده شده در طراحی، طرفداران بسیاری را به دست آورده است.

برخی از کاربران با صفحه سازهای Elementor و برخی با ویژوال کامپوزر راحت تر هستند، Template Studio دارای دموهای Elementor و Visual Composer است و به کاربران اجازه می دهد انتخاب کنند که از کدام صفحه برای شخصی سازی سایت استفاده کنند.

الگوی مفید کاملاً واکنش گرا و نمایشی عالی با هر صفحه و هر اندازه ای است. همچنین دارای بیش از 14 فونت است که دست طراح سایت را در انتخاب باز می گذارد. این قالب آموزشی می توان گفت از نظر سادگی در طراحی بهترین قالب آموزشی است. تمامی مراحل ویرایش قالب با کشیدن و رها کردن بدون نیاز به کدنویسی انجام می شود و در وقت طراحان وب سایت صرفه جویی می شود.
 

ویژگی های سیستم استادیار

شما به راحتی می توانید وبلاگ خود را با قالب استادیار راه اندازی کنید و این قالب صفحات مختلفی نیز دارد که می توانید برای جشنواره ها و تخفیف ها در سایت خود از آنها استفاده کنید.

● شامل دموی Visual Composer و Elementor است

● 11 ارائه و 3 صفحه فرود

● کاملاً پاسخگو و با سرعت پاسخگویی بالا

● سئوی بهینه شده

● سازگار با افزونه WooCommerce

● چیدمان استاندارد وبلاگ

● طرح وبلاگ

● پشتیبانی از bbPress

نتیجه

انتخاب بهترین قالب آموزشی Zhaket.com  برای طراحان وب به دلیل تنوع زیاد قالب های وردپرس بسیار دشوار است اما دو قالب آجومال و استاد دستیار قطعا با امکاناتی که دارند تمامی نیازهای یک سایت آموزشی را برآورده می کنند. برای رقابت در دنیای دیجیتال داشتن یک وب سایت است. حرفه ای گری و ارائه خدمات حرفه ای با انتخاب الگوی آموزش حرفه ای اولین قدم و جلب اعتماد کاربران است.
 

  • ادمین

پنج راه‌ها معقول نمایش دبی مال

ادمین | دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۷:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

 

سکوهای تماشای اقیانوس این آکواریوم، دید مناسبی برای تماشای حیاتوحش محلی از سمورهای آبی و فکها گرفته تا نهنگ گوژپشت و کوسههای سفید را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است که پس از ماهها دوری از ساحل، برای غذاخوردن در خلیج جمع میشوند. مردان لباسی سفید و بلند تا قوزک پا میپوشند که کندوره یا دشداشه نام دارد. زنان نیز از عبایه استفاده میکنند که روپوشی مشکی و بلند است.البته سنتهای دیگری هم در نحوهی لباس پوشیدن زنان وجود دارد از جمله استفاده از برقع برای پوشاندن صورت. برجالعرب که بهشکل بادبان کشتی طراحی شده یکی از مجللترین هتلهای دنیا و چهارمین هتل بلند دنیا است که در یک جزیرهی مصنوعی در ۸۵۴ متری ساحل جمیرا ساخته شده است.- یکی از رستورانهای این برج با نام المهارا (به معنی صدف) آکواریومهای زیبایی را به نمایش میگذارد که دسترسی به آن توسط یک زیردریایی شبیهسازی شده امکانپذیر است. دبی مارینا یکی از گرانترین منطقه های شهر دبی است که دارای یک کانال آب مصنوعی میباشد که از خلیج فارس به طول 3 کیلومتر به داخل خشکی کشیده شده و دارای برج های مسکونی در اطراف آن و یک مرکز خرید بزرگ به نام دبی مارینا مال است که پیشنهاد ما انتخاب آن برای تفریح و حتی سکونت شما می باشد؛ به گفته ی برخی این ناحیه با الهام از منطقه ( فالس کریک ) کانادا ساخته شده است و اکثریت ساکنان آن غربی هستند؛ از تفریحات مهم دبی مارینا و این منطقه ساحل جمیرا است که یکی از سواحل معروف و مجهز دبی می باشد که توسط حاکم دبی تجهیز شده است و دارای چندین پارک ، مجتمع های تفریحی و خدماتی برای گردشگران عزیز می باشد؛ از دیگر مراکز دیدنی دبی مارینا برای شما گردشگران می توان به : آب نمای الشهاب ، تفرجگاه مارینا که محلی ساحلی و بسیار لوکس و زیبا است ، اسکله ی 20 متری ، پارک جزیره و مرکز خرید مارینا اشاره کرد .

سوتی های برگه امتحانی 😂❌دانش آموز های گنگ این جزیره مصنوعی جدید در نزدیکی ساحل و اقامتگاه ساحلی جمیرا و مارینا دبی قرار دارد. این برج در یک جزیره مصنوعی قرار گرفته است و از سایر جزایر هم 280 متر فاصله دارد. در این آکواریم، سمور آبی، تاسماهی نارنجی، لاکپشت رودخانهای عظیمالجثه، کوسه باله سیاه آبسنگی و سایر آبزیان زندگی میکنند. این طوفانها گاهی تا چند روز طول میکشد و قدرت دید را کاهش میدهد.- خاندان آل مکتوم از سال ۱۸۳۳ بر دبی حکمرانی میکنند. آکواریومی که در این مجموعه قرار دارد یکی از ده آکواریوم برتر در جهان محسوب میشود که رکورد بزرگترین پنل آکریلیک جهان هم داراست. منبع عکس: ویکی پدیا (عکاس: Donaldytong)در کنار مدینه جمیرا سه کیلومتر مسیر آبی زیبا قرار دارد و شما را امکانات این تفرجگاه که شامل ۵۰ رستوران و بار است، میرساند؛ شما میتوانید سوار قایقهای چوبی سنتی شوید و به مدینه جمیرا بروید. پارک حیات دریایی (Marine Life Park) در جزیرهی سنتوزا سنگاپور قرار دارد و محل زندگی بیش از ۱۰۰ هزار آبزی از ۱۰۰۰ گونهی مختلف است که به ۵۰ زیستگاه مختلف دنیا تعلق دارند. این منطقه به مکان های گردشگری نزدیک نیست و در نزدیکی خیابان السطوه قرار دارد. نماد این منطقه خاص برج العرب است که به صورت بادبان کشتی است و ساحل جمیرا با ماسه های سفید رنگ یکی از بهترین ساحل ها برای تفریح های آبی به شمار می رود.

این ساحل که در امتداد جنوب ساحل جمیرا و در نزدیکی محله مارینا قرار گرفته، در گذشته مکانی برای برگزاری دورهمی های شبانه و پخت و پز انواع کباب بر روی آتش بوده است، اما امروزه کشور امارات جلوی آن را گرفته و دیگر کسی حق برپایی آتش در ساحل کایت را ندارد، لازم به ذکر است که این ساحل فاصله بسیاری از فروشگاه ها و رستوران های شهر دبی داشته و برای خرید خوراکی لازم است مسیر بسیار طولانی را طی نمایید، پس اگر قصد دارید چندین ساعت را در این ساحل سپری کنید بهتر است مواد غذایی و آب به همراه داشته باشید، نزدیک ترین جاده به ساحل کایت جاده المناره می باشد. 33000 نوع از جانوران آب در این آکواریوم قرار دارند که برای نزدیکتر شدن به آنها میتوانید سوار قایقهای کف شیشهای شوید و یا با قفسهای آهنی به داخل آکواریوم بروید و از تماشای این موجودات زیبا در نزدیکترین حالت ممکن لذت ببرید. برج خلیفه برجسته ترین ساختمان دبی می باشد که با 829 متر بلندترین ساختمان جهان محسوب می شود که در شهر دبی تور امارات می توانید از دیدن این برج شگفت انگیز لذت ببرید ، برای بسیاری از گردشگران رفتن به این برج و مشاهده 360 درجه دبی در طبقه 124 بسیار جذاب می باشد و چشم انداز شهر در این ارتفاع بسیار شگفت انگیز است و نکته مهم این است که برج خلیفه در سال 2010 افتتاح گردید؛ این مکان برای عکاسان و گردشگران که می خواهند منظره زیبایی از دبی در شب مشاهده نمایند بسیار مناسب می باشد. رفتن به دبی مال به اندازه کافی نیاز به پیاده روی و انرژی دارد. برای سوار شدن به مونوریل به نوع متفاوتی از بلیط در مقایسه با سایر سیستم حمل و نقل عمومی دبی نیاز دارید. فرهنگ و شیوهی لباس پوشیدن در دبی متفاوتتر و آزادتر از سایر شیخنشینهای امارات است.

در این مقاله با فرهنگ و جغرافیای دبی و حقایقی جالب دربارهی این شیخنشین امارات متحدهی عربی آشنا میشویم. محل برگزاری انواع سرگرمی های شهر ، اپرا ، نمایشگاههای هنری ، برگزار کننده موسیقی کلاسیک ، برنامه های فرهنگی ، نمایش های کمدی و کنسرت های بزرگ این شهر می باشد؛اپرا میزبان برنامه های سالانه تئاتر و موسیقی های معروف در این کشور است و بسیاری از گردشگران را سمت خود می کشاند؛ ساختار دکل مانند اپرای دبی ، شاهکاری در عصر معاصر و ادای احترام به تاریخچه شهر دبی می باشد . بازار طلای دبی در سمت دیره خور دبی واقع شده است و فاصله کوتاهی از سایر بازارهای شلوغ و ایستگاههای عبره دارد. سالهاست در اکثر نقاط جهان شاهد آب نماهای گوناگون با نمایی از زیبایی که با رقصاندن آب همراه با نور های متفاوت شاهد بوده ایم؛ حاکم شهر دبی محمد بن راشد آل مکتوم با دقت بر این موضوع که خاص بودن و تک بودن آب نما در دبی تلاش و فکر بسیار نو و جذابی ارائه کرده است و آن هم آب نمای دبی می باشد و یکی از نمونه پروژه های تفریحی آن نیز این جا می باشد که ساختنش حدود 218 میلیون دلار هزینه در بر داشته است که روبروی برج معروف خلیفه و مرکز خرید بزرگ دبی مال می باشد.؛ آب نما از 5 دایره در 25 رنگ گوناگون زیبایی ان را دو چندان کرده و این سازه تا حدود 152 متر آب را به بالا پرتاب می کند و این خود یک طراحی عالی و منحصر به فرد می باشد و موردی که این آب نما را از سایر آب نماها متمایز کرده است موسیقی این آب نما است که در میان شهری شلوغ و پر ازدحام غرق در قطرات آب به همراه یک موسیقی خاطره انگیز و دلچسب دنیای احساسات را در شما برانگیخته می کند.

در این جزایر، امکانات اقامتی ساحلی، هتلهای لوکس، پارکهای موضوعی، مراکز تفریحی، مراکز خرید، امکانات ورزشی و سایر جاذبههای گردشگری ساخته خواهد شد.- فرودگاه بینالمللی دبی، پنجمین فرودگاه شلوغ دنیا برای پروازهای مسافرتی بینالمللی و هشتمین فرودگاه باری شلوغ دنیا است. این ساحل دارای مساحتی حدود چهارده میلیون متر مربع می باشد که هر ساله تعداد بسیار بالایی از گردشگران و توریست ها را برای لذت بردن از تعطیلات به خود جذب می کند. بسیاری از مصنوعات محلی در مورد زندگی در امارات متحده عربی می گویند. میراث دبی و دهکده غواصی، باغ معجزه دبی، اپرای دبی، فواره دبی، باغ میراکل دبی، موزه آینده دبی و بسیاری مکان های دیگر همچنین بزرگترین مرکز خرید دنیا به اسم دبی مال و امارت مال در دبی قرار دارد. دبی دیدنیهای جذاب، متفاوت و مدرنی دارد به همین دلیل هر ساله مقصد گردشگران بسیاری قرار میگیرد، اما این شهر تنها به عنوان یک مکان تفریحی برای مقصد مسافرانش نیست و بعضی از افراد تنها برای خرید و برخی دیگر برای انجام قرارهای کاری به آنجا سفر میکنند. در فصلهای بهار و پاییز، ۳۲۰ گونه پرندهی مهاجر به این شهر سفر میکنند و در جریان سفر خود از اروپا به آسیا و بالعکس در نواحی مختلف دبی مسکن میگزینند. شاید از خود بپرسید مزایای همراه شدن با این گونه تور چیست؟ باید توجه داشت برای اخذ تور دبی حتما باید ویزا داشت. امروز و در این صفحه به معرفی یکی از مشهورترین و برترین مراکز خرید در دبی خواهیم پرداخت، جایی که در دبی باید حتما ببینید.

غیر مسلمانان نیز باید به قواعد و محدودیتهای مسلمانان احترام بگذارند و از آن تبعیت کنند.- دبی، مراکز خرید متعددی دارد که در سراسر دنیا شناخته شده هستند و گردشگران زیادی برای شرکت در فستیوال خرید دبی به این شهر سفر میکنند. مسافران زن و مرد باید به نحوهی لباس پوشیدن خود دقت کنند. تقریبا می توان گفت نیمی از گردشگرانی که به مرکز خرید دبی مال مراجعه می کنند، به منظور خرید از فروشگاه های آن، این مجموعه را انتخاب نکرده اند. ترمنیال 2 در سال 1998 برای جلوگیری از ازدحام ترمینال 1 افتتاح شد.در این ترمینال پرواز های خاص، چارتر، برنامه ریزی شده و بین المللی انجام می شود و بیش از 5 میلیون مسافر را در خود جای می دهد.جدیدترین امکانات و خدمات رفاهی مثل گیت های الکترونیکی مدرن، ایستگاه های ورود، فروشگاه ها، فودکورت و … البته دست ساز و یا کارخانه ای بودن طلا بر قیمت آن تاثیر می گذارد. البته در قسمتی دیگر از این آکواریوم انواع مارهای خزنده، سوسمارهای کوچک، مارمولکها و انواع حیوانات دو زیست را ببینید. البته امکان دارد با خود بگویید «من که چتر بازی بلد نیستم» و مردد شوید اما، نگران نباشید. راحتترین راه این است که بازدید از برج پارک را با بازدید از دبی مال یا برج خلیفه در یک روز انجام دهید؛ چرا که بسیار به هم نزدیکاند و میتوانید پیاده از آنجا به برج پارک بروید. در ادامه میخواهیم برخی از جاهای دیدنی دبی را که هرکسی در سفر به دبی باید از آنها بازدید کند، به شما معرفی کنیم تا حتما آنها را در برنامه سفرتان قرار دهید. در این مجتمع رستورانها و غذاهای فوقالعادهای هم دارد که حتما باید امتحان کنید. این هتل تنها چند دقیقه با ساحل فاصله دارد و دسترسی به سواحل دبی نظیر ساحل کایت و ساحل جمیرا به راحتی از هتل فیرمونت امکان پذیر است.

در نتیجه، زمان بازدید از ساحل جمیرا می تواند بسیار مهم باشد. خوشبختانه، در محافظت از خود در برابر افراط گرایی موفق بوده است و آن را به یکی از امن ترین مکان ها برای بازدید در خاورمیانه تبدیل کرده است. اشاره کرد؛ همچنین این جزیره علاوه بر مونوریل، مسیر جاده ای که برای مسافرانی که قصد رفت و آمد میان جزیره پالم و زمین اصلی را دارند تعبیه شده است . یکی از چالش های ساخت ساختمانی به این عظمت در منطقه ای بیابانی طرحی فوندانسیون است. از آنجا که دبی شهری ساحلی است میراث فرهنگی و دریایی حاشیه این شهر در منطقه ای موسوم به دهکده میراث و غواصی دبی در معرض دید عموم قرار دارد. همچنین در دبی پارک یک پارک آبی با نام لگولند (Legoland Waterpark) و یک مجموعه خرید و رستورانی با نام ریورلند (Riverland) به همراه دو هتل با نام های هتل لاپیتا (Lapita Hotel) و هتل لگولند (Legoland Hotel) نیز قرار گرفته است. امروزه دبی با پیشرفت سریع و جدیت در دیده شدن در دنیا به طور باور نکردنی مورد توجه مسافران عزیز قرار گرفته است ، به طوریکه در سال 2007 میلادی جزو کشورهای پر بازدید جهان نام برده شد؛ بیشتر گردشگران به خاطر دیدنی ها و تنوع بسیار زیاد مراکز تفریحی بسیار جذاب به این کشور سفر می کنند برای مثال : سالن های اسکی سرپوشیده، پارک های آبی متنوع و بزرگ، آسمان خراش ها، رستوران های معروف و شهر بازی های محصور کننده و مراکز خرید که با طراحی های بی نظیر سفر بسیار شاد و هیجان انگیزی برای مسافران فراهم کرده است. منبع عکس: سایت tripsavvy.comدبی مارینا با ۸ کیلومتر طول، به خاطر مناظری که در کنار آب میتوانید به تماشا بنشینید، مسیری پرطرفدار است.

میتوانید در این پارک بازی کنید، عکس بگیرید و از غذاها و میانوعدههای خوشمزه امتحان کنید. خانه اپرای دبی ۲ هزار نفر ظرفیت دارد، پس شانس این را دارید که در طول سفر به دبی، رویدادهایی که در اینجا برگزار میشود را چک کنید و برای تماشای یکی از آنها، در این سالن صندلی رزرو کنید. ظرفیت مسجد جمیرا ۱۲۰۰ نفر است. در مدینه جمیرا بازاری به سبک بازارهای قدیمی عربی نیز ساخته شده و میتوانید اینجا برای خودتان و عزیزانتان سوغاتی بخرید. امارات متحدهی عربی از هفت شیخنشین تشکیل شده است که دبی یکی از شناختهشدهترین آنها است. ذرات یخ برای قطرات ریز آب حکم آهن ربا را دارند قطرات آب به همدیگر می چسبند و بلورهای برف تشکیل می دهند. از جمله این کالاها می توان به وسایل الکترونیکی، پوشاک، موبایل، کفش، لپ تاپ و … این شهر بازی به چهار منطقه موضوعی تقسیم شده است که با الهام از غول های هالیوود مانند Columbia Pictures سونی، DreamWorks Animation ،The Smurfs و Lionsgate ساخته شده اند. به همین دلیل مشاهده میکنیم که در کشورهایی مانند کره جنوبی، ترکیه، چین و هندوستان رشد بخش صنعت با سرمایهگذاری در صنعت نساجی آغاز شده است و پس از آن، به سراغ صنایعی مانند خودروسازی رفتهاند. امارات متحده عربی، عربستان سعودی، قطر، بحرین، کویت، افغانستان، آفریقا، آمریکا، چین، مصر، اروپا، هند، ایران، عمان، ژاپن، کره جنوبی، لبنان، مراکش، پاکستان، فلسطین، سوریه، تایلند، ترکیه، یمن و روسیه بخشی از غرفههای پارک است. با کاوش در غرفههای فرهنگی دهکده جهانی دبی، برای سفری همهجانبه به کشورهای مختلف آماده شوید. آکواریوم لیسبون (Oceanário de Lisboa) در لیسبون پرتغال، چهار زیستگاه دریایی از آبهای سرد، استوایی و معتدل اقیانوسهای مختلف دنیا را در معرض نمایش گذاشته است. به همین دلیل بازدید از آکواریومها اولین گام برای آموزش به کودکان است تا نحوهی مراقبت از کرهی زمین را بیاموزند.

  • ادمین

با 10 مزیت کرم صورت آشنا شوید

ادمین | شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵ ق.ظ | ۰ نظر


یکی از مهمترین فواید کرم پودر زیبایی نامحدود آن است. زیرا هر بار که از آن استفاده می کنید می توانید جلوه خاصی را روی صورت خود ایجاد کنید. ترکیبات گیاهی مختلف موجود در کرم پودر از جمله فواید کرم پودر صورت است. از آنجایی که این دلیل کافی برای خرید و بررسی فواید کرم پودر صورت نیست، ابتدا باید با فرمول کرم پودر صورت آشنا شوید. استفاده از اسفنج با کیفیت برای بهره مندی از فواید کرم پودر روی پوست توصیه می شود. در ادامه این مطلب که از سایت ماتیک نقل کرده ایم به فواید کرم پودر برای صورت می پردازیم، با ما همراه باشید.

ویژگی های یک کرم پودر با کیفیت

کرم پودر به اشکال مختلف درست می شود. به طور کلی کرم پودر به صورت زیرسازی مایع، کرم پودر نیمه مایع، رژ لب، کانسیلر و پنکیک تولید می شود. برای بهره مندی از فواید کرم پودر صورت باید از سلامت و تمیزی پوست صورت هنگام پخش آن اطمینان حاصل کرد. یکی از ده مزیت کرم صورت پودری یکنواختی و پوشانندگی آن است. فواید کرم پودر صورت با بررسی و تجربه به دست می آید. صبور باش.

فواید کرم پودر صورت چیست؟

خرید پودر روغن مناسب به اندازه خرید هر محصول زیبایی دیگر مهم است. زیرا با انتخاب کرم پودر مناسب پوست خود از مزایای کرم پودر صورت بهره مند خواهید شد. اینها فواید پودر صورت است که می تواند زیبایی شما را دو چندان کند. بنابراین، ما به بررسی ده مزیت کرم پودر صورت ادامه خواهیم داد.

1. قوام پوست

مهمترین فواید کرم پودر صورت; لکه ها، لک ها و خطوط ریز پوست را می پوشاند. بنابراین ظاهری یکدست به پوست می دهد. بارزترین فواید کرم پودر صورت، کک و مک، جای زخم، لکه های ناشی از آفتاب و غیره است. البته میزان اثربخشی و فواید کرم پودر صورت به برند و نوع کرم پودر صورت شما بستگی دارد.

2. سبکی کرم پودر

اگر در مورد پوست نرم یا فرمول خاصی شنیده اید، فواید پودر صورت را جدی بگیرید. زیرا یکی از مهمترین مزایای کرم صورت مخصوصا برای استفاده روزانه سبک بودن آن است. سبک بودن کرم پودر مهم است زیرا به سلول های پوست اجازه می دهد راحت تر نفس بکشند. در نتیجه کرم پودر التهاب و آکنه را در طولانی مدت کاهش می دهد.

3. مواد مغذی پودر ماسه با کیفیت بالا

امروزه ترکیبات گیاهی و ویتامین های موثر در زیبایی پوست را می توان در کرم پودرهای با کیفیت یافت. مقدار ویتامین E و C موجود در کرم پودر برای پوست مفید است. این ویتامین ها همراه با روغن های گیاهی به پوست تمیزی و درخشندگی بی نظیری می دهند. برای جلوگیری از پیری زودرس پوست از فواید کرم زیرساز برای پوست خود لذت ببرید.

4. رنگ های مختلف کرم پودر

علاوه بر فواید و جزئیات کرم پودر روی صورت، نزدیک بودن رنگ به صورت شما نیز مهم است. بسیاری از افرادی که نگران فواید کرم پودر برای صورت خود هستند باید به رنگ کرم پودر توجه کنند. رنگ روشن یا تیره کرم پودر، طبیعی بودن کرم پودر را از بین می برد. بنابراین بهتر است یک سایه کرم پودری نزدیک به رنگ پوست خود پیدا کنید.

5. مارک معتبر کرم پودر

برای بهره مندی از فواید کرم پودر صورت، باید برندهای معروف را انتخاب کنید. بهترین فواید کرم پودر برای پوست شما از برندهای معتبر مورد تایید وزارت بهداشت موجود است.

6. ماندگاری کرم پودر

این ویژگی که دوام نیز نامیده می شود، اعتماد به نفس شما را بیشتر می کند. زیرا ماندگاری یکی از مزیت های کرم پودر صورت است که باعث می شود نیازی به زدن مجدد کرم هر روز نداشته باشید. برای استفاده از پودر صورت با ماندگاری طولانی، محصولات پودر صورت ضد آب ما را بررسی کنید.

7. فونداسیون روغنی یا مات؟

میزان چربی باقی مانده بر روی پوست پس از استفاده از کرم پودر، انتخاب نامناسب شما را نشان می دهد. با انتخاب پودر صورت مناسب می توان به مزایای پودر صورت پی برد. کرم ها و پودرهای مختلفی توسط برندهای معتبر برای انواع پوست تولید می شود. اگرچه مواد تشکیل دهنده کرم پودر گیاهی و مفید است، اما انتخاب کرم پودر نادرست پوست شما را تحریک می کند. برای یافتن نوع پوست و کرم پودر مناسب با پزشک خود مشورت کنید.

8. عدم حساسیت به کرم پودر روی صورت.

با تست کرم پودر روی دستتان می توانید از حساسیت آن مطمئن شوید. البته این روش بعد از چند دقیقه جواب می دهد. در شرایط مناسب، سعی کنید مواد تشکیل دهنده و برچسب را از نظر حساسیت زا بودن در محصول بررسی کنید. بسیاری از برندهای معروف کرم پودر به این ویژگی کرم پودر اشاره می کنند. برای کاهش بروز آلرژی، کرم پودرهای گیاهی را ترجیح دهید.

9. محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش

(SPF) ترکیبی مشابه محصولات ضد آفتاب دارد که از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند. این ترکیب در کرم پودر با کیفیت بالا فواید کرم پودر را برای صورت افزایش می دهد. بسیاری از لک های روی پوست ما در اثر نور مستقیم خورشید در طول روز ایجاد می شوند. کرم پودر مناسب از پوست صورت شما در برابر لکه های ناشی از سوختگی یا نور خورشید محافظت می کند.

10. جوانی و شادابی پوست

با خرید کرم پودرهای ارزان قیمت از برندهای مختلف کم کم متوجه چین و چروک های عمیق روی پوست خواهید شد. بنابراین با استفاده از مقدار مناسب و انتخاب یک برند معتبر علاوه بر محافظت از پوست صورت خود می توانید به کاهش چین و چروک های سطحی نیز کمک کنید. از جمله ده مزیت مهم یک کرم پودر با کیفیت می توان به جوانسازی در عین زیبایی پوست اشاره کرد. بنابراین برای استفاده بیشتر از فواید کرم پودر صورت، ابتدا تحقیق کنید.

اخرین حرف

اگرچه مزایای کرم پودر صورت پوشیده نیست، اما استفاده مکرر از انواع نامرغوب آن سلامت و شادابی پوست را به طور جدی تهدید می کند. بنابراین قبل از خرید کرم پودر با متخصص پوست خود مشورت کنید. اگرچه فواید کرم پودر صورت بسیار زیاد است، اما استفاده مکرر و روزانه برای مدت طولانی مستلزم پاکسازی عمیق پوست از ترکیبات صنعتی موجود در آن است. افرادی که از التهاب، آکنه یا حساسیت پوستی رنج می برند باید در خرید پودر صورت دقت بیشتری داشته باشند.
 

مراجعه به منبع: https://moorashin.com/product/کرم-پودر-استی-لادر-دابل-ور-estee-lauder/

  • ادمین

تعیین جاده اسالم به خلخال آیا واقعاً می‌خواهید؟

ادمین | جمعه, ۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۷:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

 

DEMON part four 40 Legs with Blendshapes سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از واگذاری قلعه تاریخی مارکوه شهرستان رامسر به بخش خصوصی خبر داد. سوادکوه از زمانهای قدیم به عنوان یکی از مناطق مهم در تولید صنایع دستی بهشمار میرفت. امروزه از این خانه به عنوان موزه صنایع دستی استفاده میشود. مردم این منطقه در کنار فعالیتهای کشاورزی از هنر صنایع دستی نیز بهرهمند هستند و از مهمترین صنایع دستی منطقه میتوان به چادر شب بافی (ابریشم بافی) اشاره کرد. زبانهای رایج مردم این منطقه فارسی و ترکی است و از فعالیتهای مهم مردم منطقه رامیان کشاورزی، نوغانداری و آموزگاری است. روند طبیعی و تکاملی اکوسیستمها و یا فشارهای ناشی از فعالیتهای انسانی ممکن است تغییراتی در اکوسیستمها و رویشگاههای طبیعی به وجود آورد. در این منطقه و پشت سد خاکی توشن، دریاچه توشن قرار دارد که در فصولی که بارندگی زیاد است، پرآب میشود و برای کمپ زدن و ماهیگیری محل مناسبی میشود. این دریاچه ها یا گل ها در حوزه جغرافیای طبیعی به نام هایی مثل آلاگل و آلماگل شناخته شده و نیز در جغرافیای انسانی نماد اقوام شمالی ایران بزرگ است که نقوش اشیای بدست آمده از این اقوام با عنوان هایی مثل ماری گل، آینه گل و نام هایی از این دست بیانگر مولفه های هویت فرهنگی آسیای مرکزی و ایران است و در مباحث قوم شناسی و تاریخ نگاری مطرح است، همان طور که گفته شد این دریاچه ها یا گل ها در نقاطی مثل آسیای مرکزی و ایران به چشم می خورد. درباره چشمه گل رامیان و علت نام گذاری این چشمه که چرا به چشمه گل شناخته می شود گفته اند که، در زبان ترکی گل به نقطه ای می گویند که بسیار عمیق، گود و فرورفته باشد و داخل آن آب جمع شده باشد و گفته اند که واژه ی گل از واژگان آرامی است که معنی آن چشمه جوشان است.

این پدیده ی طبیعی منظره ای چشم نواز در این نقطه بوجود آورده و خوشرنگی آن باعث زیبایی منحصر به فرد این چشمه شده است. بیشتر بخشهای این شهرستان، کوهستانی هستند و مرتفعترین نقطه آن نیلکوه نام دارد. در این شهر، جاذبهای به نام تپه شاهده وجود دارد که قدمت آن به هزاره اول میرسد. برای شروع کار دو پایه بتنی در دو سوی دره ساخته و به هم متصل شد و پس از آن طاق قوسی بر روی آن سوار گردید و در نهایت کار آجر کاری روی بدنه انجام شد. با کمک مرحوم پدرم حاج قربان قربانپوریامی هزینه های سالگرد شهید رسول قربانپور یامی اخوی شهیدم را صرف اتمام مجموعه کتب نشان ازلاله ها ی فاروج نمودم، استقبال بی نظیر و دل گرم کننده خانواده معزز شهدا و ایثارگران زادگاهم شهرفاروج و آبادیهای پیرامون، مرا برآن داشت که تحقیق جامع و کاملی ازشهدا داشته باشم، لذا از سال 1375 کارتحقیق را شروع کردم، گاه ماهها در روستاهای فاروج بیتوته نمودم تا اطلاعات کافی را بدست آورم، تشویق های مکررمرحوم ابوی ودلگرمی های همسرم تا حد زیادی در به ثمر رسیدن کارسخت و طاقت فرسایی که در پیش گرفته بودم موثر واقع شد، به پیشنهاد همسرم منزل شخصی ام را درشهرستان قوچان برای به نتیجه رسیدن کارم بفروش رساندم و در این راه سرمایه گذاری کردم، بر خلاف انتظارم هیچ نهادی برای این کار ضروروی پیشقدم نگردید! غذاهای شمالی در این رستوران ها به وفور پیدا می شود، اگر از ما می شنوید حتما کباب ترش و میرزاقاسمی و باقالاقاتوق را امتجان کنید البته که منوی غذای کاملی را جلویتان می گذارند. یکی از بهترین رستوران ها و غذاخوری های رامسر با طراحی مدرن و زیبا که اگر قصد میل کردن غذاهای بین المللی را دارید بهترین انتخاب، همین رستوران است. البته این جمعیت هرگز در تمامی طول سال ساکن این روستای مدرن نیستند؛ چرا که تنها چهار ماه از سال در این روستا مردم زندگی می کنند و در ماه های دیگر سال جز چند نفر نگهبان و سرایدار کسی در آن جا ساکن نیست.

ممکن است گردشگران این روستا را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده باشند. مسافرانی که قصد سفر به تبریز و ارومیه را دارند معمولاً مسیر اسالم به خلخال را انتخاب نمیکنند. کوهنوردی در جاده اسالم به خلخال نسبتا راحت و آسان است چون شیب متوسطی دارد و بیشتر جاده سرپایینی است. در شیب تند رشته کوه البرز در این منطقه، آبشارهای زیادی وجود دارد؛ آبشار لوه، آبشار پیرغار و آبشار آق سو معروفترین آنها هستند. چمخاله دارای زمین های بسیار زیادی بوده که باعث شده کشاورزی رونق خاصی داشته باشد. افزون بر نیروگاهها، سد شهید رجایی همچنین وظیفۀ تأمین آب کشاورزی زمینهای پیرامون را هم بر عهده دارد. سرسبزی و طبیعت بینظیر این روستا باعث شده تا کشاورزی در این ناحیه رونق داشته باشد و میوه و درختان خوبی هم به ثمر نشیند. یکی از جذابیتهای پارک جنگلی النگدره زیبایی بیبدیل و تماشایی آن در همه فصلهای سال است که میتواند دلخواه هر دوستدار طبیعت و البته طرفداران عکاسی از طبیعت باشد. پامبلی چُورک (مشابه کماج اما پیرامون آن برگهای گیاهی پهن برگ موسوم به «پامبلی» است. مستقر شدند. هرچند گستردگی گرایلیها یا قرائیها، استانهای خراسان، گلستان، مازندران، سمنان، آذربایجان غربی و کرمان را در بر میگیرد اما دستهای از آنها در زمان پخش ایلها در زمان شاه عباس صفوی وارد رامیان میشوند. زمان بازدید از این موزه در شش ماه اول سال، از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب و در شش ماه دوم سال، از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر است. اما دلیل اصلی سفر گردشگران به گنبد کاووس، بازدید از یکی از معروفترین جاهای دیدنی گلستان به نام برج گنبد کاووس است.

الیمستان نام یک روستا و جنگلی معروف به همین نام در ۳۰ کیلومتری جاده هراز به آمل است. تصور اینکه در پیش روی چشمانتان یک دشت سرسبز را ببینید و ابرهایی که در حال عبور از روی روستا هستند به شکل یک اقیانوس درآمده باشند واقعا حیرتانگیز است. خانه و هتل های مختلفی در روستای زیارت وجود دارند که شما مایلید هر کدام از آن ها را برای اقامت انتخاب کنید، اما اگر دوست دارید سفری بدون چالش را تجربه کنید و در حال سفر نگران محل اقامت خود نباشید، ساده ترین راهکار مقابل شما است یعنی با یک تماس و یا بازدید از سایت رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا قبل از سفر اقامتگاه خود را تعیین خواهید کرد و به سفر خود ادامه می دهید. نقشه را دانلود کنید تا بدون نیاز به اینترنت بتوانید از آن استفاده نمایید. اما از آنجایی که نیروهای روسیه و انگلیس توانستند که ایران را به تصرف خودشان در آورند و از نقشه تخریب پل ها با خبر شدند، جلوی این اتفاق را گرفتند و اجازه ندادند که پل ورسک و دیگر مسیرهای ریلی ایران تخریب شوند. در این جنگها مردم رامیان با رهبری شیخ عبدالحسین جعفری رامیانی، ملقب به اشجع العلماء، در برابر نیروهای استبداد ایستادگی میکنند و آنان را به عقب بازمیگردانند. این جنگل در مسیر قله ای با همین نام قرار دارد که زیبایی منطقه را چندین و چند برابر کرده است. این آبشار در اطراف شهر کوهدشت و تنگه ای به همین نام واقع شده است. یکی دیگر از ترینهای استان گلستان، آبشار کبودوال است که در علی آباد کتول واقع شده است.

همچنین، دمای هوای در این دو فصل، معتدل میشود، بنابراین، بهترین زمان سفر به گلستان، همین دو فصل محسوب میشود. این خانه، که از جاهای دیدنی گرگان محسوب میشود، مربوط به دوره قاجار است و از چوب و خشت و آجر ساخته شده است و پنجرههایی با شیشههای رنگارنگ دارد. جاهای دیدنی قلعه رودخان هر بینندهای را غرق در خود میکند به حدی که دکتر ستوده، یکی از پژوهشگران بزرگ ایران، این مکان را به شهری آباد تشبیه کرده است. جنگلهای هیرکانی، بعد از کویر لوت به عنوان دومین میراث طبیعی ایران، به ثبت جهانی رسیده است. این پارک، به عنوان یکی از ۵۰ ذخیرهگاه زیست محیطی کره زمین شناخته میشود و در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. آیا میدانید جنگلهای هیرکانی در استان گلستان، بازماندهای از دوران سوم زمین شناسی و عصر یخبندان هستند و قدیمیترین درختان کره زمین در این جنگلها قرار دارند؟ تماشای وصال باشکوه زمین و آسمان هنگامی که ابر و مه تمامی محیط دهکده را پوشانده و قدم زدن در اقیانوسی مملو از ابرهای سپید رنگ، از تجارب تکرار نشدنی هر گردشگر خواهد بود. گنبد رادکان، شهر تمیشه، جاده شاه عباسی، منطقه حفاظت شده جهان نما، دهکده ییلاقی درازنو و روستای ییلاقی یزدان محله از دیگر جاهای دیدنی کردکوی هستند. پس از دیدن تابلوی خرمکش باید 1500 متر دیگر را تا انتهای جاده آسفالت برانید. قله سماموس یکی از قله های بلند و زیبای این بخش است که با ارتفاع ۳۶۲۰ متر از سطح دریا یکی از مکانهای دیدنی جواهر دشت است که البته برای رسیدن به قله حتما باید یک راهنمای محلی داشته باشید. این موزه، دارای دو بخش اصلی است. این اقامتگاه بومگردی پاقلعه دارای 4 باب سوئیت می باشد، که 2 باب از سوئیت ها در طبقه پایین و 2 باب سوئیت در طبقه بالای ساختمان اقامتگاه واقع شده اند.

بندر گز، در فاصله ۴۲ کیلومتری از شهرستان گرگان واقع شده و بیش از پنج قرن قدمت دارد. ساحل بندر گز، جنگل نرگسی، آبشار چلم ریز، پارک جنگلی باغو، جنگل جهان مورا، روستای ول افرا و روستای مزنگ از دیگر جاذبههای بندر گز محسوب میشوند. به طور کل شما در این سفر جذاب و تاریخی می توانید علاوه بر بازدید از این منطقه، قبل یا بعد سفر از شهرهای تنکابن، رامسر یا شهسوار هم دیدن کنید، میل صبحانه یا ناهار و فروش ماهیهای تازه شمالی از بخشهای جذاب سفر شما خواهد بود که ارزش یک مرتبه تست را دارد، از سایر دیدنیهای نزدیک این مکان میتوان به روستای جواهرده، منطقه ییلاقی دریاسر، جنگل دالخالی، جاده دو هزار و سه هزار و رودبار اشاره داشت که از بهترین جاذبه های طبیعی مازندران محسوب میشوند، دیدن کنید. آدرس پلاژ ساحلی: مازندران، تنکابن، غرب نشتارود. تا به اینجای مطلب درک و تصور زیباییهای روستای فیلبند مازندران، کار دشواری برای شما نبوده است! اگر قصد دارید به شهر گرگان در استان گلستان سفر کنید، خوب است پیش از سفر به این شهر بدانید گرگان مملو از جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری بوده که اگر قصد گردش در میان جاهای دیدنی گرگان را داشته باشید، گزینه های متعدد و متنوعی پیش روی شما قرار دارند. یکی دیگر از جاهای دیدنی استان گلستان که در گنبد کاووس واقع شده است، بازارچه مرزی اینچه برون است. جزیره آشوراده که بزرگترین جزیره ایرانی دریای خزر است، در نزدیکی بندر ترکمن قرار دارد.

از دیگر جاهای دیدنی بندر ترکمن، دیوار بزرگ گرگان است که در تمام ترکمن صحرا امتداد دارد و بعد از ۲۰۰ کیلومتر به دریا میرسد. توشن، یکی از روستاهای دیدنی توابع مرکزی گرگان است. رزرو اقامتگاه بوم گردی در رامیان که در ورودی روستاهای ییلاقی منطقه و با فاصله ۳۰ دقیقه از شهر رامیان قرار گرفته است با حال و هوای روستایی و منظره عالی یکی از گزینه های عالی برای اقامت در مرکز گلستان می باشد. فاصله بین تهران تا روستای کندلوس حدود 221 کیلومتر است که برای رسیدن به این روستا باید حدود 4 ساعت و 24 دقیقه رانندگی کنید. پس از دیدن این روستا میتوانید سری هم به این جنگل انبوه بزنید؛ جنگلی پر از درختان تودرتوی سر به فلک کشیده، در دل کوههای نسبتا کم ارتفاع که در بعضی روزهای سال هم مه غلیظی آن را در بر میگیرد. برای رسیدن به بالای این قلعه باید 311 پله را طی کنید و سپس می توانید شاهد منظره ای ای تماشایی از آن بالا باشید، زیرا می توانید جنگل و دریا را از آن ارتفاع مشاهده کنید. اینکه در چه مدت زمانی می توانید خود را به این شهر برسانید به سرعت رانندگی و نوع وسیله نقلیه ای که بر آن سوار هستید بستگی دارد اما به طول معمول حدود 3 یا 4 ساعت طول می کشد تا از تهران به شهر الاشت سوادکوه رسید. در قبرستان خالد نبی، حدود ۶۰۰ سنگ قبر استوانهای در فضایی سرسبز وجود دارد. در این استان و در ۵ کیلومتری جنوب شهرستان رامیان، چشمه گل رامیان در دامنه کوه قرار دارد. همچنین با اقامت در اقامتگاه سنتی در پاقلعه رامیان امکان دسترسی به آبشار پشمکی با فاصله 4 کیلومتر میسر شده است. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه بومگردی بهشت پاقلعه طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

تراس های بزرگ اقامتگاه با منظره رو به جنگل عالی تجربه اقامت شما را کامل خواهد کرد . لازم به ذکر است این اقامتگاه سنتی در پاقلعه رامیان در بخش ورودی به سوئیت ها دارای تعدادی پله می باشد. تجنکلا سفلی، روستایی است ازروستاهای چالوس از توابع بخش مرکزی که در استان مازندران واقع شده است. این اجاره اقامتگاه بوم گردی در پاقلعه رامیان در روستای پاقلعه در شهرستان رامیان استان گلستان واقع شده است و به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی از زمستان های سرد و تابستان های معتدل و مرطوب برخوردار است. این اجاره سوئیت در پاقلعه رامیان که دارای سیستم سرمایشی کولر گازی و گرمایش پکیج بوده رفاه کامل شما را در تابستان و زمستان برایتان فراهم می کند. همه واحدها آب، برق و گاز دارد، سیستم گرمایشی پکیج و گرمایش از کف، سیستم سرمایشی کولر اسپیلت، پارکینگ، تراس، کباب پز، یخچال، تلویزیون، یک دست 6 نفره لوازم اشپرخانه، حیاط، آنتن دهی موبایل، سرویس ایرانی، مخزن آب 5000 لیتر، سرویس فرنگی مدل صندلی و … همچنین این خانهها دارای دیوارهای ضخیم و پنجرههای کوچک هستند که به خوبی با آب و هوای سرد منطقه سازگار هستند. همچنین در صورت درخواست انواع غذاهای محلی نیز قابل ارائه و سرو می باشد. با توجه به توریستی بودن منطقه آبشار زیارت، در مسیر روستای زیارت تا آبشار، امکانات قابل قبولی در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره ون برای شمال با راننده بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

  • ادمین

 

رستوران المنتها 200 متر (660 فوت) بالاتر از سطح خلیج فارس ، یک طرح C شکل است که در فاصله 30 متر از هر طرف ستون اصلی دکل قرار دارد. این آسمانخراش به شکل یک قاب عکس طراحی شده و روکشی طلایی رنگ از جنس استیل دارد و بهعنوان بزرگترین قاب عکس دنیا شناخته میشود. نمای بیرونی این برج که شبیه به بادبانهای قایق بادبانی طراحی شده است، با یک نمایش نورپردازی رنگی و طراحی شده در شب روشن میشود. ویزای سینگل دبی یا 1 بار ورود ویزایی می باشد که پس از یک بار استفاده حتی در صورتی که از مدت اقامت ویزا مانده باشد دیگر امکان سفر مجدد با آن ویزا وجود ندارد و ویزا پس از خروج باطل می شود . از جمله بخش های جذاب و معروف لگو لند دبی می باشند. این خانههای قدیمی زندگی در دوران گذشته اماراتیها را به نمایش میگذراند و ویترینی برای نمایش صنایعدستی قدیمی از جمله سفال، پخت و پز و بافندگی بهشمار میروند. برای رفتن به چرخ و فلک دبی میتوانید با مترو خط قرمز در نزدیکترین ایستگاه یعنی «DMCC» پیاده شوید و پس از حدودا ۳۰ دقیقه پیاده روی، به آنجا خواهید رسید. در ادامه این گفتار، به معرفی ایستگاههای هر زون در مترو دبی و مهمترین اماکن گردشگری و تفریحی و خرید و تجاری نزدیک هر یک به تفکیک خطوط قرمز رنگ و سبز رنگ مترو دوبی پرداختیم تا اطلاعات مناسبی را در اختیار کاربران مجله گردشگری سفرمارکت قرار دهیم.

همچنین این امکان تنها برای کودکان در نظر گرفته شده است که در کنار یک زیست شناس جانوران دریایی به شنا در کنار این سفره ماهیان بپردازند و به آنها با دست غذا بدهند. برج خلیفه دبی، مراکز خرید و تفریحی و همچنین عرشهای برای تماشای مناظر اطراف دارد که تجربه عکاسی جذابی برای مسافران به همراه خواهد داشت. تمامی مهمانانی که در هتل های مدینه جمیرا اقامت دارند، دسترسی رایگان به ساحل خصوصی، پارک آبی وایلدوادی، کلوپ کودکان، بازار جمیرا، پناهگاه لاک پشت ها و مراکز اسپا و تناسب اندام talise دارند. همچنین در بازار Karama میتوانید از تنوع فروشگاهها و فروشندگان مختلف بهرهبرداری کنید. میتوانید در آبهای با عمق کم بروید و در کنار دلفین ها بایستید و یا بغلشان کنید ، کنار دلفین ها شنا و غواصی می توانید بکنید و یک عکس سلفی و یادگاری که می تواند از بهترین عکس های تور دبی برای گردشگران دبی باشد بگیرید . نام این مجتمع، از نام یک جهانگرد معروف مراکشی به نام محمدبن عبدالله بن محمد بن بطوطه گرفته شده است. آکواریومی بزرگ به طول 51 متر، عمق 20 متر و ارتفاع 11 متر با مخزن بزرگی بالغ بر ۱۰ میلیون لیتر آب ، در طبقه همکف مرکز خرید دبی مال و بزرگترین آکواریوم زیبای جهان است .

بدون شک یکی از جذابترین و بزرگترین بخشهای آکواریوم دبی، تونل آکواریوم آن میباشد. برج خلیفه، بلندترین ساختمان دنیاست و دوبرابر برج میلاد تهران است که ۱۶۳ طبقه دارد و همین موضوع باعث شده به یکی از مهمترین دیدنیهای دبی تبدیل شود. همه ی این ها دست به دست هم باشگاه زیبای گلف امارات را تبدیل به یکی از پر بازدید کننده ترین دیدنی های تور دبی تبدیل کرده است . رولکس، رادو، سواچ، تیسوت، اینترنشنال واچ کو از برندهای مطرح و صاحب نام ساعت جهان هستند که در دبی مال جدید ترین نسخه های خود را عرضه می کنند. بخش دیگر به نام معبد مایاها (Mayan Temple) می باشد که سرسره های آن از زیر حوزچه کوسه ها عبور می کند. نمایش هزاران گونه دریایی و صدها کوسه و سفره ماهی باعث شده که آکواریوم دبی روی دست خیلی از دیدنیهای دبی بزند. آکواریوم عظیم دبی در طبقه همکف دبی مال، بزرگترین آکواریوم دنیاست. داشتن سرسرههای فراوان، دو ماشین موجسواری مصنوعی و بزرگترین و بلندترین سرسره آبی جهان، خارج از کشور آمریکا در این پارک آبی قرار دارد. کابین های مدرن چرخ و فلک عین دبی حداکثر تا ۴۰ نفر ظرفیت دارند و دارای امکاناتی چون تهویه مطبوع، کفپوش چوبی، کاناپه می باشند و ۱۹۲ کابل به طول ۲۴۰۰ کیلومتر وظیفه ثابت نگه داشتن کابین های آن را عهده دارند. این چرخ و فلک یکی از آن مقاصدی است که نمای بسیار زیبایی از شهر دبی و خلیج فارس و مناظر بینظیری از مکانهای دیدنی نمادین دبی را از کابینهای سرپوشیده و دارای تهویه مطبوع، بهعلاوه طیف وسیعی از سرگرمیها ارائه میدهد، همچنین جای بسیار مناسبی برای برگزاری بسیاری از جشن ها مثل سالگرد ازدواج، تولد و … منطقه جنگل بارانی آکواریوم دبی همچنین دارای ماهی های تیرانداز است که به خاطر شکار جذاب خود معروف هستند. اگر به شهر دبی سفر کرده اید، به هیچ عنوان بازدید از این آکواریوم های فوق العاده را از دست ندهید.

اگر با برندهای معروف شکلات و قهوه بلژیکی و فرانسوی و سوئیسی آشنا هستید، جای بهترین از دبی مال برای خرید آخرین محصولات آن ها پیدا نخواهید کرد. آکواریوم بزرگ دبی در جادهی شیخ زاید، خیابان دوحه و در بزرگترین مرکز خرید دنیا یعنی «دبی مال» جای گرفته است. بخش عظیمی از این آکواریوم زیبا را میتوان به صورت رایگان و مجانی از داخل مرکز خرید دبی دید ولی اگر دوست دارید بیشتر از آنجا اشنا بشید و لذت ببرید ، وارد یک تونل آکواریوم در عمق 11 متری آن بشوید و در حالی اطراف شما مملو از ماهی فرا گرفته از میان آکواریوم در تونل عبور کنید . اگر به ساز و موسیقی اصیل علاقهمند هستید، به سالن سمت چپی موزه مراجعه کنید تا بتوانید نمایشگاهی از سازهای سنتی امارات را تماشا کنید. ایجاد سر و صدا و هرگونه رفتاری که منجر به سلب آسایش بازدیدکنندگان شود ممنوع می باشد. • آوردن اسباب بازی به داخل مجموعه ممنوع است. این پارک روباز، امکان سرد و گرم کردن آب در همه فصلها، انواع سرسرهها، دو ماشین موج سواری مصنوعی و بزرگترین و بلندترین سرسره آبی جهان در خارج از آمریکا توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند. ساخت چرخ و فلک عین دبی در اردیبهشت ماه ۹۴ (ماه می سال ۲۰۱۵ میلادی) با مشارکت شرکت Hyundai Engineering & Construction و Starneth Engineering در جزیره مصنوعی بلو واترز آغاز شد. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و در جزیرهای مصنوعی ۲۸۰ متر از خشکی بنا شدهاست. علاوه بر اینها ، محل های ویژه ای برای بچه ها با چندین نوع بازی زیبای آبی ، بزرگترین و هیجان انگیزترین استخر موج دار خاورمیانه و آسیا که موجهایی با ارتفاع 2 متر در چند شکل مختلف ایجاد میکند ، رودخانه ای که در این مجموعه هست به طول 360 متر که می توانید با تویوپهای رنگی زیبا و مخصوصی روی آن شناور باشید و گفتنیست که سرسره های خانوادگی بخشی از امکانات زیبای پارک وایلد وادی است .

علاوه بر اینها یکی از جالبترین ویژگیهای اینجا پنگوئنهای برفی است که همه را هیجان زده میکند. شهربازی لگولند دبی با دارا بودن ۲۰ جاذبه متنوع با تم لگو و تفریحاتی از جمله استخر موج و سافاری یکی از محبوبترین شهربازیهای این شهر در میان کودکان و حتی بزرگسالان است. ساحل های درخشان شنی سفید رنگ و بسیار دوست داشتنی ، استخر شنای بزرگ و باربی کیو به همراه فضاهای بزرگ باز مخصوص بچه ها و زمین های بازی زیبا ، کلبههای ییلاقی سنتی ، دکههای اغذیه فروشی ، آمفی تئاتر های بزرگ ، زمین چمن نرم برای پیک نیک و ساحل زیبا و درخشان سرپوشیده فراهم شده است . شرکت آذرگشت ملکی در تور دبی لحظات شاد و هیجان انگیزی را برای هر گردشگران و مسافران این تور زیبا فراهم میکند . سفر دریایی این اسکله از خاطرات فراموش نشدنی جاذبه تور دبی می باشد که از سوی شرکت آذرگشت ملکی به مسافران این پکیج توصیه می شود . همه بسته های تفریحی این خلیج شامل دسترسی به ماجراجویی های این پارک آبی هستند. میتوان در آب های کم عمق ایستاد یا برای شنا و غواصی در امتداد این خلیج و بین دلفین ها حرکت کرد. از امکانات این پارک میتوان به قایقرانی در دریاچه مصنوعی، کریکت، دوچرخهسواری، تئاتر و فضای بازی کودکان اشاره کرد. در پارک آبی لاگونا که یکی از پارک های آبی دبی است یک روز عالی را تجربه کنید و به همراه دوستان و خانواده در کنار دریا و سرسره های هیجان انگیز تفریح کنید.

مرکز خرید فستیوال سنتر مکانی بسیار عالی برای خرید، گردش و تفریح و نوش جان کردن یک وعده ی غذایی خوشمزه است، اینجا یکی از محبوب ترین اماکن برای توریست های دبی می باشد. این پارک بسیار خوش منظره با زیبا به مساحت ده ها هکتار، یکی از جواهرات پنهان و محبوب ترین جاذبه تور دبی است . دلفین بی یکی از بزرگترین و پیچیده ترین مکان های پرورش دلفین در جهان است. اما علاوه بر همه ی جذابیت های اینجا شاید جالب ترین ویژگی پیست اسکی دبی پنگوئن های برفی زیبای آن است که گردشگران مخصوصا بچه ها را حسابی هیجان زده می کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به نحوه خرید، می توانید در واتساپ با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید. چرخ و فلک عین دبی با الهام از چرخ و فلک مشهور چشم لندن طراحی شده و در ساخت آن از ۱۱۲۰۰ تن آهن استفاده شده که ۳۳ درصد بیشتر از آهن به کار رفته در ساخت برج ایفل می باشد و باعث شده وزنی برابر با ۸ ایرباس عظیم الجثه A380s داشته باشد. هر ساله به مناسبت آغاز سال جدید، یک آتشبازی بزرگ در دهکده جهانی دبی برگزار میشود. دوره غواصی انعطاف پذیر برای مبتدیان زیر نظر غواصان متخصص یک فرصت عالی برای تحقق رویای شما برای غواصی حرفه ای در این آکواریوم زیبا در دبی است. نمایش بیش از هزاران جانور اقیانوسی و صدها کوسه و تعدادی سفره ماهی باعث آمدن بیشتر گردشگران تور دبی به این مرکز خرید دبی و دیدن آکواریوم دبی از نزدیک می شود . اگر چه مراکز خرید دبی به پایتخت فستیوال خرید خاورمیانه و آسیا مشهور است و به تنهایی خود بیشتر از 70 مرکز خرید زیبا و بزرگ ، مثلا دبی مال که بزرگترین مرکز خرید دبی و دنیا به شمار می رود را در خود جای داده است و بسیاری از عاشقان مراکز خرید دبی به قصد خرید در شهر دبی تور دبی را انتخاب کرده و به آنجا سفر می کنند ، لازم به ذکر است که دیدنی های تور دبی و مراکز تفریحی آن هم در نوع خود بی نظیر است .

پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی به شما این است اگر به دبی رفتید این تورها را تجربه کنید که در نوع خود در جهان بی نظیر هستند . اگر از ارتفاع ترسی ندارید تماشای مناطق اطراف برج و عکاسی از مناظر زیبا تجربه ی به یاد ماندنی در تور دبی از سوی شرکت آذرگشت ملکی برایتان خواهد بود . این آب نما یکی از زیباترین جاذبه های تور دبی به شمار می رود که از سوی شرکت آذرگشت ملکی در تبریز به مسافران این پکیج زیبا گمارده می شود . پیست اسکی سرپوشیده دبی یکی از مشهورترین جاذبههای دبی است که در مرکز خرید امارات قرار دارد و سومین پیست اسکی سرپوشیده بزرگ دنیاست. دنیای هیجان و ماجراجویی را در آی ام جی ورد در کشور امارات متحده عربی در دبی را می توانید تجربه کنید که یکی از بزرگترین شهر بازی های سرپوشیده دنیا می باشد . دلفیناریوم دبی یکی از این جاذبه هاست که گرچه شهرتش به پای دیگر دیدنی های منطقه نمی رسد؛ اما هنوز هم انتخاب خوبی برای یک وقت گذرانی 2 تا 3 ساعته است. یک مسیر 12 کیلومتری برای دوچرخه سواری هم در این کانال وجود دارد. دوره های مختلف و زیاد آموزش گلف هم در این مجموعه اجرا میشود که توسط مجله بین المللی و جهانی فدراسیون گلف به عنوان یکی از 100 دوره آموزشی برتر گلف در جهان شناخته می شود . این فواره زیبا نه تنها از تمامی زاویه های دریاچه و برخی از مراکز خرید دبی و ساختمان های حاشیه این فواره قابل مشاهده است ، بلکه حتی از بیش از چند کیلومتر دورتر دیده میشود . از دیگر دیدنیهای جذاب و معروف دبی فواره دبی است که بزرگترین آب نمای موزیکال دنیاست.

فواره های شهر دبی ، بزرگترین و زیباترین آب نمای موزیکال جهان و یکی از معروفترین دیدنیهای تور دبی است که در دریاچه کنار برج خلیفه ، با هزینه ای بالغ بر چند میلیون دلار ، ساخته شده است . شهر دبی همچنین به عنوان یکی از بهترین مراکز تجاری دنیا شناخته می شود. همچنین می توانید با اتوبوس شماره های ۸، ۸۴ یا F55A به آنجا بروید. برای آگاهی از برنامه های خاص مجموعه که در ساعات خاصی ارائه می شود، به پرسنل مجموعه مراجعه کنید. عین دبی یا همان چشم دبی الهام گرفته از چرخ و فلک معروف چشم لندن است. به گزارش فرارو، این چرخ و فلک که میتواند به ۱۷۵۰ نفر خدمات دهد قرار است ماه اکتبر افتتاح شود. چنانچه مستحضر هستید بازار دبی با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، امارات از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های دبی نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک دبی مراجعه می کنند. حتما شما هم در تور دبی از مرکز خرید امارات مال دبی بازدید کنید تا شما هم لذت خرید و تفریح در یک مرکز خرید درجه یک را تجربه کنید. میتوانید در آبهای با عمق کم بروید و در کنار دلفینها بایستید و یا بغلشان کنید، کنار دلفینها شنا و غواصی میتوانید بکنید و یک عکس سلفی و یادگاری که میتواند از بهترین عکسهای تور دبی برای گردشگران دبی باشد بگیرید. البته اگر دونفره بلیط بگیرید به جای ۳۸۰، میتوانید ۲۶۳ درهم بدهید؛ پس دنبال یک رفیق پایه باشید که هم بیشتر بهتان خوش بگذرد و هم اجاره خودرو در دبی هزینه کمتری بدهید.

دهکده جهانی دبی - بلیط گلوبال ویلیج دبی - تخفیف دبی اما اگر عاشق شکلات هستید و شاید شکلات مورد نظر خود را در مراکز خرید پیدا نکنید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانید. اگر دنبال هیجان و تفریح هستید دیدن طبیعت به تک و تنهایی راضی تان نمیکند ، بایستی از تورهای زیبا و متنوعی باید استفاده کنید که شما را به همراه یک راننده مجرب و با ماشین شاسی بلند لوکس در تور دبی به دل صحرا می فرستند تا یک لذت رانندگی در شن و بالا پایین رفتن از تپه هایی که یک لذت سیر نشدنی را از نزدیک تجربه می کنید . اگر به دنبال خرید اجناس مرغوب با قیمت مناسب هستید، حتما سری به آنجا بزنید. برای افراد معتاد به آدرنالین، Hatta یک مسیر پیاده روی برای رزرو در Hatta Wadi Hub ارائه می دهد. در مقابل model number یک کد نوشته شده که پارت نامبر را نیز شامل میشود. در پکیج طلایی علاوه بر امکانات ذکر شده، خدماتی چون سرو نوشیدنی در سالن ورودی قبل از سوار شدن در چرخ و فلک، سرو غذا در کابین و چهار عکس چاپ شده و فایلهای دیجیتالی عکسها در اختیار شما قرار میگیرد.قیمت این پکیج از ۶,۷۰۰ درهم امارات آغاز میشود. اگر می خواهید پیشرفت شهر دبی و عکس های قدیمی آن را ارزیابی کنید، حتما این خانه موزه را در لیست بازدید خود قرار دهید. برای مثال، اگر از دبی مارینا یا جنوب آن میآیید، در ایستگاه مترو Sobha Realty پیاده شوید و به تراموا بروید که به سمت الصفوح میرود. معماری داخلی آن به گونهای میباشد که موقعیت سنتی بازارها در شهرهای مدیترانهای را به تصویر میکشد. در نهایت این آکواریوم، یکی دیگر از شاهکارهای معماری مدرن در دبی ساخته شد.منبع عکس: desertgate.aeزیباییهای آبزیان آب شور مانند عروسهای دریایی یا دلقک ماهیها را نمیتوان با ماهیهای آب شیرین مقایسه کرد.

پارک آبی وایلدر واید یکی از بهترین پارک های آبی منطقه جمیرا است که سالانه گردشگرهای بی شماری برای تفریح به این منطقه می آیند. این قایق سواری از ابرا در بستکیه شروع شده و به سمت بازار پارچه فروشان شهر دبی و اثرهای خلق شده هنری می رود و در انتها به بازار طلا فروشان می رسد . ما در این ویدئو به این بازار سری میزنیم و این جواهرات گرانقیمت را به شما نشان میدهیم؛ با ما همراه ما باشید. ابتدا قرار بود این پروژه عظیم تا اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی تکمیل شود، اما تاخیرهای بوجود آمده باعث شد تا تکمیل آن به تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۹(۲۰ اکتبر سال ۲۰۲۰) موکول گردد که همزمان با نمایشگاه اکسپو دبی شده بود. در طول تابستان طولانی دبی، که از اواسط ماه آوریل تا اکتبر گسترش می یابد، با توجه به درجه حرارت، بیش از چند دقیقه ایستادن در هوای آزاد غیر قابل تحمل است. یک مرکز نمایشگاهی بزرگ به اسم China Court وجود دارد که میزبان برگزاری طیف وسیعی از فعالیت های طول سال از قبیل بازارهای روز که به محصولات محلی شامل هنر، عکاسی، و لباس های قومی تخصیص داده می شود است. اسکله ابرا در منطقه تاریخی دبی قرار گرفته است و بهترین فرصت برای یک تجربه دریایی است .

تور یکروزه به منطقه فجیره دبی، شما را از تپههای سنگی کوهها و وادیهایی عبور میدهد که درنهایت شما را به بندر خورافکن دبی میرساند و آنجا میتوانید از ساحل زیبای عربی و شنا در آب دریای جنوب لذت ببرید. در کنار خرید میتوانید انواع غذاهای چینی و هندی، کبابها، فست فودها و میان وعدهها را در فودکورت های این مرکز خرید امتحان کنید. وقتی صحبت از سفر به دبی به میان می آید، بسیاری در وهله اول نام برج خلیفه و پارک های آبی وایلد وادی و آتلانتیس را می برند؛ اما اگر به جاذبه های این شهر دقت کنید، خواهید دید سوپرایزهای بسیاری در انتظار شماست. اگر علاقه مند هستید ترس را همراه با هیجان تجربه کنید، این بخش گزینه خوبی برای شما است. اگر از آن دسته افرادی هستید که شنا بلد نیستید باز هم نگران نباشید. برای مثال اگر در فرودگاه احساس گرسنگی کنید، به انواع غذاهای عربی، بینالمللی و فست فودی دسترسی خواهید داشت. رفتن به میان آبهای زلال و کم عمق این مجموعه و بازی با دلفین ها شاید برای هر سنینی جذاب باشد. دلفین بی دبی که در آتلانتیس پالم واقع شده بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش دلفین در دنیا و یکی از محبوبترین دیدنیهای دبی است. دلفین بی شهر دبی یکی از جاذبه های دیدنی دبی است که در آتلانتیس پالم دبی واقع شده است، بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش زیبای دلفین در جهان و یکی از محبوبترین دیدنیهای تور دبی است. دلفین بی شهر دبی که در آتلانتیس پالم دبی واقع شده است ، بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش زیبای دلفین در جهان و یکی از محبوب ترین جاذبه های تور دبی است .

  • ادمین

چگونه به آنجا رسیدیم؟ تاریخ دبی مال از طریق توییت

ادمین | يكشنبه, ۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۲:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

 

برای آشنایی بیشتر با آکواریوم دبی کلیک کنید. پانل های برج به نحوی طراحی شده اند که در برابرگرمای شدید تابستان در دبی مقاوم باشند و برای اطمینان بیشتر از یکپارچگی آن، از یک موتور هواپیمای جنگ جهانی دوم برای آزمایش باد و آب استفاده شد. اگر از جمله افرادی هستید که لباسهای مارک میپوشید و به دنبال پوشاک شیک هستید، مرکز خرید دبی مال یکی از بهترین گزینهها برای شماست. اگر فکر میکنید بهاندازه کافی شجاع هستید به شما خوشآمد میگوییم! درمجموع موجوداتی از ۴۰ گونه مختلف در باغ وحش زیرآبی در معرض نمایش قرار دارند که از آن جمله آنها میتوان به ایگوانا، مار پایتون برمهای، حشرات، مارهای درختی، کروکودیل پوزه کوتاه آفریقایی، خروس دریایی، اسب دریایی، مارماهی راه راه، آراپایما، ماهی کمانگیر، پوزه پارویی، سیکلیدها و … تماس با مشاور املاک: شما میتوانید با مشاورین املاک معتبری تماس بگیرید که تخصص در زمینه خرید و فروش ملک در دبی را دارند و از آنها بخواهید تا برای شما یک مغازه در دبی مال پیدا کنند. اما قبل از ورود بعه مسجد پوشش کافی الزامی است و از همین رو گردشگران می توانند لباس های سنتی را از مسجد قرض بگیرند. شما با ورود به این موزه می توانید حس راه رفتن در سال 2071 را تجربه کنید. در بیرون محوطه دبی مال آب نمای را می بینید که در آن با صدای موسیقی، آب را به حرکت در می آید و تا ارتفاع ۱۵۰ متری به بالا می برود. این تراس در فضای باز با ارتفاع 555 متر رسماً مرتفعترین سکوی دید در جهان است. این مجموعه عظیم حدود یک میلیون متر مربع وسعت دارد و در یک روز نمیتوان از تمام بخشهای آن دیدن کرد. مرکز خرید سیتی سنتر میردف در حدود چهارصد فروشگاه دارد.

Free photo big metallic structure in the middle of a modern city صرفه جویی در وقت و هزینه ها: با اقامت در هتلی نزدیک به مرکز خرید دبی مال، شما به راحتی و با صرف زمان کمتر و بدون نیاز به پرداخت هزینه حمل و نقل می توانید به دبی مال برسید. مکان تفریحی دیدنی برای هر موقعیتی، تجربیات منحصر به فرد و قابل شخصی سازی فوق العاده ای را ارائه می دهد. آنچنان که از تاریخ شهر برمیآید، این منطقه عنصر بانفوذ و قدرتمندی در رشد شهر دبی محسوب میشود، چون اولین چیزی که مهاجران این منطقه را به خود جذب میکند، ماهیگیری و صید مروارید در خور دبی است. اسکیتهای اجارهای خود را بردارید و روی یخ واقعی در شهر کویری سر بخورید. شما میتوانید بهترین جواهرات طلا را در بازار طلا و همچنین جدیدترین کفشها را در Level Shoesبیابید. برای رفتن به دبی مال، شما میتوانید از روشهای مختلفی استفاده کنید. قیمت اتاق ها با توجه به اندازه آن متفاوت است. این منطقه برای افرادی که دوستدار هنر هستند بسیار جذاب و شگفت انگیز خواهد بود و این افراد می توانند به صورت کاملا رایگان ساعت ها در این منطقه قدم بزنند و از نقاشی های خیابانی لذت ببرند. بهترین تفریحات در این پارک شامل تلکابین، توپ عظیم الجثه، گوله برفی، زمین بازی برفی، قدم زدن پنگوئن ها، باب اسلید میدود، دیوار صعود، گلوله برفی و …

و البته تماشای پنگوئن ها هم از دیگر جاذبه های اسکی دبی می باشد. یکی از جذابترین بخشهای تفریحی دبی مال اسکی روی یخ است که پیشنهاد میکنیم حتما آن را تجربه کنید. میتوانید در هر کجا از شهر دبی مکانهای دیدنی آن را مخصوصاً برخ خلیفه را نظاره کنید. میتوانید برای صبحانه به کافیشاپ خانگی Common Grounds بروید یا شیرینیتان را در The Cheesecake Factory میل کنید. باید بدانید که در مرکز خرید دبی مال زمین اسکیتی وجود دارد که م یتوانید ساعت خوشی را در آن به بازی بپردازید. ساختار دکل مانند اپرای دبی ، شاهکاری در عصر معاصر و ادای احترام به تاریخچه شهر دبی می باشد . این ساختمان به احترام حاکم ابوظبی و رییس جمهور امارات، «خلیف بن زاید آل نهیان» نامگذاری شد. این هتل در منطقه شیخ زاید داون تاون دبی واقع شده و دارای موقعیت مکانی عالی است. هتل رامادا داون تاون تقریبا در فاصله 2 کیلومتری دبی مال قرار گرفته است. هتل پالاس داون تاون دبی در فاصله کوتاهی از مرکز خرید دبی مال قرار دارد. هتل 5 ستاره پالاس داون تاون دبی یک هتل برجسته در منطقه داون تاون دبی با منظره رو به دبی فانتین و دریاچه اطراف برج خلیفه و در نزدیکی مرکز خرید دبی مال می باشد. اگه به پرواز کردن علاقه دارید این بخش را از دست ندهید. این شبیهساز یکی دیگر از تفریحات مجموعه دبی مال است که به کمک یکی از بهترین ایرلاینهای جهان راهاندازی شده و میتوانید پرواز را در آن تجربه کنید. لازم به ذکر است در صورتی که شما مهارتی در اسکی روی یخ ندارید، می توانید از مربی اسکی که در دارند کمک بگیرید. زیپ لاین اسکی دبی با 150 متر طول و 16 متر بالاتر از پیست های اسکی، یک تفریح هیجانی و جذاب است.

مسیر حرکت این زیپ لاین نیز از بالای جاذبه های گردشگری و دیدنی دبی است که قطعا لذت تجربه آن را دو چندان می کند. همین امر پرداختها برای تجارت در امارات را با سختی روبرو کرده است. برج تجارت جهانی دبی، بر فراز بالاترین طبقهی خود یک سکوی بازدید دارد که از آن میتوانید تصاویر پانوراما از دبی را ببینید و لذت ببرید و البته ورودی آن از برج خلیفه ارزانتر است. سرسره های آبی پارک آبی دبی بسیار عالی در سطح جهانی هستند، برای کودکان هم یک ناحیه از سرسره های آبی اختصاصی در نظر گرفته شده است و یک ساحل ماسه ای سفید 700 متری برای زمانی که انرژی خود را از دست داده اید و نیاز دارید استراحت کنید، اکواونچر تنها پارک آبی در دبی است که دارای ساحل اختصاصی می باشد. دبی مال (Dubai Mall)، درست در نزدیکی برج ۸۲۹ متری خلیفه، در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار، معادل ۳۵۰ هزار مترمربع احداث شده است. دسترسی وسیع به فروشگاه ها و برندها: با اقامت در یکی از هتل های نزدیک دبی مال، شما به فروشگاه ها و برندهای متعددی دسترسی دارید و می توانید محدوده انتخاب بیشتری داشته باشید. چون تعداد زیادی از ویلاهای آن متعلق به ایرانی ها می باشد. شاید فکر کنید این اسکلت فقط یک ماکت یا مجسمه باشد، اما این دقیقا استخوانهای یک دایناسور است که به 155 میلیون سال پیش تعلق دارد. این اسکلت ۷.۵ متر ارتفاع و ۲۴.۵ متر طول دارد که شما را در لحظه ورود میخکوب میکند!

پکیج مهمانی سفر دریایی شامل کارت دعوت موضوعی، بازیهای مخصوص مهمانی (برگزار شده توسط GSA)، تور راهنمای آکواریوم و باغ وحش زیرآب، ورود رایگان برای مهمانها و والدین صاحب جشن تولد، بازدید از آکواریوم و باغ وحش زیرآب، دکوراسیون فضای مهمانی (صحنه، چراغ، موسیقی، صندلی و میز) میشود.فراموش نکنید که اگر کیک میخواهید باید زودتر سفارش دهید و هزینه آن را جداگانه پرداخت کنید. باید توجه داشته باشید که مسیر اتوبوسها در شهر دبی بسیار پیچیده است و باید قبل از استفاده از اتوبوس، مسیر را به دقت بررسی کنید. نمایشگاههای موزه تمدن اسلامی شارجه، هزاران اثر هنری را در دل خود ذخیره کردهاند که تاریخ ساختشان به قرن هفتم تا بیستم میلادی برمیگردد. بنیاد خلیفه بن زاید آل نهیان در دهکده جهانی دبی توسط بنیادهای حمایتی امارات ساخته شده است و اداره آن نیز به گردن همین بنیاد میباشد و به مردم امارات این امکان را میدهند که کسب و کار خود را گسترش بدهند و در دهکده جهانی دبی در اختیار جهانیان بگذارند. هتل آدرس بولوارد دبی یکی از هتل های لوکس 5 ستاره نزدیک به دبی مال می باشد که در منطقه منطقه شیخ زاید داون تاون دبی قرار گرفته است. این مسجد زیبا و فوق العاده به دلیل سنگ های بی نظیر و ممتازی که در نمای آن استفاده شده و نمونه ای از معماری نوین اسلامی به شمار می رود , یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود . مسجد جمیرا از همه لحاظ زیبا ترین مساجد دبی است یک کپی دقیق از مسجد الازهر قاهره، که هشت برابر بزرگی آن است، مسجد جمیرا نمونه خوبی از معماری اسلامی است. همچنین در این مسجد کتابخانهای با حدود چهارهزار جلد کتابهای اسلامی و مذهبی برای کمک به پژوهشگران در زمینه مباحث اسلامی وجود دارد.

این گونه های جانوری از جمله گونه هایی هستند که شما می توانید در آکواریوم دبی آن ها را مشاهده کنید؛ اما این آکواریوم تفریحات دیگری را نیز برای شما درنظر گرفته که می توانید با کمک آن ها تجربه مهیج تری از حضور در آکواریوم داشته باشید. اگر مهارتی در اسکی روی یخ ندارید نگران نباشید چراکه میتوانید از مربیهای مستقر در این مرکز کمک بگیرید. در حایل که دمای هوا در بیرون بالا و بالا تر می رود، شما از تپه های برفی پایین بیایید و اسکی بورد بازی کنید. در بخش بیرونی، محلهایی برای نشستن گردشگران و بازدیدکنندگان فراهم شده که از حال و هوای خرید کردن و گشت وگذار بیرون آمده و دمی استراحت کنند. بسیاری از آثاری که در این موزه به نمایش درآمده است را باستان شناسان از دل خاک بیرون آوردهاند، جالب است بدانید که بسیاری از آنها متعلق به هزارهی سوم قبل از میلاد مسیح بودهاند. این پارک آبی که بیش از 15 هکتار مساحت دارد، با یک تم جالب ساخته شده است. در این مرکز خرید بخشی وجود دارد که مختص طلا است. بسیاری از افراد برای خرید طلا به بازار طلای دبی مال مراجعه میکنند. معماری و طراحی زیبای دبی مال، باعث شده تا این مرکز خرید تبدیل به یک جاذبه گردشگری مهم در دبی شود. پیشنهاد میکنیم آبنمای سرپوشیده (یکی از بهترین مکانهای مرکز خرید برای عکاسی) یا The Village را از دست ندهید که دارای سقف جمعشوندهای است که در ماههای زمستان باز میشود تا تجربهای در فضای باز را به خریداران ارائه دهد. Zabeel تقریباً با 15000 مترمربع، فضای سبک زندگی را به خریداران خود ارائه میدهد. این مرکز خرید، فعالیت خود را از سال 2008 میلادی آغاز کرد و تا کنون 1200 فروشگاه فعال در آن حضور دارد.

نکتهی جالب توجه این منطقه هدیهی آن است که کودک شما هر چیزی که کاشته و هر گیاهی که برداشت کرده است را به عنوان سوغاتی دریافت می کند. نکتهٔ جالب برای گردشگران تور دبی، کسانی که در این هتل اقامت میکنند میتوانند بهطور نامحدود از پارک آبی استفاده کنند. در هر حال، برای خرید یک مغازه در دبی مال، بهتر است که از خدمات مشاورین املاک معتبر و دارای تجربه استفاده کنید تا بهترین معامله را برای خودتان به دست آورید. که کوششهای شده تا هر بازی یکی از استعدادها و مهارت های کودکان را به چالش بکشد. در ابتدا قرار بود برج خلیفه با ۷۳ طبقه و تنها به صورت واحد های کاملا مسکونی احداث شود، اما به مرور زمان تغییر کرد. شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما دبی در قاصدک 24، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما دبی، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد. هر قدمی که در این پارک ماجراجویی برمیدارید شما را به یاد یکی از فیلم یا انیمشینهای هالیوودی میاندازد. این مرکز خرید که در ۴ نوامبر ۲۰۰۸ افتتاح شده، همچنین عنوان پربازدیدترین مرکز خرید جهان را نیز یدک میکشد، به طوری که دست کم تخمین زده میشود در سال ۲۰۱۱، ۵۴ میلیون نفر از این مرکز دیدن کرده و از امکانات بینظیر آن بهره بردند.

البته در دبی مراکز خرید دیگری نیز وجود دارد که هر یک مزیتها و قابلیتهای خود را دارند، اما دبی مال به دلیل موقعیت مرکزی، امکانات فراوان، طراحی و ساختار شگفتانگیز و برندهای معتبر، یکی از بهترین مراکز خرید دبی و حتی جهان است. پس از دیدن از خیابان مد، حرکات نمایشی خود را در میدان یخ دبی در سطح المپیک این مرکز خرید به نمایش بگذارید. به جرات می توان شهر دبی را به عنوان پایتخت خرید جهان و خاورمیانه معرفی کرد ، در واقع بهشت واقعی برای مسافران یا خریداران تبدیل شود. برای دوستداران مد، بیش از 70 فروشگاه معتبر توجه شما را جلب میکند، ازجمله خردهفروشیهایی مانند Bloomingdale’s و Galeries Lafayette، که اولین در خاورمیانه هستند. اگر دنبال هیجان و یا طرفدار فیلمهای ترسناک هستید، یا فقط دوست دارید تجربیات جدید را امتحان کنید، هیستری برای شما مناسب است. زیبل با توسعه قابلتوجهی که داشته پذیرای مجموعهای از تجربیات سبک زندگی جدید، گزینههای غذاخوری، گزینههای خردهفروشی و 3000 جای پارک جدید است. همچنین برای آشنا شدن با تفریحات مختلف دبی، داشتن اطلاعات لازم برای سفر به امارات و یا نکات کاربردی برای کار یا زندگی در دبی، با ما در وبسایت رسانا همراه باشید. باید امتحان کنید: یک «جلسه بارش برف» را رزرو کنید که در آن پیست یخ به یک سرزمین عجایب زمستانی تبدیل میشود در حالیکه دانههای برف واقعی روی سر شما میریزند. اگر علاقهمند به پیکنیک هستید میتوانید نوشیدنی و غذای دلخواهتان را همراه خود ببرید و روزی عالی را همراه با خانواده سپری کنید. هیستریا که اولین اتاق فرار منحصربهفرد با موضوع جنزدگی است در نوع خود در منطقه بینظیر است.

  • ادمین