گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

پودر تغذیه جهانی گین فست

ادمین | پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹ ق.ظ | ۰ نظر


پودر گینفست 2270 گرمی یونیورسال نوتریشن یکی از مکمل های مورد استفاده ورزشکاران برای افزایش وزن و عضله سازی است. این محصول دارای مقدار زیادی کربوهیدرات و به دنبال آن پروتئین است. استفاده از این محصول در تامین انرژی و آمینو اسیدهای مورد نیاز بدن بسیار موثر است. علاوه بر این، این پودر برای جلوگیری از تحلیل رفتن عضلات، افزایش حجم عضلانی، رفع خستگی و تامین مواد لازم به خوبی عمل می کند. شما می توانید این ژینفست را با 2 طعم مختلف بنا به ذائقه خود تهیه و مصرف کنید. برای خرید پودر گین فست یونیورسال نوتریشن با ما همراه باشید.

ویژگی های پودر Gain Fast Universal Nutrition 2270g

پودر 2270 گرمی Gainfast Universal Nutrition یکی از مکمل هایی است که ورزشکاران برای تامین کربوهیدرات، پروتئین و سایر مواد مغذی مورد نیاز ورزشکاران از آن استفاده می کنند. برخی از ویژگی های Gainfest از این برند آمریکایی:

حاوی 19 اسید آمینه ضروری مختلف

Iqulethe i-creatine

طعم های طبیعی و لذیذی دارد

حاوی ترکیبی از کنسانتره و ایزوله پروتئین است.

پودر همه منظوره گینفست در دو طعم کوکی و کرم شیک و شیک شکلاتی موجود است. انتخاب این طعم ها متناسب با ذائقه شما به رژیم غذایی شما کمک می کند تا از یکنواختی و طعم های تکراری خلاص شوید.

Universal Nutrition 성분 Get Fast 2270g

پودر گین فست یونیورسال نوتریشن 2270 گرمی از مواد ارزشمندی برای افزایش وزن و عضله سازی ساخته شده است. برخی از مواد مورد استفاده برای تهیه Gainfast عبارتند از:

کربوهیدرات ها

روی پروتئین آب پنیر تمرکز کنید

ایزوله پروتئین شیر

چربی، کلسیم، فسفر، منیزیم، کلرید، سدیم، فیبر غذایی، گلوتامین، آرژنین و غیره.

هر وعده از Gainfest این برند کالری زیادی را وارد بدن شما می کند. این محصول 4.3 برابر بیشتر از پروتئین ها کربوهیدرات دارد. به همین دلیل استفاده از این محصول در مرحله اول باعث افزایش وزن می شود. این محصول در سه طعم شکلاتی، کلوچه و خامه ای و وانیلی به بازار عرضه می شود. برای خرید مکمل بدنسازی کلیک کنید.

مزایای استفاده از پودر گین فست یونیورسال نوتریشن ۲۲۷۰ گرمی

با هر وعده 2270 گرم پودر Gain Fast Universal Nutrition کالری زیادی وارد بدن خواهید کرد. به همین دلیل، برخی از مزایای استفاده از Gainfast عبارتند از:

این به افزایش وزن کمک می کند.

به افزایش توده عضلانی و ساخت توده عضلانی کمک می کند.

باعث افزایش انرژی و کاهش خستگی می شود.

این به حمایت از عضلات و جلوگیری از شکستگی آنها کمک می کند.

افزایش قابل توجه قدرت عضلانی یکی دیگر از مزایای استفاده از Genfast است. استفاده از این محصول علاوه بر افزایش انرژی عضلانی، منجر به افزایش سطح قند خون بدن می شود.

نحوه استفاده از پودر Gainfast Universal Nutrition 2270g

5 فنجان پودر Ginfest را به نوشیدنی مورد علاقه خود اضافه کنید و مخلوط کنید. بسته به ورزش و رژیم غذایی، میزان استفاده از این محصول را می توان از مقدار تعیین شده به 3 برابر افزایش داد، در صورت عدم وجود مانع و مشورت با پزشک، می توانید بسته به استفاده مورد نظر خود از سایر محصولات بدن برای ورزشکاران نیز استفاده کنید. محصول

چه کسی برای تغذیه جهانی سریع 2270 گرم مناسب است؟

پودر 2270 گرمی Gain Fast Universal Nutrition برای کسانی که به دنبال افزایش وزن هستند کاربردی تر است. استفاده از این محصول در مراحل بعدی به افزایش حجم، عضله سازی، جلوگیری از ریزش عضلات و تامین انرژی مورد نیاز آنها کمک می کند. این ویژگی به دلیل میزان کربوهیدرات و پروتئین موجود در این پودر است. شما می توانید هم اکنون سفارش خود را در داروخانه آنلاین زیوش ثبت کنید تا گین فست اصلی را با قیمتی مقرون به صرفه دریافت کنید. در این صورت از اصالت و عدم وجود مواد مضر در تهیه آن اطمینان حاصل خواهید کرد.

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی