گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

آهنگ جدید اردلان به نام «زود به زود»

ادمین | چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۰۳:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ اردلان زود به زود

پیشم حالت خوبه یا نه من که هر روز بیشتر از قبل دوست دارم

تو چی تو هم هی به من فکر میکنی دل تو هم برای من تنگ میشه یا نه

جز تو کی مرتب کنه موی ژولیدمو فقط تو میشناسی خوب میدونی منو

بگو بم چقد دوسم داری توهم دلت میخواد ببینیم همو

تا بت شدم نزدیک قلب من لرزید

زود به زود دلم تنگ میشه برات

خسته شم از چی آخه من وقتی تو داری تازگی همیشه برام

بیا بساز خودتو با دلی که تورو میخواد خیلی زیاد

ببین این حرفام از ته قلبمه الان

چه قشنگ صدا میکنی تو منو به اسمم

همه رفتارا تو هم شده مثل من

کاش همه مثل ما ته قصه ها بهم برسن

عشقم دیگه با هم داریم نسبت

مثل قبل هنوز سر جاشه حسم

میری بیرون منتظرم برگردی

حتی نمیزنم پلکم

تا بت شدم نزدیک قلب من لرزید

زود به زود دلم تنگ میشه برات

خسته شم از چی آخه من وقتی تو داری تازگی همیشه برام

بیا بساز خودتو با دلی که تورو میخواد خیلی زیاد

ببین این حرفام از ته قلبمه الان

https://musicdel.ir/single-tracks/288171/

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی