گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

عوارض اسپری حجم دهنده

ادمین | شنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵ ق.ظ | ۰ نظر


خوشبختانه موارد خاصی مانند عوارض بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده ذکر و یا مشاهده نشده است.اسپری تاخیری ویگا محصول کشور آلمان و یکی از بهترین اسپری های تاخیری در دنیا می باشد که در تمامی داروخانه های کشور یافت می شود. این آئروسل دارای مجوز بهداشت و برند استاندارد جهانی بوده و یکی از پرطرفدارترین محصولات دنیا می باشد. اسپری تاخیری ویگا نه تنها مانند سایر اسپری های تاخیری از لذت رابطه جنسی نمی کاهد، بلکه زمان انزال را بین 30 تا 45 دقیقه افزایش می دهد. با این تاخیر عمدی می توانید مدت زمانی را که در رابطه می گذرانید افزایش دهید و با این کار به اوج رضایت از شریک جنسی خود برسید.

ویگا تاخیری چیست؟

در انزال زودرس زمان انزال مرد کمتر از 2 دقیقه است یعنی مرد نمی تواند لذت آمیزش را کنترل کند و زن نمی تواند به ارگاسم برسد تا لذت آمیزش را درک کند. اما خوشبختانه با کمک اسپری تاخیری ویگا می توانید رابطه جنسی فوق العاده، پایدار و با کیفیتی داشته باشید و به اوج لذت جنسی برسید. اسپری تاخیری ویگا حاوی ترکیبات فعال لیدوکائین و ویتامین E است که برای انواع پوست مناسب است. از طرفی اسپری تاخیری ویگا عملکردی مضاعف دارد زیرا باعث افزایش سایز آلت تناسلی نیز می شود و این وضعیت برای خانم ها خوشایند است.

تغییرات اسپری تاخیری ویگو

اسپری تاخیری ویگا در دوزهای مختلف موجود است. (240000، 50000، 200000، 100000، 480000، 150000)، همه حاوی ویتامین E هستند و عملکردهای مشابهی دارند. تفاوت این سرنگ ها در شکل، قوطی، سازنده و دوز آنهاست. واضح است که هر چه دوز اسپری بیشتر باشد، اثرات و اثر آن قوی تر است. بنابراین، اگر از این اسپری استفاده نکرده اید و برای اولین بار قصد استفاده از آن را دارید، با دوز کمتر شروع کنید. با دانستن قدرت بدنی خود، می توانید بعداً دوز را افزایش دهید.

مشکلات اسپری ویگا

ویکا حاوی 10 درصد لیدوکائین است. این ماده دارویی است که توسط سازمان بهداشت ایالات متحده تایید شده است. اگرچه این نوع داروی تاخیری یکی از بهترین محصولات است و نسبت به سایر داروها باعث تاخیر بیشتر در انزال می شود، اما به طور کلی هر محصولی که به صورت نامنظم و بیش از حد استفاده شود، می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. عوارض جانبی احتمالی ویکا شامل موارد زیر است.

بی حسی موقت آلت تناسلی

سطح هیجان رابطه را به دلیل بی حسی موضعی کاهش می دهد

خارش و سوزش ناحیه تناسلی و اثرات نامطلوب احتمالی بر کیفیت اسپرم مردانه.

کاهش حساسیت بدن به مواد سمپاشی به دلیل استفاده زیاد

بی اثر بودن اسپری در دوزهای بالا برای افرادی که حساسیت خود را به این دارو از دست داده اند.

محدودیت دارویی برای بیماران قلبی، کبدی و کلیوی مگر با اجازه پزشک معالج

تعیین اصالت آئروسل ویگا:

مطالعه‌ای که امسال توسط کریستن مارک، محقق جنسی و یان کرنر، متخصص جنسی منتشر شد، نگاهی دقیق به اسپری تاخیری ویگا داشت. این نتایج نشان می دهد که اسپری تاخیری ویگا می تواند ذهنیت جنسی مردان را تغییر دهد و اعتماد به نفس آنها را در حفظ روابط جنسی برای مدت طولانی افزایش دهد. یافته‌های آن‌ها نشان می‌دهد که اسپری‌های تاخیری ویگا نه تنها توانایی افزایش استقامت جنسی مردان را دارند، بلکه تجربه جنسی را برای هر دو طرف بهبود می‌بخشند. این محصول ساخت شرکت کراون بوده و لوگوی شرکت در بالای اسپری درج شده است. این برچسب طلایی و خاکستری روی تمام محصولات کرون وجود دارد. اگر قبلاً خرید کرده اید و این برچسب را نمی بینید، به شما اطمینان می دهم که متأسفانه اسپری وگا تقلبی دریافت کرده اید. پس برگرد و پولت را پس بگیر. برای خرید دارو به سایت فروشگاه زوجیم مراجعه نمایید.


ویژگی های اسپری تاخیری ویگا:

از رابطه جنسی زودرس جلوگیری کنید

بزرگ شدن آلت تناسلی

طول آلت تناسلی را افزایش دهید

مورد تایید وزارت بهداشت

مناسب برای گروه های سنی مختلف

نعوظ قوی همراه با انزال طولانی

توانایی ادامه رابطه جنسی برای رسیدن به ارگاسم های متعدد

حاوی ویتامین E برای پوست های حساس

افزایش لذت جنسی و افزایش میل جنسی دو طرفه

کاهش احساسات و کنترل روند جنسی

خودکارآمدی و اعتماد به نفس افزایش می یابد

اختلال در نعوظ

عوارض اسپری ویگا را از بین ببرید

نمیشه خونه ساخت

اگر اسپری قوی باشد یا زیاد استفاده شود، حساسیت آلت تناسلی کاهش می یابد و بی حس می شود. گاهی اوقات این می تواند باعث ناتوانی در ایجاد یا حفظ نعوظ شود. در چنین مواقعی برای رفع این عارضه آلت تناسلی خود را با آب و صابون بشویید و چند لحظه صبر کنید تا به حالت طبیعی خود برگردد. بی حسی آلت تناسلی در هنگام دخول برای شما لذتی به همراه نخواهد داشت. علاوه بر اسپری می توانید از بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده استفاده کنید.


سطح برانگیختگی جنسی را کاهش دهید

یکی از عوارض تزریق ویگا این است که تب قبل از آمیزش جای خود را به آرامش و آرامش می دهد. در چنین مواردی درست است که به صورت سطحی لذت فعالیت جنسی کاهش می یابد و ممکن است متوقف شود، اما از نظر درونی کیفیت آمیزش افزایش می یابد و شریک جنسی از صمیمیت بیشتری برخوردار می شود. بنابراین بهتر است از این پیچیدگی مثبت استفاده کنید و روی احساسات همسرتان سرمایه گذاری کنید.

عفونت دستگاه تناسلی زنان

یکی دیگر از عوارض اسپری ویگا و محصولات مشابه، امکان انتقال عوارض به اندام تناسلی همسر است. هر نوع داروی تاخیری که به نحوی به واژن شریک زندگی شما منتقل شود، می تواند احساس جنسی شریک شما را کاهش دهد. بنابراین قبل از اقدام به دخول آلت تناسلی را بشویید. راه دیگر استفاده از کاندوم است.

خرج کردن پول در هر بسته

اگرچه این مشکلی نیست که باید سعی کنیم آن را حل کنیم، اما یکی از دلایلی است که استفاده از محصولات تاخیری مشکل ساز نیست، باید برای تمام محصولات جنسی پول خرج کنید، مهم این است که محصولی که انتخاب می کنید مناسب باشد. وضعیت جسمانی شما از یک طرف و از طرف دیگر روش استفاده صحیح است بدانید که از این نظر سایت بادبادک ممکن است پاسخگوی مشکلات جنسی شما و تامین کننده محصولات مورد نیاز شما باشد. با تیم بادادک همراه باشید و از تجربیات تخصصی آنها بهره مند شوید.
 

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی