گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

متن آهنگ راز شب از حامیم (دور چشمون سیاهت من بگردم)

ادمین | شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۱۷ ق.ظ | ۰ نظر

آسمونو دوره کردم پی تو باید بگردم

دور چشمون سیاهت من بگردم

راز شب راز نگاته چشم من هر شب به راهته

بگو دنبال تو تا کی من بگردم

ماه شب تارم تو که باشی کنارم

دیگه غم مگه دارم چیزی کم مگه دارم

بگو اسمتو چی بذارم بذارم دارو ندارم

بذارم تورو رو چشمام تورو قدر چشام دوست دارم

گمشدی پیدات میکنم انقده صدات میکنم گوش آسمون کر شه

تو که میشنوی صدامو میبینی شب گریه هامو

نذار این دیوونه از اینی که هست دیوونه تر شه

 

ماه شب تارم تو که باشی کنارمجوان ایرانی (irjavan.com)

دیگه غم مگه دارم چیزی کم مگه دارم

بگو اسمتو چی بذارم بذارم دارو ندارمMusicdel | موزیکدل

بذارم تورو رو چشمام تورو قدر چشام دوست دارم

https://irjavan.com/%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%b1%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%d8%a8-%d8%a7%d8%b2-%d8%ad%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%85/

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی