گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

از کجا می توان چادر ماشین خرید؟

ادمین | دوشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴ ق.ظ | ۰ نظر


این ابزار نقش بسیار موثری در محافظت از بدنه خودرو دارد و می توان گفت اگر می خواهید رنگ خودروی شما بیش از حد معمول ماندگاری داشته باشد، استفاده از سایه بان خودرو را فراموش نکنید.

با توجه به اهمیت این موضوع اطلاعات کامل و دقیقی در مورد این موضوع در اختیار شما قرار می گیرد. اگر می خواهید از معرفی بهترین نوع چادر خودرو برای خودروهای ایرانی و خارجی مطلع شوید تا پایان با ما همراه باشید.

کاربرد چادر ماشین:

به عبارت ساده، چادر ماشین به عنوان یک پارکینگ سیار برای ماشین ها عمل می کند. کاربرد و اهمیت چادر ماشین زمانی نمایان می شود که پارکینگ نداشته باشید و مجبور باشید ماشین خود را بیرون از محوطه و در محیط باز و در معرض باد و باران و انواع تصادفات پارک کنید. ماشین..

هنگامی که یک چادر ماشین به صورت استاندارد دوخته می شود و به درستی به ماشین متصل می شود، از ماشین شما در برابر آسیب هایی مانند باران اسیدی، آفتاب و حیوانات و بسیاری از عوامل دیگر مانند خط و خش و بریدگی رنگ روی بدنه خودرو محافظت می کند. شکستن زودهنگام سفارشات ممنوع است.

البته بهتر است برای هر فصل از بهترین موتورخانه استفاده کنید. در ادامه این مقاله بیایید چندین نوع موتورخانه را تصور کنیم:

زمان چادر چهار فصل

زیرا در گذشته بسیاری از رانندگان برای هوای گرم از چادرهای ماشینی نازک و برای هوای سرد از چادرهای ضخیم ماشین استفاده می کردند و این امر هزینه های نسبتا بالایی را برای آنها به همراه داشت. شرکت های مختلفی از جمله برند لوکس سهیل اقدام به تولید چادر خودروهای چهارفصل کرده اند. انواع این مدل چادر را می توانید با جستجو در عبارت (چادر ماشین لوکس سهیل) در گوگل بیابید.

یکی از اصلی ترین نکاتی که در هنگام معرفی این چادر خودرو می توان گفت این است که ضخیم نبودن آن به حدی است که گردش هوا را مسدود کرده و از داغ شدن خودرو جلوگیری کند و نیازی به پاره شدن در هنگام چرخش نباشد.

چادر ماشین ضد آب

این چادرها دارای روکش ضد آب هستند که به شما این اطمینان را می دهد که در فصولی که احتمال بارندگی وجود دارد می توانید وسیله نقلیه خود را با خیالی آسوده و با خیالی آسوده در محیط باز پارک کنید و نگران نفوذ آب و رطوبت نباشید. سطح بدن البته شایان ذکر است که برند لوکس سهیل دارای چادرهای ماشینی با خواص متمایز است که فقط برای ضد آب طراحی شده اند.

قیمت چادر ماشین

سایبان خودرو با توجه به جنس به کار رفته در آن مانند زنجیر یا روکش پی وی سی و حتی نوع دوخت آن متفاوت است و بنابراین قیمت چادر خودرو قیمت ثابتی نیست. نوع چادر و قیمت چادر ماشین نیز متفاوت است. البته بازه قیمتی سایبان خودرو در حالت استاندارد از 340 هزار تومان تا 1 میلیون متغیر است.

بهترین سایبان خودرو برای خودروهای خارجی و ایرانی را معرفی می کنیم

برای هر کاربر بسته به نوع سلیقه یا نیاز، بهترین چادر ماشین تعریف متفاوتی دارد. پس نمی توان گفت چادر ماشینی که این ویژگی را دارد چادر خوبی است و چادری که این ویژگی را دارد چادر ماشین خوبی نیست.

با این حال، ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر آفتاب، ضد آب بودن و زیپ قوی وجود دارد که هر چادر خوبی باید داشته باشد.

در همین حال، در اینجا نمونه هایی از بهترین انواع سایبان برای وسایل نقلیه مختلف آورده شده است:

خیمه غرور

یکی از بهترین انواع چادرهای بادی چادر پشتی پشمکی می باشد که نرم و نوازش کننده بوده و لایه داخلی بدنه را از آسیب و خط و خش محافظت می کند.

چادر ماشین سریع

چادر فست اتو، خودرویی جوان و بیشتر اسپرت است. باید مطابق با ساختار خودرو به نظر برسد. برای این منظور یک بازو به رنگ خاکستری یا یک بازو مشکی است و ضمن حفظ زیبایی خودرو، لکه ای نیستند و حتی با زیپ های تعبیه شده در قسمت درب، کاربر می تواند بدون برداشتن به داخل خودرو دسترسی داشته باشد. چادر

کپور ماهی قزل آلا

بستگی به ترجیحات مالک خودرو سمند دارد. سازندگان مختلف از جمله لوکس سهیل مدل های زیادی از چادرهای خودرو برای این نوع خودروها دارند که یکی از پرفروش ترین چادرهای خودرو سمند است. برای خرید انواع مدل خودرو سمند می توانید به سایت لوکس سهیل مراجعه کنید.

چادر پژو 405

مجموعه ای از چادرها برای پژو 405 طراحی شده است که سال هاست در بازار خودروی ایران مورد تقاضا بوده و خودروی جاده ای محسوب می شود.

دانا

خودروی دان به ظاهر جسور و زیبای خود معروف است، چون قیمت آن از سایر خودروهای ذکر شده بالاتر است، باید چادر باکیفیت تر و محافظ تری خریداری کنید. برای این منظور چادری را پیشنهاد می کنیم که از بیرون ضد آب و از داخل نرم است که در برابر آسیب های فیزیکی نیز محافظت می کند.

واردات صحنه های خودروهای خارجی

امروزه انواع خودروهای خارجی از چین، روسیه، کره جنوبی و ... وارد ایران شده است. و بسیاری از صاحبان این خودروها در تلاش برای یافتن چادر برای خودروی خود هستند و به دلیل فراوانی خودروهای خود حتی نمی توانند آن را پیدا کنند.

اما لاکچری سهیل انواع سقف خودرو را برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی تولید می کند و لاکچری سهیل امکان سفارش سقف تکی برای هر خودرو را آسان می کند.

مطالعه از منبع: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/چادر-خودرو/ایرانخودرو-چادر-خودرو/چادر-دنا/ 

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی