گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

پاسخ خودکار

ادمین | چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر


پلت فرم پیام رسانی یکپارچه ExpertTech مزایای پیام صوتی و ایمیل را برای ایجاد یک پایگاه داده مشترک از اطلاعات کاربر و تماس با یکدیگر ترکیب می کند. سیستم پردازش تماس، ترکیبی از قابلیت های یک سیستم گویندگی تلفن گویا زهرا شیراحمدی پیشرفته با یک سیستم پاسخگویی کامل است. پست های صوتی به صورت دیجیتالی ذخیره می شوند تا در زمان مناسب تری به دست شما برسند.

ایوا

رابط کاربر گرافیکی

پست صوتی با نور چشمک زن

دستگاه و پست صوتی

از طریق یک حساب POP3 از ایمیل های جدید به من اطلاع دهید.

امکان اتصال تماس ها بر اساس معیارهای از پیش تعریف شده

امکان سفارشی کردن برنامه تعطیلات

مزایای

سیستم های پیام صوتی گوینده رادیو تکمیل کننده سایر اشکال ارتباطی مانند اس ام اس و ایمیل هستند و آنها را به ویژه برای ارتباطات اداری مناسب می کند. کاربران با هدایت صوتی (که هنگام فشار دادن اعداد دستورات بصری می دهد) هدایت می شوند.

VMS به یک PBX متصل می شود و می تواند تماس ها را به عنوان یک اپراتور مجازی به شخص خاصی متصل کند. در نتیجه دیگر نیازی به اپراتور تمام وقت نیست. هنگامی که کاربران تلفن در تماس هستند، تماس‌گیرنده می‌تواند انتخاب کند که به حالت تعلیق درآید، به خط دیگری متصل شود یا پیامی در پست صوتی کاربر بگذارد. استفاده از VMS در شرکت باعث کاهش بوروکراسی شده و ابزار ارزشمندی برای نظارت روزانه بر فعالیت ها در اختیار مدیر قرار می دهد.
 

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی