گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

نوع آهنربایی ردیاب ها نیازی به سیستم برق ندارد

ادمین | پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴ ق.ظ | ۰ نظر

برای هدایت خودرو به چپ یا راست نیاز به سیستم فرمان وجود دارد. برای نصب آنها نیاز به تغییر در سیم کشی ماشین وجود دارد. بسته به نوع خودرو نصب معمولا 30 تا 45 دقیقه طول میکشد. پیشتر از این ردیابها به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم میشدند که ردیاب های آفلاین معمولا از سیم کارت پشتیبانی نمیکردند و اطلاعات را در فضای کارت حافظه ذخیره میکردند که شما برای رسیدن به اطلاعات و بررسی آنها نیاز به اتصال ردیاب یا کارت حافظه به کامپیوتر داشتید اما ردیاب های آنلاین اینطور نیست. تازه چیزی که خیالمو راحت تر کرده اینه که یه دکمه هم روی دستگاه داره که هر موقع اتفاقی بیفته و نیاز به کمک داشته باشه اونو میزنه و مکانش رو سریع برا من میفرسته و به من زنگ میزنه که این خیلی خوبه. به این صورت که با استفاده از ردیاب مسیر تردد و زمان توقف خودروهای شرکتی را قابل کنترل است؛ همین موضوع در مصرف سوخت و مدیریت زمان به مدیران شرکت کمک شایانی میکند. دارای باطری بک آپ در صورت قطع برق خودرو یا دستگاه تا 8 ساعت می باشد.

سرقت خودرو یا هر لحظه که بخواهید با یک پیامک ساده و به وسیله دستگاه ردیاب خودرو خود را خاموش نمایید. همچنین این مدل دارای باتری قابل شارژ بوده و فقط با یک بار شارژ در حدود بیش از یک سال کار میکند. همچنین بطور ویژه محصول طراحی شده توسط شرکت کریوت ، نحوه خرید ، نمایندگی فروش ردیاب خودرو کریوت را توضیح می دهیم. همچنین این برنامه امکان ذخیره سازی اطلاعات ، ارتباط آنلاین با خودرو ، شنود صدای کابین را نیز میسر می سازد. برخی از دستگاه ها با همه رایانه ها و سیستم عامل ها سازگار نیستند. Navstar GPSNavstar GPS یک سیستم ناوبری رادیویی ماهواره ای Navstar GPS یک سیستم ناوبری رادیویی ماهواره ای است که توسط وزارت دفاع امریکا (DOD) اداره می شود. توجه کنید که اصل یک ردیاب خوب ابتدا سرور مرکزی و نرم افزار های ردیابی آن می باشد مقایسه کنید و تحقیق کنید و دقیق انتخاب کنید .

ردیاب من با داشتن سابقهای طولانی مدت در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو، بهترین انتخاب برای خرید ردیلب موردنظر است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امروزه متداول ترین روش جلوگیری از سرقت خودرو استفاده از دزدگیر خودرو یا ردیاب است. پیشرفت تکنولوژی باعث تولید انواع مختلفی از دزدگیرهای خودرو با امکانات مختلف شده است.اگر قصد خرید دزدگیر ماشین می توانید متناسب با بودجه خود دزدگیر متناسبی را انتخاب کنید. امروزه متداول ترین روش جلوگیری از سرقت خودرو استفاده از دزدگیر خودرو یا جی پی اس مگنتی است. دزدگیر خودرو آرنا اولین سیستم ضدسرقت تولید ملی بوده که محصول شرکت آرشین می باشد. هزینه نصب یک ردیاب خودرو با هزینه ای که برای یک خودرو جدید می پردازید، به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. آیا می توانم دستگاه ردیاب را خودم نصب کنم؟ کارشناسان ما در مجموعه ی وایزر با ارائه ی این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با دلایل اشتباه بودن خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت بیشتر آشنا کنند. قبل از اینکه با GPS آشنا بشم موقع فرستادن بار ها و کانتینر ها مخصوصاً بعضیاش که خیلی گرون بود خیلی نگران بودم.

نوع آهنربایی ردیاب ها نیازی به سیستم برق ندارد و با استفاده از باتری کار میکند که در بازه های زمانی مشخص باید شارژ شود. به این ترتیب فرد در هر مکان و زمانی میتوان محل دقیق ماشین خود را روی نقشه مشاهده نماید. ردیاب ماشین دارای قابلیت پیغام اضطراری است و زمانی که آنتن گوشی و تمامی دسترسی های شما قطع شده باشد می توان از سیستم SOS استفاده کرد . که به دور گردن حیوان بسته میشود. با اون هم میتونه به من زنگ بزنه ، هم من به اون زنگ بزنم و هم همیشه با گوشیم می تونم بدونم که کجاست و یه وقتی بیرون گم نشه. به این علت که اگر سارق قصد سرقت خودرو را داشت باشد به وسیله هشداری که از جانبه دستگاه ردیاب خودرو برای شما ارسال میشود متوجه سارق میشوید و یا حتی اگراز موانع محافظی که شما برای خودرو خود قرار دادین بگذرد، بازهم امیدی به پیدا کردن وسیله نقلیه خود داشته باشید و بتوانید با رهگیری خودرو، سارق را دستگیر کنید. حتی می توانید برای حیوانات خود به استفاده از یک ردیاب شخصی هم بپردازید. یک ردیاب خوب 40 درصد سخت افزار و 60 درصد ان سرور و نرم افزار های ردیاب ان می باشند .

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی