گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

آهنگ جدید علی لهراسبی به نام «دلم بند توئه»

ادمین | سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ علی لهراسبی دلم بند توئه

کـــــــم♬ کن اون نــــازتو یه ذره

کم♬ مونـــــده جونم ♬♬برات در ره

هر ♬جا کم میارم 🎶♬اونجــــایی

چَتر♬ نجاتی لـــــبِ 🎶دره

بذار همه🎶 بِــــرن از دورت 🎶اصـــــلا

حرف ★♩♪🎶عشقمون با کســــــی🎶 نزن

من خودم دنــــیاتو🎶 خوشــــــگل میکنم

خودم یه تـــــنه★ واست هــــــمه★ کسم

دلم بنــــــد★ توئه دلم ★بند توئه

دلم وصـــــــله به ★یه لبخــــــند ★توئه

محاله از♩♪ ★عشــــــقت پامـــــــو ★پس بکشم

میـــــــخوام♩♪ ★تا تهش با تو ★نفـــــــس★ بکــــــــشم

یه کـــــــاری کردی با قلبــــــم ♩♪که جز تو هیشـــــــکی♩♪ رو نمیبینم

با خودت ♩♪دنیامو میسازم با تو♩♪ آینـــــدمو🎤 میچینم

بزار همـــــــه 🎤برن از 🎤دورت اصلا

حرف🎤 عشقمــــــون🎤 با کسی نزن

من خودم🎤 دنـــــیاتو 🎤خوشگل میکنم

خودم یه🎤 تنــــــــه واست🎤 همه کسم

دلم بند توئه دلم بند توئه

دلم وصله به یه لبخند توئه

محاله از عشقت پامو پس بکشم

میخوام تا تهش با تو نفس بکشم

https://musicdel.ir/single-tracks/217696/

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی