گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

شناسایی کتاب های زبان انگلیسی با توجه به سطح زبان آموز

ادمین | سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳ ق.ظ | ۰ نظر

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

شاید هر یک از ما بارها در یادگیری زبان انگلیسی تلاش کرده و شکست خورده باشیم. در برخی موارد روش اشتباهی را برای مطالعه انتخاب می کرد، در مواردی دیگر مطالعه طولانی ما را خسته و فرسوده می کرد.

بر اساس گزارش استراتژیک مدرن؛ فرآیند یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی کاملاً زمان بر است، به خصوص اگر می خواهید انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید. اهمیت این فرآیند یادگیری زمانی افزایش می یابد که می خواهید به خارج از کشور سفر کنید و برای شرکت در آزمون آیلتس یا تافل نیاز به تثبیت زبان خود دارید.

اما با وجود تمام این محدودیت ها، با تصمیم گیری خوب می توانید برای شرکت در آزمون آیلتس و سایر اهداف آموزشی زبان انگلیسی را به سرعت یاد بگیرید. در واقع شما با کمک میانبرهایی در روش آموزشی خواهید توانست در مدت زمان کوتاهی به هدف خود برسید. شرکت در کلاس خصوصی معلم زبان انگلیسی یک میانبر عالی برای یادگیری سریع این زبان است. اما چگونه می توانید با استفاده از مربی شخصی از روش تمرین لذت ببرید و در مدت زمان کوتاهی به هدف خود برسید؟

زمان مورد نیاز برای دریافت مدرک آیلتس

همه ما مشکلات مهاجرت را می دانیم. همه ما فراز و نشیب های پرواز را می دانیم. همه کسانی که مهاجرت کردند با فراز و نشیب مطالب مربوط به این موضوع را تهیه کردند. اما این مقاله مقداری امید و کاهش مشکلات سفر را فراهم می کند. از جمله مهم ترین دغدغه های زبان آموزان، جدای از سفر، یادگیری زبان انگلیسی برای افزایش تسلط و اخذ گواهینامه مهارت زبان انگلیسی است.

مخصوصا اکثر کسانی که می خواهند برای قبولی در آیلتس یا تافل زبان یاد بگیرند با محدودیت زمانی مواجه هستند و به هیچ وجه نمی توانند انگلیسی یاد بگیرند. یکی از راه های یادگیری سریع زبان انگلیسی استفاده از معلم خصوصی زبان است. زیرا در کلاس های خصوصی زبان انفرادی، روش تدریس معلم با توجه به بازه زمانی و با توجه به اهداف دانش آموز تعیین می شود و معلم با توجه به سطح دانش آموز، تحصیل خود را آغاز می کند. این روش آموزشی به فرد کمک می کند در مدت شش ماه تا یک سال زبان را یاد بگیرد و به آن تسلط پیدا کند. حتی کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، اما فقط در تلفظ و مکالمه مشکل دارند، با استفاده از این روش در عرض یک تا سه ماه می توانند پیشرفت چشمگیری در مکالمه انگلیسی داشته باشند.

شناسایی کتاب های زبان انگلیسی با توجه به سطح زبان آموز

می توان گفت یافتن و دسترسی به منابع موجود در زمینه آموزش زبان انگلیسی دشوار است. همه زبان آموزان نمی توانند کتاب های انگلیسی را به ترتیب سطح پیدا کنند. وجود منابع مختلف آموزش زبان انگلیسی باعث سردرگمی دانش آموزان می شود. یکی از ویژگی های کلاس های تدریس خصوصی این است که آن سردرگمی را از بین می برند. زیرا خود معلم خصوصی زبان با توجه به دانشی که دارد و روشی که برای تدریس انتخاب می کند منبع خوبی برای تدریس است. علاوه بر این، بر اساس تجربیات به دست آمده از سال ها تدریس، از انواع کتاب ها و منابع موجود در آموزش زبان آگاهی کامل دارد و می تواند منابع خوبی را برای تمرین و یادگیری با توجه به سطح دانش آموزان خود ارائه دهد.

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع می کنید؟

اگرچه این سوال رایج است، اما بسیار مهم است. اکثر مردم نمی توانند مستقیماً به این سؤال پاسخ دهند. اما پاسخ ما این است که آنها به زبان انگلیسی شروع می کنند که در مدت کوتاهی به هدف می رسند. هر زبان آموز می تواند روشی را که برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می کند انتخاب کند. فرآیند یادگیری را با کتاب هایی به زبان های مختلف شروع کنید و با استفاده از روش های مختلف مانند استفاده از معلمان مهارت های خود را تقویت کنید. اما آیا می توانید با این روش ها به هدف خود یعنی یادگیری سریع زبان انگلیسی برسید؟ با توجه به این موضوع باید گفت که نتایج به دست آمده مشخص نیست. انتخاب این مسیرها با اشتباهات و کسب تجربه همراه است. دانش آموزان می توانند به تدریج بهترین روش یادگیری را از طریق آزمون و خطا و کسب تجربه کشف کنند، اگرچه این روند می تواند عواقب زیادی داشته باشد. در این نتایج می توانیم از دست دادن فرصت طلایی برای یادگیری را توضیح دهیم.

اما می توانید هزینه ها و نتایج انتخاب های خود را با استفاده از تجربیات دیگران کاهش دهید تا شما را در مسیر درست راهنمایی کنند. با یک معلم خصوصی با تجربه، می توانید به سرعت یادگیری زبان انگلیسی را دنبال کنید.

یک معلم زبان خصوصی با توجه به تجربه خود می تواند با کنار گذاشتن مطالب و منابع نامربوط، زمان بیشتری را صرف درس های مهمتر کند و زمان بیشتری را برای آموزش بهتر دانش آموزان آزاد کند. در درس خصوصی توانایی تمرکز دانش آموز بسیار بالاست و از آنجایی که درس انفرادی است معلم می تواند مطالب جامع تری را به دانش آموز آموزش دهد.

درس های زبان انفرادی برای زبان آموز کاملاً فردی است و معلم بر اساس سطح آمادگی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان او و محدودیت زمانی دانش آموز شروع به تدریس می کند. علاوه بر این معلم در کلاس خصوصی می تواند دانش آموز را از نزدیک زیر نظر داشته باشد و در دروس مختلف میزان یادگیری او را ارزیابی کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

یکی از دغدغه های هر دانشجوی زبان در انتخاب سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی، هزینه تدریس خصوصی در منزل است. زیرا معتقدند دوره های خصوصی زبان هزینه بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد. اما برای یادگیری زبان باید چندین فاکتور مهم را همزمان در نظر بگیرید و سپس تصمیم بگیرید. سه عامل مهم زمان مورد نیاز برای رسیدن به یک هدف، انرژی و زمان صرف شده و هزینه های انجام شده را تعیین می کند. به عنوان مثال، زبان آموز می تواند ظرف یک سال برای آزمون آیلتس آماده شود. بسته به بودجه ای که دارد می تواند در کلاس های هیئت علمی موسسات شرکت کند و از روش های حرارتی آن موسسات استفاده کند. با توجه به اهداف و سطح پایین زبانی که دارد، مسلماً نمی تواند در بازه زمانی مشخص شده خود را برای آزمون آماده کند. این فرد برای رسیدن به اهداف خود تلاش و هزینه زیادی را صرف کلاس ها و یادگیری زبان کرده است.

اما اگر این فرد مسیر یادگیری را با دقت انتخاب کند و با استفاده از درس معلم خصوصی زبان خود را برای امتحان آماده کند، می تواند با هزینه ای که برای درس گروهی صرف کرده و بدون خستگی در زمان مورد نظر به نتیجه مطلوب برسد.

آماده شدن برای شرکت در آزمون آیلتس سریع و یافتن یک سایت آموزشی خصوصی مناسب

سایت استادبانک در پاسخ به دغدغه زبان آموزان برای یادگیری سریع زبان انگلیسی اقدام به جذب مدرسان حرفه ای کرده است. برای انتخاب یکی از این مدرسان حرفه ای می توانید به سایت مدرس استادبانک مراجعه کنید و یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. اگر بدون تاخیر در شروع یادگیری زبان، درخواست خود را برای تحصیل خصوصی برای امسال ثبت کنید، می توانید سریعتر مطالعه کنید. روشی برای یادگیری زبان انگلیسی برای آمادگی در آزمون آیلتس با استفاده از مدرسان خصوصی در بستر استادبانک.
 

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی