گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

متن آهنگ یه موجم که با دریا قهر کرده علی لهراسبی

به من بفهمون کجای سرنوشتم دارم میرم جهنم یا راهیه بهشتم؟

از این دو راهی دل خوشی ندارم یا میخورم به پاییز یا میرسه بهارم

به رسم ابرها همش تبعید میشم با هیچ کوهی سر سازش ندارم

یه موجم که با دریا قهر کرده بدون تو من آرامش ندارمMusicdel | موزیکدل

دانلود اهنگ یه موجم که با دریا قهر کرده علی لهراسبی MP3 - موزیکدل

گمت کردم ولی غافل از این که خدا با این بزرگی گم نمیشه

مواظب بودی از دستت نیفتم هوامو داری و داشتی همیشه

دارم نابود میشم دود میشم بزار آتیش این دوری تموم شه

خودم دیدم همین نزدیکایی نذار عمرم با جون کندن حروم شه

 آهنگ جدید علی لهراسبی به نام «یه موجم که با دریا قهر کرده»

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی