گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «تو جای من باشی جا میزنی»

ادمین | دوشنبه, ۶ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ مرتضی اشرفی تو جای من باشی جا میزنی

تو هنوزم تو دل من جاته بیا

نشه بری بدون من عاشق شیا

تو دل من کسی جاتو نمیگیره

کسی برات مثل من نیست که بمیره

اگه بدونی چشای تو همه چیمه

اسم تو رو لب من فقط زندگیمه

تو جای من باشی جا میزنی

ولی هنوز برات میمیرمو تو دل میکنی

عشق شوخی نیست ساده ازش رد بشی

بیای و میری هر موقع دلت خواست بام بد میشی

قسم به هرچی که گذشته بینمون

دوست دارم قسم به جون جفتمون

بیا و این دفعه نرو فقط بمون

بمونMusicdel | موزیکدل

تو جای من باشی جا میزنی

ولی هنوز برات میمیرمو تو دل میکنی

عشق شوخی نیست ساده ازش رد بشی

بیای و میری هر موقع دلت خواست بام بد میشی

آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «تو جای من باشی جا میزنی»

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی