گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

بک لینک PBN

ادمین | دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

ممنون که تجربه خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. خرید بک لینک بدون برنامه و دانش میتونه لطمات زیادی به سایت شما و جایگاهتون بزنه.


جواب این سوال میتونه بله و خیر باشد. در ابتدای این بخش اشاره کردیم که بک لینک ها هر چقد مفید باشند به همان اندازه هم مشکل ساز هستند. با این تفاسیر ما چگونه باید بک لینک ها استفاده کنیم که مشکلی برای سایت پیش نیاد و حتی رشد خوبی رو شاهد باشیم ؟ باید حتما فهمیده باشید که بک لبنک های بی کیفیت و اسپم شده به صورت ۱۰۰ درصد برای سایت ها مضر است و خطرات جبران نشدنی را برای سایت بوجود می آورد.

پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر مفهوم بک لینک و اثرات جانبی آن مقاله بک لینک چیست را به دقت مطالعه نمایید و تجربیات خود از خرید بک لینک را در بخش نظرات همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

لینک خروجی صفحه : در صورتی که قصد خرید بک لینک را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که بک لینک شما در سایت هایی ثبت شود که در صفحات آن لینک خروجی زیادی وجود نداشته باشد و به نوعی وب سایت اسپم نشده باشد.

پس راه چاره برای دریافت بک لینک دائمی چیست ؟ تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود ، رپورتاژ آگهی است .

خرید بک لینک دائمی

سیستم تبادل بک لینک قوی پیسی رنک حاصل سالها تحقیق و تجربه است. و شامل دو بخش رایگان و ویژه می باشد. لینک های ویژه به صورت فالو و لینک های رایگان به صورت نو فالو قرار داده می شوند. لینک های رایگان تا زمانی که لینک باکس در سایت موجود باشد فعال است و به محض حذف، لینک نیز حذف می شود.

بک لینک رایگان

با یک جستجوی ساده در اینترنت سایت های ایرانی و خارجی بسیاری پیدا خواهید کرد در حال فروش بک لینک با عنوان های جذاب و تاثیرگذار هستند.

بطور کلی به هر لینکی که از خارج از سایت دریافت میکنید بک لینک گفته میشود .

نکته : رپورتاژ شما حتما خلاقانه ، هوشمندانه و ساخت خودتان باشد و هیچ بخشی از متن آن از سایت دیگری کپی نشده باشد برای اطمینان حتما بخش هایی از متن را بتور اتفاقی انتخاب کرده و در گوگل سرچ کنید تا اگر عینا متن شما قبلا نوشته شده از آن استفاده نکنید ، چرا که استفاده از متون تکراری باعث پیشرفت سایتی خواهد شد که اولین بار آن متن را نوشته و آن متن در سرورهای گوگل وارد شده است. پس مراقب باشید که امتیاز از دست ندهید.

انتشار رپورتاژ در ۱۰۰ سایت خبری برتر ایران با لینک فالو دائمی در متن خبر

رپورتاژ آگهی ، همانطور که مستحضر هستید ، یک مقاله یا همان رپورتاژ یا گزارش درباره سایت یا خدمات شماست که در آن شامل حداکثر ده لینک به سمت سایت شما خواهد بود و یک تصویر یا لوگو که حداکثر عرض آن می تواند تا چهارصد پیکسل باشد. رپورتاژ آگهی شما باید طوری نوشته شده باشد که بکلینک های انتخابی که به سمت سایت شما روانه می شود بتواند کلمات کلیدی مهمی باشد که شما را برای ارتقاء در گوگل و موتورهای جستجوگر به خوبی کمک کند ، رپورتاژ آگهی ی شما پس از آماده شدن و انتخاب پلن دلخواه ، در سایت مورد نظر درج می گردد ، پس از درج آن به مدت یک ماه لینک رپورتاژ شما در ستون کناری وب سایت مورد نظر قرار میگیرد که حتما رپورتاژ آگهی شما در گوگل ایندکس شود و تاثیر خود را حتما روی سایتتان بگذارد.

.. می باشد و شما میتوانید با افزایش فعالیت های خود در این زمینه دومین آتوریتی سایت خود را افزایش دهید. هر چه سایتی که بک لینک شما در آن ثبت میشود از دامین اتوریتی بالاتری برخوردار باشد برای سایت شما ارزش و اعتبار بیشتری به همراه خواهد داشت.

درست است که خرید بک لینک میتواند موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود ولی اگر اصول و استانداردهای لینک سازی را به خوبی بشناسید میتوانید بدون احتمال جریمه شدن از تاثیر شگفت انگیز بک لینک بهره مند شوید.

پکبج بک لینک های دستی فوق العاده باکیفیت می باشد. ویژگی های این پکیج:

مقالات مرتبط:
https://bit.ly/2kjGhQ9
http://bit.do/best-pbn-backlinks
http://gg.gg/f6q9k
http://v.ht/AAP7
https://u.to/CvFTFg
https://tinyurl.com/yxgocxop
https://v.gd/ysGLdU
https://is.gd/rMoiYu
http://fi9.ir/aiabsc
https://opizo.com/Leu8qs

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی