گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

برجام مانع اعمال تحریم‌های غیرهسته‌ای نمی‌شود

ادمین | سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۷ ق.ظ | ۰ نظر

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شده برجام مانعی برای اعمال تحریم‌های غیرهسته‌ای علیه ایران توسط واشنگتن ایجاد نمی‌کند.

«ند پرایس» در نشست خبری شامگاه دوشنبه تأکید کرد که دولت بایدن تحریم‌های اعمال‌شده به بهانه‌های ادعایی «تروریسم» را رفع نخواهد کرد.

پرایس گفت که دولت آمریکا برای بازگشت به برجام باید «تحریم‌هایی را که با برجام ناسازگار هستند» رفع کند.

دولت پیشین آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» بعد از خروج از برجام، علاوه بر بازگرداندن تحریم‌های رفع‌شده به موجب این توافق علیه ایران، برخی از اشخاص و نهادهای ایران که قبلاً به بهانه‌های هسته‌ای در فهرست تحریم قرار گرفته بودند را با برچسب‌های دیگری نظیر «تروریسم» یا «سلاح‌های کشتار جمعی» نیز در فهرست تحریم قرار داد.

هدف دولت ترامپ از این اقدام آن‌طور که مشاوران غیررسمی‌اش اذعان کرده‌اند دشوار کردن بازگشت دولت بعدی آمریکا به توافق هسته‌ای بود.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این نشست خبری تأکید کرد چنانچه آمریکا به برجام بازگردد باز هم ایران را در حوزه های دیگری نظیر فعالیت‌های منطقه‌ای، «حقوق بشر» و «تروریسم» تحت فشار قرار خواهد داد.

او گفت: «اگر به نقطه‌ای برسیم که هر دو طرف پایبندی‌شان [به برجام] را از سر بگیرند و ایران یکبار دیگر خودش را مشمول [محدودیت های برجام] کند و قرار باشد ما هم تحریم‌های ناسازگار با برجام را رد کنیم، باز هم ما ایران را بابت رفتارهایش در حوزه‌ای دیگر- تروریسم، حمایت از نائبان منطقه‌ای و نقض حقوق بشر- پاسخگو خواهیم کرد.»

ند پرایس تصریح کرد: «از جمله ابزارهایی که برای انجام این کار در اختیار داریم، تحریم‌ها هستند. هیچ بندی در برجام نیست که استفاده از تحریم‌ها جهت رسیدگی به آن حوزه‌ها را ممنوع کند و ما سیاست پاسخگو کردن تهران را ادامه خواهیم داد.»

دولت آمریکا به ریاست جو بایدن مدعی است در تلاش است از طریق مذاکرات جاری در شهر وین زمینه‌های بازگشت کشورش به برجام را فراهم کند. از جمله مهم‌ترین موانع در این مذاکرات حل و فصل اختلافات بر سر تحریم‌هایی است که آمریکا برای پایبند شدن به برجام بایستی رفع کند.

  • ادمین

آبپاش چکشی یا آبپاش ضربه ای

ادمین | سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶ ق.ظ | ۰ نظر

تعویض منظم روغن استفاده شده پمپ با روغن مناسب: بهترین روغن برای استفاده در پمپ کارواشروغن ۴۰ است. است. بهترین راه برای استفاده طولانی مدت از این وسیله کاربردی، استفاده صحیح از آن است، به این شکل که با انجام منظم سرویس های دوره ای، تعویض به موقع روغن، تامین انرژی موتور از منبع مطمئن و پایدار و … معمولاً منبع تغذیه واترجت با فشار بالا گازوئیل می باشد. از طرفی پس از انجام خرید، می توانید روی پشتیبانی فنی کارشناسان ما برای رفع ایرادات احتمالی، تامین قطعات و دریافت سرویس و … شما می توانید برای انتخاب بهترین مدل پمپ کارواش با کارشناسان فنی و فروش ما تماس حاصل نموده تا اطلاعات تکمیلی در این زمینه را دریافت نمایید. این دستگاههای حرفهای نیز آب را با فشار کم از ورودی دریافت کرده و طی عملیاتی که در داخل دستگاه اتفاق میافتد در نهایت آب با فشار بسیار بالا از نازل دستگاه خارج شده و بر روی سطح موردنظر عملیات پاشش انجام میشود.

در حقیقت آب با دمایی که وارد پمپ میشود با همان درجه حرارت نیز از نازل خارج میشود. از طرفی برای تمیز کردن قسمت های مختلف، نازل های مختلفی به کار می رود. در هنگام نصب شیر ها استفاده از تفلون مایع پیشنهاد می شود. برای رصد فشار آب از یک عقربه فشار سنج استفاده می شود. یک دسته بندی دیگر که برای انواع نازل کارواش عنوان می شود، دسته بندی آنها بر اساس جنس ساخت این قطعات است که معمولاً از چدن، استیل ضد زنگ، برنج، پلاستیک فشرده و سایر آلیاژ های مقاوم در برابر خوردگی و سایش آب تولید می شوند. ساخته می شود. همچنین پیستون های داخلی پمپ کارواش صنعتی می توانند از استیل ضد زنگ یا آلیاژ های سرامیکی تولید شوند. با توجه به قابلیتهای پمپ های کارواش صنعتی از این تجهیز در صنایع مختلف از جمله صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، سرامیک و لوله سازی از بهره گرفته میشود. دستگاههای کارواش صنعتی آب گرم: همانند دستگاههای آب سرد، کارواش آب گرم نیز به انجام عملیات سنگین نظافتی در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین می توانید قبل از ثبت سفارشتان، قیمت مهپاش مورد نظرتان را از فروشگاه های دیگر نیز قیمت نموده و با خیال راحت اقدام به خرید و استفاده از این محصول شگفت انگیز و بی نظیر داشته باشید.

آبپاش های زراعی که به آن آبپاش چکشی یا آبپاش ضربه ای نیز گفته می شود، در مزرعه و گاهی اوقات در فضای سبز استفاده می شود. قطعی مکرر آب و روشن ماندن پمپ در حالتی که آبی در سیستم وجود ندارد، موجب وارد آمدن آسیب های جدی به آن می شود. همچنین استفاده از آب با دمای بالا، برای پمپ هایی که برای این منظور طراحی نشده اند، می تواند آسیب های جدی به قطعات داخلی پمپ وارد آورد. پمپ کارواش صنعتی از دو جزء اصلی بدنه و اجزای داخلی تشکیل شده است. پمپ های کارواش خانگی معمولا تکفاز بوده ولی پمپ های کارواش صنعتی سه فاز و دارای قدرت موتور بیشتری هستند. در این کارواش صنعتی استفاده نمود، این نکته را یاد آور می شویم که پر فروشترین کوپله ای که مورد استقبال مشتریان ما قرار گرفته کارواش صنعتی با پمپ برتولینی ، اینتر یا کمت ایتالیا به همراه الکتروتور موتوژن تبریز می باشد، که فشار 100 بار برای اینتر پمپ و کمت و فشار 110 بار برای برتولینی به صورت تک فاز و سه فاز می باشد و از الکتروموتور های تک فاز یا سه فاز برای این پمپ های کارواش استفاده می شود و برای کارواش های صنعتی با فشار بالای 100 برای اینتر و 110 بار برای برتولینی از الکتروموتور های سه فاز استفاده می شود، قابل ذکر است که معمولا برای کارواش صنعتی از الکتروموتور های کلاچ دار استفاده می شود چرا که در طول عمر و کیفیت و کارایی کارواش صنعتی تاثیر بسزایی ایفا می نماید.

مهمترین اجزای پمپ کارواش صنعتی کدام است؟ همچنین چفت و بست های پمپ در نقاط اتصال، باید به شکل کامل پمپ را مهار نموده تا از وارد آمدن هر گونه نیروی جانبی در اثر کارکرد خود پمپ و … توصیه می شود اولین تعویض روغن پمپ، بعد از ۵۰ ساعت کارکرد اولیه صورت پذیرد. با دقت در وظایف هر ماژول دستگاه واترجت صنعتی، می توان به کارکرد آن پی برد. مزایای این نوع دستگاه این است که می توان از آن در مکان هایی که برق و یا پریز برق در آنها وجود ندارد بهره برد. پمپ کارواش صنعتی از نوع پمپ های پیستونی است که با حرکت رفت و برگشتی پیستون ها در یک سیلندر، فشار آب را افزایش داده و موجب خروج آن با شدت زیاد می شود. با کوپله شدن این دو جزء، به شکل مستقیم یا با استفاده از یک تسمه، نیروی حرکتی از موتور به پمپ انتقال داده شده و موجب حرکت پیستون های آن و ایجاد فشار لازم می شود. یکی از مزیت هاى دستگاه هاى واکسر نیمه اتوماتیک و اتوماتیک این است که می توان هر نوع کفش چرمی در رنگ های مختلف مانند مشکی ، قهوه ای ، سورمه ای و …

قیمت کارواش صنعتی

  • ادمین