گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

آهنگ جدید سالار عقیلی به نام «ای دل بشتاب»

ادمین | دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۸:۵۴ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ ای دل بشتاب سالار عقیلی

تا به کی این چنین بی خبر ز خود در زندگانی
دیده وا کن ببین میرود ز کف دار جوانی
زین همه هیاهو یک زمان رها شو
گم گشتی پیدا شو
تا به کی چنین سر گردان
خسته و غمین بی سامان
بگذر زمان
برخیز از خواب ای دل بشتاب
خود را ای جان برهان از طوفان
شوری بر پا کن و دستی افشان
میرود عمر گران مانند تیری ز کمان
وا کن دمی دیده جان بنگر چرا آمدی به جهان
به صفا دل را گلستان کن شب جان را چراغان کن
به هنگام سحر یک نظر سوی جان بنگر
ز جا برخیز شاد و شور انگیز
تا نفس داری از پا منشین
منشین یک دم پریشان و غمین
راحت ار خواهی دل پریشان کن
گوهر جان را صرف جانان کن
در دل طوفان دل به دریا زن
موج هستی را بر خود آسان کن
بنیاد بد عهدی ویران کن
ناله نیران در دلت بنشان
سینه را ای جان چون نیستان کن

 آهنگ جدید سالار عقیلی به نام «ای دل بشتاب»

  • ادمین

آموزش مراقبت از پوست در اهواز

ادمین | دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵ ق.ظ | ۰ نظر


این روزها بیشتر خانم ها به دنبال پوستی زیبا، جوان و شاداب هستند و می خواهند همیشه آن را با موثرترین تکنیک ها و روش ها تمیز کنند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پاکسازی پوست چیست؟ چگونه تمیز کردن پوست را به صورت حرفه ای یاد بگیریم؟

اگر می خواهید پاسخ این سوالات را بیابید و همچنین ساکن شهر زیبای اهواز هستید و می خواهید در بهترین دوره پاکسازی پوست در اهواز (خوزستان) ثبت نام کنید، توصیه می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید. من، چون در این مقاله شما را با مفهوم درم ابریژن، اهداف آن، معرفی بهترین آموزشگاه درم ابریژن در اهواز آشنا می کنم، با مطالعه این مقاله می توانید آموزش ببینید و وارد بازار کار شوید و در اسرع وقت کسب درآمد کنید.



پاکسازی پوست به چه معناست؟

پاکسازی یکی از راه ها و روش های حفظ و محافظت از پوست است که با کمک آن می توان آلودگی ها و مشکلات پوستی را تا حد امکان از بین برد و به پوست صورت طراوت، شادابی و آرامش بخشید. البته می توانید پوست خود یا مشتریان خود را به صورت کاملا حرفه ای از تمامی آلودگی ها و مشکلات پوستی مانند آکنه، جوش و ... پاکسازی کنید.



اهداف پاکسازی پوست

حذف سلول های مرده از سطح پوست: در این مرحله پوست صورت که حامل سلول های مرده است به طور کامل تمیز می شود. به یاد داشته باشید که این کار را به صورت صحیح و حرفه ای انجام دهید زیرا پوست صورت حساس است و اگر این مرحله طبق دستور و با احتیاط انجام نشود باعث بروز مشکلات پوستی مانند سوزش پوست، التهاب و ... می شود. چشم ها بلند است درستش کن

انواع ناخالصی ها و چربی های اضافی را از بین می برد. یک سری غدد چربی و چربی به طور طبیعی در سطح پوست صورت قرار دارند و وظیفه هیدراته نگه داشتن پوست را بر عهده دارند و در برخی موارد این چربی ها می توانند در بافت تجمع پیدا کنند. روی پوست پایه و اساس مشکلات پوستی را در طول زمان فراهم می کند. بنابراین می توان چربی اضافی پوست را با کمک پاکسازی و پاکسازی صورت کنترل کرد.

تامین خون، آبرسانی و ویتامینه شدن پوست. برخی از روش های پاکسازی از بخور و ماساژ صورت استفاده می کنند که می تواند به بهبود خون رسانی کمک کند. کرم‌ها و لوسیون‌های مخصوصی که در برخی روش‌های پاک‌سازی استفاده می‌شوند، پوست را مرطوب و ویتامینه می‌کنند. اشاره. برای آبرسانی و تغذیه پوست صورت باید از محصولات مراقبتی باکیفیت استفاده کنید تا آسیبی به پوست مشتریانتان وارد نشود و وجهه حرفه ای شما دو چندان نشود.



انواع پوست را درک کنید

یکی از مهم ترین مراحل در آرایش و آرایش صورت، مشاوره با متخصصان زیبایی و حرفه ای است تا بتوانید به طور کامل نوع پوست خود و نحوه مراقبت از آن را بشناسید. بحث کاملتر و کاملتر این موضوع در پوست صورت اهواز است. طبقه بندی انواع پوست:

پوست چرب: این نوع پوست معمولا براق و چرب است و با منافذ باز و منافذ پوست همراه است.

خشکی پوست: با منافذ ریز و عیوب همراه است و سفتی روی پوست احساس می شود.

پوست های خشک و حساس: این نوع پوست شبیه پوست های خشک است، اما تفاوت آن ها در این است که کمی حساس و مستعد عفونت هستند. https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-bandar-abbas/

ترکیب پوست: دو قسمت U صورت (یعنی کنار لب‌ها و زیر چشم‌ها) و قسمت T صورت (یعنی پیشانی و چانه چرب هستند) نیز خشک هستند و می‌توانید کمی کشیدگی پوست را مشاهده کنید. . .



فواید پاکسازی پوست چیست؟

امکان کاهش تعداد نقاط جوش

جوانسازی و شفافیت پوست را بهبود می بخشد

حس آرامش و طراوت را به پوست منتقل می کند

تمیز کردن آسان است. در جوانسازی پوست

پاکسازی به تمیز کردن پوست انسان کمک می کند.

روشی موثر برای از بین بردن جوش های سر سفید و سر سیاه

تطهیر فواید بی شماری دارد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می شود. اگر می خواهید تمام مزایای پاکسازی صورت را بدانید به شما توصیه می کنم در جامع ترین دوره پاکسازی صورت در درهواز ثبت نام کنید تا در اسرع وقت به عنوان فردی شایسته و با تجربه در زمینه پاکسازی صورت وارد بازار شوید.



بعد از پاکسازی صورت چه کنیم؟

پس از شستشو، آب بیشتری بنوشید

تا چند روز پس از پاکسازی از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

میوه ها و سبزیجات بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

پوست را با دقت و به آرامی بشویید و از یک حوله تمیز استفاده کنید.

از بازدید از مکان های گرم مانند استخر، سونا و غیره که پوست عرق می کند خودداری کنید.



آیا بعد از اتمام آموزش پاکسازی پوست در اهواز می توان پوست را تمیز کرد؟

بله، پس از گذراندن دوره پاکسازی پوست با اهواز، با درآمد نسبتاً خوبی قادر خواهید بود پوست خود و مشتریانتان را به صورت تخصصی تمیز کنید. پس برای ثبت نام در کاربردی ترین آموزشگاه شستشوی صورت اهواز با من تماس بگیرید.



بعد از درمان صورت اهواز چه باید کرد؟

اگر با دقت و حوصله به توضیحات و توصیه های داده شده در آموزش پاکسازی پوست در اهواز گوش دهید و تمرینات دوره را به درستی دنبال کنید، مسلماً با کمی تلاش و سخت کوشی به زودی چهره ای روشن خواهید داشت. زمینه بهداشت و کارهای صورت. مردم کسب درآمد می کنند. https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-ahvaz/

  • ادمین