گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

یک امتحان در Nauryz وجود خواهد داشت!

ادمین | جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳ ق.ظ | ۰ نظر


نوروز زمان بسیار خوبی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور است. به طور معمول، در این مدت، دانش آموزان دروس اصلی را یاد می گیرند و به طور خلاصه یا مسلط به مباحث از کلاس دوازدهم می شوند. با توجه به مشاهدات و رفت و آمدهای خانواده ها در عید نوروز، خانه مکان مناسبی برای مطالعه نیست و نمی توان با تمرکز کامل مطالعه کرد. علاوه بر این، اکثر کتابخانه ها و مراکز تحقیقاتی نیز در ایام نوروز تعطیل هستند. شرکت در نوروز اردو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. امروز در این مقاله در مورد اردوهای نوروزی دانشجویان کنکور و تاثیر آن ها صحبت می کنیم و در نهایت ویژگی های بهترین اردوی نوروزی را با شما در میان می گذاریم تا بتوانید بهترین اردوی عید را برای خود انتخاب کنید. . تا انتها با ما همراه باشید.


رشته تحصیلی نوروزی چیست؟

قبل از رفتن به اردوی نوروزی، ابتدا با هم بررسی کنیم که اردوی نوروزی به چه معناست. همانطور که بارها شنیده اید، در صورت استفاده موثر، ایام نوروز می تواند به ویژه برای دانش آموزان از جمله داوطلبان کنکور مفید باشد. با توجه به دو مرحله بودن کنکور، اگر در کنکور اول مردود شوید، کنکور دوم بعد از عید سعید قربان می تواند آمادگی شما را به حداکثر برساند.

کمپ آموزشی همان طور که از نامش می توانید تصور کنید شرایطی را برای شما فراهم می کند که در محیطی آرام و مناسب مطالعه و یادگیری داشته باشید و در کنار هم به تفریح ​​بپردازید تا خستگی شما را برطرف کند. اردوهای تحصیلی معمولاً در دانشگاه های برتر ایران مانند دانشگاه شریف، خازه نصیر، دانشگاه امیرکبیر، تهران، اصفهان و ... برگزار می شود. . توصیه ما به شما این است که اگر وضعیت منزل شما برای تحصیل مناسب نیست ثبت نام کرده و در این اردوی تحصیلی شرکت کنید. پس با هم مزایا و معایب اردوی زمین شناسی نوروز را بررسی می کنیم



مزایای اردوی تحصیلی نوروز چیست؟

اگر قبل از ثبت نام و شرکت در اردوهای تحصیلی خوب تحقیق کنید و یک اردوی عید با کیفیت را انتخاب کنید، مزایا و فواید زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

1) از هیاهوی خانه دور شوید!

همانطور که گفتم اکثر خانه ها به دلیل بازدید و بازدید در ایام عید بسیار شلوغ و شلوغ است و به دلیل پخش برنامه های جذاب تلویزیونی، مطالعه در منزل کمی سخت خواهد بود. با حضور در اردوی نوروزی این امکان را دارید که با تمرکز کامل در محیطی آرام و به دور از سروصدا و حواس پرتی مطالعه کنید.

2) یک محیط آموزشی ایجاد کنید!

اگر در محیطی هستید که همه به طور جدی مشغول درس خواندن و مطالعه هستند، شما هم به طور تصادفی درس می خوانید و مطالعه می کنید و همگام با رقبای خود پیش می روید! این فضای یادگیری در محیط کمپ برای شما بسیار مفید خواهد بود و ناخودآگاه تلاش شما را دو چندان می کند.

3) برنامه منظمی داشته باشید

به طور کلی در اکثر اردوهای تحصیلی از ابتدا تا پایان روز یک برنامه منظم دارید که در آن همه چیز ذکر شده و همه چیز برنامه ریزی شده است. زنگ های تفریحی نیز در بین درس ها گنجانده شده است تا دانش آموزان بتوانند استراحت کنند و با دانش آموزان دیگر معاشرت کنند.

4) افزایش انگیزه

همانطور که اشاره شد، اردوهای نوروزی معمولا در دانشگاه های معتبر برگزار می شود و حضور در فضای آن دانشگاه ها باعث تقویت روحیه و روحیه می شود. همچنین مشاوران می توانند با سخنرانی های انگیزشی روحیه و انگیزه دانش آموزان را تقویت کنند.

5) کلاس های اشکال زدایی

اگر برخی از اردوها دارای دوره های عیب یابی و جمع بندی دانش آموزی هستند، می توانید در زمان بسیار کوتاه و فشرده نکات کلیدی را مرور کنید و آمادگی خود را افزایش دهید.



بدترین رشته های تحصیلی در نوروز کدامند؟

همانطور که حضور در یک اردوی نوروزی با کیفیت خوب فواید زیادی دارد، حضور در اردوی عید با کیفیت پایین هم می تواند بیهوده و حتی مضر باشد! متاسفانه برخی موسسات و مدارس با تبلیغات گسترده دانش آموزان را با وعده های عجیب و غریب فریب می دهند و دانش آموزان زیادی را جذب می کنند.

1) اتلاف وقت

اگر کیفیت اردویی که در آن ثبت نام می کنید پایین باشد، نمی توانید به درستی موضوع را مطالعه کنید، در نتیجه علاوه بر اینکه هیچ سودی نخواهید داشت، وقت شما نیز تلف می شود.



۲) خستگی و فرسودگی دانش آموزان

بسیار مهم است که برنامه ریزی در محل مطالعه صحیح باشد و زنگ تفریح ​​را برای بقیه دانش آموزان تنظیم کنید تا دانش آموزان خسته و فرسوده نشوند. همانطور که می دانید اکثر دانش آموزان در این زمان بیش از 12 ساعت در روز درس می خوانند و در صورت عدم برنامه ریزی مناسب برای مطالعه، دانش آموزان خسته و خسته می شوند و تنها چند روز از اردو، خسته نمی شوند. کار می تواند ادامه یابد.



3) نگران و کوته بین بودن

ایجاد نظم و شرایط مناسب برای دانش آموزان در این اردوها وظیفه متولیان امر است. همچنین دانش آموزان با شرکت در آزمون باید از خوب درس خواندن خود اطمینان حاصل کنند تا دانش آموزان خوب درس بخوانند و در امتحان موفق شوند. متاسفانه در برخی اردوهای بی کیفیت از متولیان کم تجربه و بی دقتی استفاده می شود که هیچ ارتباطی با دانش آموزان ندارند و برخی دانش آموزان از این فرصت سوء استفاده کرده و محیط را به هم می ریزند.
 

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی