گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

شیر برقی شکارچی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

ادمین | چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۷:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر


شیر برقی چیست؟ چرا برای آبیاری به خصوص در مزارع کشاورزی به شیر برقی نیاز داریم؟ اول از همه به زبان ساده باید بگوییم که شیر برقی وسیله ای است که برای کنترل جریان آب باز و بسته می شود. این دستگاه وسیله ای پرکاربرد است که اخیراً در صنایع مختلف برای عبور آب و هوا مورد استفاده قرار گرفته است. در بین انواع شیرهای آبیاری برقی، شیر برقی هانتر که محصولی مدرن و باکیفیت شرکت هانتر می باشد، توانسته جریان آب مصرفی در صنایع مختلف را کنترل کند و توانایی بالای خود را در این زمینه به اثبات رسانده است. این محصول آمریکایی توسط یکی از معتبرترین شرکت های دنیا تولید می شود. بنابراین، مهم است که خرید خود را از یک خرده فروش مورد اعتماد انجام دهید. بازرگانی آب نیرو با فروش تخصصی خود در زمینه شیر برقی شکارچی و شیر برقی دیوار سبز و سایر تجهیزات آبیاری همراه شماست.

مشخصات فنی شیر برقی هانتر

روکش درب این محصول مجهز به پیچ است که با استفاده از آن می توان جریان سیال را به صورت دستی بست. این ویژگی باعث می شود تا تعمیر و نگهداری شیر برقی هانتر به راحتی و بدون مشکل و بدون مشکل در خط انجام شود. ابعاد شیر برقی هانتر معمولا بر اساس قطر لوله ای که در داخل آن استفاده خواهد شد تعیین می شود. اندازه شیر برقی باید متناسب با قطر لوله یکسان یا یک اندازه کوچکتر انتخاب شود. این شیر دمای 66 درجه سانتیگراد و فشار 15 بار را تحمل می کند. علاوه بر این، مغناطیس الکترومغناطیس آبیاری Hunter DC امکان همکاری با کنترل‌کننده‌های باتری‌دار Hunter را فراهم می‌کند.

کاربردهای اساسی شیر برقی آبیاری هانتر سایز 1

شیر برقی هانتر در صنایع مختلف قابل استفاده است، اما عمده فروش ما در پروژه های سبز، کشاورزی و آبیاری گلخانه است. شیر برقی شکارچی برای قطع یا اتصال جریان آب یا سایر مایعات در طول خط لوله اصلی و خط لوله کمکی استفاده می شود، بنابراین این قطعه می تواند به تجهیزات قدرتمند و با کیفیتی مانند کنترلر هانتر یا کنترل کننده مکانیکی مجهز شود. باید با استفاده از کنترلر مناسب محافظت و کنترل شود. تایمر دیجیتال.

 

 


در سیستم های آبیاری قطره ای استفاده شود تا در دبی های بسیار کم موثر باشد

پروژه های مرتبط با آبیاری مکانیکی

می توان از آن در سیستم های تامین آب یا سایر مایعات خورنده استفاده کرد. (Hunter یک منبع قدرتمند و با کیفیت است)

جلوگیری و کنترل جریان آب در آبپاش های مورد استفاده در زمین های فوتبال طبیعی

در پروژه‌های مربوط به فضای سبز برای قطع و وصل آبپاش‌های سبز، آبپاش‌های چرخشی یا آب‌پاش‌های مخفی شکارچی استفاده کنید.

قابل استفاده در سیستم های گلخانه ای برای قطع و وصل جریان آب در خطوط فرعی آبیاری قطره ای گلخانه.

کاربرد در سیستم های مه پاش گلخانه ها

آبیاری، کشاورزی، آب و انتقال کلیه مایعات...

چرا شیر برقی هانتر؟

ابتدا برای پاسخ به این سوال باید به کنترل مصرف آب در کشاورزی اشاره کرد. با نصب و استفاده از این محصول، جریان آب ورودی و خروجی کنترل می شود و جایی برای یک قطره آب از دست رفته باقی نمی ماند. این ابزار امکان نظارت دقیق تری بر مصرف آب را فراهم می کند. نکته بعدی به کیفیت محصول و عمر مفید آن مربوط می شود. در حال حاضر تولیدکنندگان و برندهای مختلف زیادی در بازار وجود دارد و به راحتی قابل اعتماد نیستند. برند هانتر به عنوان یک گزینه قابل اعتماد شناخته می شود و می توانید حداقل 5 سال از آن استفاده کنید. این محصول باعث افزایش سرعت در فرآیند اتصال و قطع جریان آب می شود و با ضریب اطمینان بسیار بالا، شرایط تعمیر و تعویض قطعات نیز به راحتی فراهم می شود.

آخرین کلمه

شاید فکر کنید که شیر برقی شکارچی فقط یک قطعه کوچک است که با خاموش کردن آن، جریان آب را کنترل می کند. اما واقعیت این است که انواع شیر برقی به خصوص مدل هانتر در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. به لطف طراحی هوشمندی که شیر برقی دارد، به مهمترین ابزار در باغبانی و کشاورزی تبدیل شده است. بنابراین با خرید این قطعه از بازرگانی آب نیرو و نصب و استفاده از آن می توانید کنترل بیشتری بر وضعیت باغ، مزرعه و گلخانه خود داشته باشید. البته فراموش نکنید که همه انواع شیرهای برقی برای آبیاری مزارع و باغات مناسب نیستند. بنابراین، ما خرید شیر برقی هانتر را توصیه می کنیم. زیرا کیفیت و کارایی خود را با طراحی و اندازه و متریال خوب خود ثابت کرده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.
  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی