گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

فروشگاه مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی

ادمین | جمعه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۰۵ ق.ظ | ۰ نظر

بسیاری از شرکت های تولید عطر از ظروف تزئین شده با رنگ های مشخص استفاده می کنند.دانستن چگونگی علامت گذاری تأمین کنندگان مواد تشکیل دهنده مواد تشکیل دهنده مربوطه می تواند کمک مفیدی در پیشگیری از استفاده سهوی مواد غیر اصلی باشد.تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی همچنین می توانند با اطمینان از بازیافت ظروف خالی توسط پیمانکاران زباله های اصلی، نقش فعالی در این استراتژی داشته باشند.از آنجا که بسیاری از محصولات نهایی در مقادیر کم، 100 یا 1000 واحد تولید می شوند، تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی اغلب می توانند در شرایطی قرار بگیرند که باید مقادیری را خریداری کنند که بسیار بیشتر از مقادیر واقعی لازم برای انجام سفارشات مشتری باشد.در نتیجه، مواد تشکیل دهنده استفاده نشده ممکن است در انبارهای شرکت و داروخانه ها برای مدت زمان طولانی، اغلب در شرایط نامساعد نگهداری دما و رطوبت، جمع شوند.این امر برای مواد خام قابل تحمل یا حساس، از جمله روغن های معطر یا سایر مواد در معرض تجزیه اکسیداتیو، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.اگر رویه ها از قبل انجام نشده باشد، تولیدکنندگان مواد آرایشی باید تشویق شوند که بهترین اقدامات را برای محافظت از مواد ناپایدار در برابر تجزیه شیمیایی انجام دهند.روغن های معطر فله اغلب می توانند حاوی روغن های اساسی باشند که می توانند در معرض تجزیه اکسیداتیو باشند.اگرچه تولیدکنندگان روغن های معطر رویه های خاص خود را برای کاهش این پدیده در هنگام حمل روغن های ترکیبی به مشتریان انجام می دهند (به عنوان مثال فضای ورودی در ظروف حمل و نقل را به حداقل می رسانند)، استفاده جزئی از رایحه های بعدی منجر به افزایش فضای رو به رشد می شود.این فرصت را برای اکسیداسیون خودکار عطر باقیمانده فراهم می کند.کاهش این تجزیه شیمیایی را می توان به راحتی از طریق تصفیه ظروف کاملاً کامل توسط گاز بی اثر شیمیایی، مانند نیتروژن، به دست آورد.پرشین یوتاب، خرید مواد اولیه آرایشی و بهداشتی را برای شما مقرون به صرفه می کند.این شرکت واردات مواد اولیه آرایشی و بهداشتی را انجام می دهد.

اکسید تیتانیوم، اکسید زینک و اکسید آهن از جمله مواد معدنی طبیعی هستند که در انواع لوازم آرایشی ارگانیک به کار می روند و میتوانند شادابی پوست را افزایش دهند. ما به عنوان یکی از حرفه ای ترین تامین کنندگان مواد اولیه آرایشی و بهداشتی در چین ، توسط محصولات سفارشی با قیمت پایین معرفی می شویم. گیت ضدعفونی کننده تامین کننده مالزی. مالزی . c18h36o2 . در حال حاضر با گسترش ارتباطات با کشورهای آسیایی این واردات از چین و هند و امارات انجام می شود و در مواردی هم از ترکیه، کره جنوبی، ژاپن، قطر، عربستان صعود و مالزی خرید مواد اولیه دارویی پیگیری می شود. با مشکلاتی که پس از تهدیدها و تحریم ها برای واردات مواد اولیه در بخش دارو به وجود آمد تولید داروها در بعضی بخش ها با مشکلات عدیده مواجه شد در نتیجه ناگزیر واردات مواد اولیه دارویی روی چین و هند و کشورهای آسیایی تمرکز کرد. این مجموعه با استفاده از مواد اولیه خارجی و ماشین آلات روز دنیا محصولات خود را تولید کرده و توانسته پای لوازم آرایشی و بهداشتی تولید داخل را حتی با وجود رقبای قدرتمند خارجی به کشورهای دیگر باز کند.

امروزه در ساخت مواد آرایشی و بهداشتی، گسترۀ وسیعی از مواد شیمیایی و مصنوعی به کار می روند که برخی از آنها یا باعث ایجاد اختلالات هورمونی در افراد می شوند یا اختلالاتی را در پوست و بدن انسان ایجاد میکنند که سرطانزا بودن بسیاری از آنها به اثبات رسیده است. تحقیقات نشان می دهد که به ازای هرواحد استفاده بیشتر از محصولات رایج آرایش و بهداشتی درصد عناصر شیمیایی موجود در بدن بالا می رود، به عنوان مثال با هریک بار مصرف محصولاتی که حاوی فتالات هستند میزان این ماده ۳۳ درصد در بدن بالاتر می رود. این ترکیب، حلالی شفاف و بدون بو با نقطه جوش بالا است که در فرمولاسیون رژلب، سایه چشم، ریمل و همچنین پاک کنندههای پوستی کاربرد دارد.همچنین، پروپیلن کربنات به عنوان حلال سایر ترکیبات نیز ایفای نقش میکند. باید تصریح کرد هرچند پژوهش حاضر بهلحاظ نوع، سبک و روش اولین نمونه در زمینۀ بازاریابی هرمی است، برخی نتایج بهدستآمده از آن با برخی پژوهشها همسوست و آنها را تأیید میکند. روش های تولید صنعتی صابون - مرجع مواد شیمیایی ایران- تامین کننده مواد لازم صابون ,کنترل کیفیت در تولید صابون. مثلا در یک محصول آرایش و بهداشتی ارگانیک از پارابُنها که مختل کننده سیستم هورمونی بدن هستند و می توانند عامل ایجاد سرطان سینه باشند استفاده نمیشود؛ همچنین در این محصولات از اسانسهای شیمیایی و محصولات پتروشیمی و مواد اولیه تولید شده به روش مهندسی ژنتیک (تراریخته) که تاثیرات آنها برروی سلامت انسان و محیط زیست هنوز آشکار نشده است، استفاده نمی شود.

اما غافل از اینکه صنعت ارگانیک در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی هم ورود کرده است مانند پیشگامان شیمی https://irchem.ir/cosmetic/ ، بخشی که با توجه به نرخ بالای مصرف لوازم آرایش و بهداشتی در ایران می تواند نوید بخش یک صنعت نوپا، سودآور و اشتغالزا باشد. مثلاً در یک کرم ارگانیک تولید شده با استانداردهای جهانی در فرمولاسیون ساختش در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت مواد اولیه بکار رفته از ترکیبات شیمیایی مضر و خطرناک استفاده نشده است. بطور کلی مواد دارویی از املاح و یک سری مواد فعال ساخته می شوند. شرکت های داروسازی که در واردات و فروش مواد اولیه دارویی فعالیت دارند، معمولا در زمینه های تحقیق و توسعه روی داروهای ضد سرطان،تحقیقات بیولوژیکی مولکولی،بیولوژی سیستمی،فناوری های نانو و بایو، فرمولاسیون های دارویی، فروش مواد اولیه آرایشی و بهداشتی و تولید مواد اولیه دارویی و فرمولاسیون های دارویی با ارزش افزوده بالا نیز فعال هستند. 2- ژل ضد جوش موضعی پرودرما : این محصول با داشتن فرمولاسیونی بسیار سبک بر پایه آب و عوامل ژل ساز بر خلاف کرم های دیگر، فاقد هرگونه روغن و چربی بوده و بدون ایجاد احساس چربی و سنگینی بر روی پوست از مسدود شدن منافذ پوستی و ایجاد جوش های پوستی جلوگیری می نماید. برای آشنایی با این مجموعه تولیدی و برنامههای پیش روی آن با وی گفت و گویی کردهایم، که در ادامه آن را میخوانید.

  • ادمین