گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

نصب شیرآلات باید چگونه باشد؟

ادمین | دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۳۴ ق.ظ | ۰ نظر

نصب شیرآلات باید چگونه باشد؟ مناسب ترین آبکاری برای شیرآلات کدام است ؟ روند شاخص مذکور در تمامی فصلهای سال مورد بررسی (١٣٩٩) افزایشی بوده، به طوری که بیشترین افزایش فصلی این شاخص، در فصل تابستان با ٣٠.٣ درصد و کمترین افزایش فصلی آن در فصل زمستان با ٦.١ درصد افزایش همراه بوده است. البته در صورتی که تمایل به بستن یکی از سوراخ های سینک داشته باشید و یا باز ماندن یکی از سوراخ ها برای شما اهمیتی نداشته باشد می توانید از شیر اهرمی روشویی (شیر مخلوط) و یا شیرآلات تکپایه پیچی ِکلاسیک نیز استفاده کنید. همچنین فضای زیر علم شیر بسیار مهم است تا بتوانید به راحتی ظرف های بزرگ را نیز بشویید. همچنین می توانید دو عدد شیر اهرمی با دو خروجی جداگانه آب (یکی مربوط به آب سرد و دیگری مربوط به آب گرم) خریداری نمایید که چندان کاربردی نمی باشد و سیستمی بسیار قدیمی است. اما زمانی که با تنوع موجود در بازار رو به رو می شوید، به پیچیدگی کار پی می برید: هر یک از آنها، کاربرد و کیفیت متفاوتی دارند. به علاوه که برندهای بسیاری در بازار شیرآلات بهداشتی داخلی وجود دارد که در رقابت با محصولات خارجیاند.

شیرآلات شوکا یکی از نام های آشنا و معتبر بازار شیرآلات ساختمانی که با گذر زمان و افزایش عمر بر اعتبار و کیفیت محصولات تولیدی خود افزوده و امروزه به جرأت می توان گفت از نظر کیفیت در گروه برترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی قرار دارد. هدف از انتخاب بهترین برند شیرآلات بهداشتی ساختمانی سرمایه گذاری بلندمدت برای زیبایی و کاربردی بودن شیرآلات خانگی می باشد. تولید کنندگان شیرآلات که دارای شهرت و نام معروف می باشند تنها یک هدف را دنبال می کنند و آن تنها جلب رضایت مشتری می باشد . این راهنمای خرید شیر روشویی، با معرفی و مقایسه شیرآلات روشویی، ریسک انتخاب نامناسب را کاهش می دهد. یک نصاب شیرالات در هنگام نصب باید علاوه بر دانستن استاندارهای اندازه و ارتفاع نصب شیر به راهنمای نصب شیرالات توجه کند تا طریقه و نحوه صحیح منحصر به فرد شیرهای مختلف را اعمال کند. شیرهای آب باید از جنس فلز در درون و خارج ساخته شده باشند، مرغوب ترین جنس فلز برای شیر آب هم برنج است، با این کار از بوجود آمدن نشتی در قسمت ها مختلف شیر آب جلوگیری کرده اید و قادر خواهید بود مدت طولانی تری از این شیرهای آب استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر: https://arianfarazparsam.com

حتما در هنگام خرید از استاندارد بود جنس شیر آب ظرفشویی مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. اما با گذشت زمان خاصیت انعکاس نقره و نیکل ضایع می شود ، در حالی که در مورد کروم تغییری حاصل نمی شود. در بعضی از مدلها مثل شیرالات بهداشتی الپس ALPS آب فشان ها یا پرلاتورهای شیرآلات از نوع سکه ای می باشند که به کاربر این امکان را میدهد که به راحتی و با استفاده از یک سکه پرلاتور را باز کرده و تمیز کند. این شیرآلات نیز از گروه شیرآلات هوشمند می باشد. اگر مانند حالت قبل سینک روشویی شما فانتزی و یا روی کابینتی است، می توانید شیر روشویی هایی که بر روی دیوار نصب می شوند را نیز در نظر بگیرید. در صورتی که سینک روشویی شما فانتزی است و شیر روشویی باید در کنار سینک و بر روی کابینت زیر سینک نصب شود، شیر روشویی پایه بلند مناسب ترین انتخاب است. مهمترین نکته در زمان خرید بهترین شیر روشویی پایه بلند اطلاع از نوع و ارتفاع سینک، ابعاد و محل قرار گرفتن دسته اهرمی شیرآلات مورد نظر است است. این نوع شیرآلات بهداشتی برای زمانی مناسب است که دست کاربر آلوده می باشد و تنها یک تماس پشت دست او کافی است تا جریان آب برقرار شود.

مدل شیر آب از جنس برنج است و رنگ طلایی نمونه ای از انواع شیرآلات است که استفاده از آن، تصویر چشم نوازی را در فضای آشپزخانه ایجاد می کند. بهترین و پرفروشترین برند شیرآلات ایرانی کدامند؟ یکی آنهایی که شیرآلات با برند های متفرقه در انبار های خود تخلیه می کنند و به فروش می رسانند. کنترل آب سرد و گرم در این نوع شیرآلات به وسیله دو دستگیره پیچی انجام می گیرد و جریان نهایی آب از یک عَلَم خارج میشود. بهطوری که در برخی تولیدات جدید سالانه 500 لیتر آب صرفهجویی میشود که بهترین نمونه آنها شیرهای سنسوردار یا همان چشمیدار است، چون اینگونه شیرها توان بالایی در مدیریت مصرف آب دارند. یکی از مهمترین مواردی که روز به روز اهمیت بیشتری می یابد، مصرف بهینه آب است. به همین دلیل است که یک برند، رتبه اول و برندی دیگر، در آخرین رتبه قرار میگیرد. شیر قو یا همان شیر تکپایه یکی از شیرآلات مهمی می باشد که برای ظرفشویی، روشویی و تصفیه ی آب مورد استفاده قرار گرفته و دارای یک ورودی و یک خروجی میباشد . شیرآلات اتوماتیک، به عنوان جدیدترین مدل شیر روشویی، دارای حسگرهایی است که با نزدیک شدن دست به آنها (بدون نیاز به تماس فیزیکی) جریان آب برقرار می شود و زمانی که دست از سنسورها فاصله می گیرند جریان آب قطع می شود.

  • ادمین