گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

آموزش ساخت بک لینک های چند لایه ای و چند مرحله ای

ادمین | شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

لینک سازی چند مرحله ای یا چند لایه ای بهترین نوع و سبک لینک سازی محسوب می گردد. این نوع از لینک سازی به دلیل طبیعی کردن کل فعالیت های لینک سازی، باعث اعتماد بیشتر گوگل به وب سایت شما شده و در نتیجه، این اعتماد سازی باعث افزایش رتبه سایت شما خواهد شد. در این نوشته قصد داریم در رابطه با نحوه انجام لینک سازی چند مرحله ای توضیح دهیم.

شمای کلی لینک سازی چند مرحله ای

مطابق تصویر زیر، یک شمای ساده و کلی از لینک سازی چند مرحله ای را مشاهده می کنید.

لینک سازی چند مرحله ای و چند لایه ای
لینک سازی چند مرحله ای و چند لایه ای

طبق این تصویر، لینک سازی ها در چندین لایه انجام می شوند.

لایه اول همان لایه اصلی سایت شماست که لینک های با کیفیت در این لایه ساخته می شوند. لینک های با کیفیت شامل رپورتاژ از منابع معتبر همچون سایت های مرتبط، سایت های خبری، رپورتاژهای وبلاگی (PBN) با کیفیت و همینطور سایت های خبری و مجله ای یا PDN ها هستند.

اما آیا لینک سازی در لایه اول کفایت می کند؟ بدون شک خیر. بعد از ساختن لینک ها در لایه ۱ لازم است در لایه ۲ با ساخت لینک، لایه ۱ را تقویت کنیم.

تقویت کردن بک لینک های لایه ۱ که در لایه ۲ انجام می شوند بهتر است با کیفیت نسبتا بالا باشند. گرچه مهمترین لایه، لایه ۱ است (چون مستقیما به سایت شما لینک می دهد) اما لایه ۲ به دلیل نزدیک بودن به سایت شما می تواند مقداری ریسک داشته باشد.

در لایه ۲ لینک های مانند کامنت، سوشیال بوکمارک، انجمن ها و غیره می سازیم. توجه داشته باشید که ساخت بک لینک برای هر موضوعی نیازمند یک استراتژی خاص است.

پس از ساخت بک لینک در لایه ۲ که از آنها به لینک های ساخته شده در لایه ۱ لینک داده اید، اکنون لازم است در لایه ۳ نیز لینک هایی بسازید که به لایه ۲ لینک می دهند.

وقتی ما صحبت از بک لینک انبوه می کنیم و ساخت آن را در بسیاری از پروژه ها منع می کنیم، منظورمان لایه ۱ است. ایجاد بک لینک انبوه در لایه ۱ به شدت دارای ریسک بوده و می تواند سایت شما را بسیار سریع پنالتی کند. خصوصا اگر کیفیت لینک هایی که در لایه ۱ می گیرید پایین باشد.

به همین صورت نیز در لایه های بعدی می توانید لایه های قبلی را تقویت کنید.

دقت داشته باشید که تعداد لایه ها به بزرگی پروژه، به تعداد لینک های لایه ۱ و بسیاری از موارد دیگر بستگی دارد. تیم سئوسل در لینک سازی های تقویتی، در بسیاری از مواقع حتی تا لایه ۷ نیز لینک سازی های لایه ای و چند مرحله ای انجام داده اند که مجموع کل لینک های ساخته شده می توانید به چندین هزار لینک نیز برسد.

از آنجائیکه لایه های عقب تر، یعنی لایه ۳ به بعد، فاصله نسبتا زیادی با سایت اصلی یعنی سایت شما دارند، می توانید با خیال آسوده تری برای آن بک لینک بسازید و نگران ریسک آن نباشید.

باید به یاد داشته باشیم: همانطور که لایه ای نبودن لینک سازی، غیر طبیعی است، داشتن لایه های بسیار زیاد نیز می تواند لینک سازی را غیر طبیعی کند. بنابراین سعی کنید تعداد لایه ها را منطقی انتخاب نمائید.

منبع: https://seocell.ir/multi-step-linkbuilding/

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی