گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

بهترین قالب آموزشی چیست؟

ادمین | يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵ ق.ظ | ۰ نظر


بسیاری از سازمان ها، مدارس و سازمان های دیگر به دنبال راه های جدید و موثر برای دسترسی به دانش آموزان هستند. قالب های آموزشی وردپرس این هدف را ممکن می سازد تا بتوانید سایتی مناسب برای مهدکودک ها، مدارس، دانشگاه ها و دوره های خاص داشته باشید و از امکان حضور آنلاین بهره مند شوید. مدل های آموزشی با امکانات فراوان از جمله شرح دروس، پنل های دانشجویی و حرفه ای، امکان ثبت نمرات و ... هر آنچه سایت آموزشی نیاز دارد را ارائه می دهد.

طراحان وب حرفه ای اغلب از یک آموزش سریع و قابل توسعه استفاده می کنند که نیازی به تنظیمات سنگین ندارد.

اگر شما نیز به دنبال بهترین قالب آموزشی هستید، موضوعی را انتخاب کنید که برای شخصی سازی عناصر بصری وب سایت مانند رنگ ها، سبک فونت و چیدمان محتوا بسیار انعطاف پذیر باشد. این عناصر خاص را در قالب خود بگنجانید تا برند خود را از رقبای خود متمایز کنید و هویت منحصر به فرد خود را به مشتریان هدف خود نشان دهید.

وردپرس دارای قالب های متنوعی است که برای یافتن قالب مشکلی نخواهید داشت، اگر شما نیز به دنبال بهترین قالب آموزشی هستید در ادامه به ارائه و بررسی قالب آجومال می پردازیم. و قالب Assistant Professor که دو است. بهترین قالب های آموزشی وردپرس

اجرای بهترین قالب آموزشی؛ فرم آزومال

فرم EduMall یا EduMall-LMS-Education برای موسسات و مراکز آموزشی، بستر آموزش الکترونیکی و موارد دیگر به عنوان یک فرم آموزشی طراحی شده است. این قالب آموزشی به یک توسعه دهنده وب اجازه می دهد تا بدون شروع یک خط کد، یک طراحی وب سایت آموزشی شگفت انگیز ایجاد کند. قالب Ajomal همچنین به شما کمک می کند تا پلتفرم های آموزش الکترونیکی مانند Udemy، Linda، Coursera یا ADX ایجاد کنید.

گزینه های قدرتمند قالب EduMall به شما این امکان را می دهد که تنها با چند کلیک کلیه خدمات موسسه آموزشی را در وب سایت آن شخصی سازی و کنترل کنید. آموزش طراحی سایت ژاکت آکادمی الگو چندین روش پرداخت آنلاین را در اختیار کاربران قرار می دهد که به راحتی می توانید یک الگوی گواهی از پیش ساخته را انتخاب کنید. . از دیگر ویژگی های این شکل از یادگیری می توان به ایجاد مسابقات دوره ای، امکان داشتن معلم نامحدود، گزارش کار قدرتمند، دوره های مرتبط، مکمل های مواد، گزینه های انصراف، پرداخت آنلاین و غیره اشاره کرد.

ویژگی های محصول آجومال

قالب Ajomal به شما این امکان را می دهد که تست های پیشرفته و مدرسان نامحدود را روی داشبورد برای دانش آموزان و معلمان ایجاد کنید. در قالب آجومال امکان نمایش مشخصات دوره، مدت دوره و محدودیت های دسترسی به آزمون نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های قالب EduMall به عنوان بهترین قالب آموزشی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

● ساخت Elementor

● پورتال زارا پال جهت پرداخت و خرید دوره ها

● اعلان های ایمیل

● ارسال تکالیف برای دانش آموزان

● 3 الفبای فارسی

● تراکم محتوا

● سیستم رتبه بندی سنی

● امکان راه اندازی دوره های پولی و رایگان

● بر اساس دسته بندی فیلتر کنید

● تهیه فهرستی از علایق دوره آموزشی

● سازگاری با مرورگرهای مختلف

● کاملا پاسخگو

اجرای بهترین قالب آموزشی؛ فرمت کمکی

قالب آموزشی Studiare یکی دیگر از قالب های عالی برای طراحی سایت های آموزشی آموزش و آموزش آنلاین می باشد. سازنده مدل های کاربردی Esmet با طراحی حرفه ای و طراحی پیشرفته و ویژگی های گنجانده شده در طراحی، طرفداران بسیاری را به دست آورده است.

برخی از کاربران با صفحه سازهای Elementor و برخی با ویژوال کامپوزر راحت تر هستند، Template Studio دارای دموهای Elementor و Visual Composer است و به کاربران اجازه می دهد انتخاب کنند که از کدام صفحه برای شخصی سازی سایت استفاده کنند.

الگوی مفید کاملاً واکنش گرا و نمایشی عالی با هر صفحه و هر اندازه ای است. همچنین دارای بیش از 14 فونت است که دست طراح سایت را در انتخاب باز می گذارد. این قالب آموزشی می توان گفت از نظر سادگی در طراحی بهترین قالب آموزشی است. تمامی مراحل ویرایش قالب با کشیدن و رها کردن بدون نیاز به کدنویسی انجام می شود و در وقت طراحان وب سایت صرفه جویی می شود.
 

ویژگی های سیستم استادیار

شما به راحتی می توانید وبلاگ خود را با قالب استادیار راه اندازی کنید و این قالب صفحات مختلفی نیز دارد که می توانید برای جشنواره ها و تخفیف ها در سایت خود از آنها استفاده کنید.

● شامل دموی Visual Composer و Elementor است

● 11 ارائه و 3 صفحه فرود

● کاملاً پاسخگو و با سرعت پاسخگویی بالا

● سئوی بهینه شده

● سازگار با افزونه WooCommerce

● چیدمان استاندارد وبلاگ

● طرح وبلاگ

● پشتیبانی از bbPress

نتیجه

انتخاب بهترین قالب آموزشی Zhaket.com  برای طراحان وب به دلیل تنوع زیاد قالب های وردپرس بسیار دشوار است اما دو قالب آجومال و استاد دستیار قطعا با امکاناتی که دارند تمامی نیازهای یک سایت آموزشی را برآورده می کنند. برای رقابت در دنیای دیجیتال داشتن یک وب سایت است. حرفه ای گری و ارائه خدمات حرفه ای با انتخاب الگوی آموزش حرفه ای اولین قدم و جلب اعتماد کاربران است.
 

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی