گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

8 بهترین ابزار بازاریابی آنلاین که باید بدانید

ادمین | يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر


چه به دنبال کاهش تعداد کلمات خود باشید یا نتوانید به درستی بنویسید، این هشت ابزار ترجمه آنلاین به شما کمک خواهد کرد. با بهترین ابزار ترجمه آنلاین آشنا شوید.

ابزار ترجمه می تواند برای همه نوع افراد، از دانش آموزان گرفته تا نویسندگان حرفه ای و افرادی که فقط محتوا تولید می کنند، مفید باشد. اگر به نوشتن محتوا عادت دارید، می دانید که شمردن کلمات یا یافتن معنی در جملات همیشه آسان نیست.

ابزارهای ترجمه مفید هستند زیرا می توانند صدای جدیدی به کار شما ببخشند و قسمت های از دست رفته را حل کنند.

1. QuillBot بهترین ابزار تبدیل آنلاین است

اگر به دنبال یکی از بهترین ابزارهای بازنویسی هستید، دیگر به دنبال آن نباشید. به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارهای بازنویسی، نمی توان انکار کرد که QuillBot یک ابزار موثر است. QuillBot ابزاری با کیفیت است که از هوش مصنوعی پیشرفته برای بازنویسی محتوا استفاده می کند.

چه بخواهید گرامر خود را بهبود ببخشید، خلاقیت نوشتاری خود را افزایش دهید یا لحن نوشتاری خود را تنظیم کنید، QuillBot کار شما را با رعایت سبک نوشتاری دلخواه اصلاح می کند. با استفاده از این ابزار، برای ترجمه کار خود نیازی به جابجایی بین چندین تب ندارید.

QuillBot همچنین به عنوان یک افزونه کروم کار می کند که می توانید در Google Docs از آن استفاده کنید. حساب رایگان QuillBot شامل محدودیت ترجمه 125 کلمه و محدودیت 1200 کلمه در خلاصه آن است، در حالی که حساب پریمیوم به شما امکان می دهد تا حداکثر 6000 کلمه را در هر خلاصه کپی کنید و مزایای بسیار بیشتری داشته باشید.

2. بهترین ابزار ترجمه آنلاین. ردیاب سرقت ادبی

این یک ابزار عالی برای کمک به شما در ایجاد محتوای 100٪ معتبر است. اگرچه این ابزار در درجه اول یک ابزار تشخیص سرقت ادبی است، اما همچنین دارای یک گرامر و یک ابزار بازنویسی است که کار بر روی پروژه های شما را با استفاده از یک پلت فرم آسان تر می کند.

استفاده از آشکارساز سرقت ادبی تا زمانی که حداقل 50 و حداکثر 2000 کلمه داشته باشید رایگان است.

همچنین می‌توانید بسته به تعداد کلمات و صفحاتی که می‌خواهید بازنویسی کنید، از بین برنامه‌های پریمیوم که 20 تا 90 دلار در ماه هزینه دارند، انتخاب کنید. بسته به طرح ممتازی که انتخاب می کنید، می توانید عضویت خود را با سایر کاربران نیز به اشتراک بگذارید.

3. خود را آنلاین نشان دهید

Paraphrase Online ابزار ساده ای است که می توانید از آن برای بازنویسی محتوای خود استفاده کنید. رابط کاربری ساده این ابزار کار سریع و کارآمد را آسان می کند.

شما فقط باید جملاتی را که می خواهید تغییر دهید تایپ کنید یا جایگذاری کنید، روی پارافراسی کلیک کنید و ابزار کار را برای شما انجام می دهد.

استفاده از Paraphrase Online رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد در حالی که این ابزار در بازنویسی جملات موثر است، اما بهتر است کار را تصحیح کنید تا مطمئن شوید برای مخاطب شما قابل خواندن است.

4. Duplichecker، بهترین ابزار ترجمه آنلاین

اگر به دنبال ابزار چند منظوره دیگری برای بررسی سرقت ادبی و بازنویسی کار خود هستید، Duplichecker این کار را انجام می دهد. Duplichecker یک ابزار پاراگراف نویسی رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت بروید، متن خود را تایپ کرده یا جایگذاری کنید و اجازه دهید Duplichecker کار را برای شما انجام دهد.

با استفاده از این ابزار می توانید فایلی را آپلود کنید و تا 1000 کلمه را بازنویسی کنید، در صورت نیاز به کار با محدودیت های بیشتر، می توانید یک طرح قیمتی خاص، چه بزرگ و چه کوچک، پیدا کنید. این ابزار همچنین شامل سایر ویژگی های مرتبط مانند بررسی املا و بررسی دستور زبان است.

Duplichecker تفاوت های موجود در کار شما را برجسته می کند و به راحتی می توانید ببینید که در کجا تغییرات ایجاد شده است. این ابزار همچنین به شما پیشنهادهای بیشتری برای انتخاب در هنگام بررسی کارتان می دهد.

5. CleverSpinner

اگر به دنبال ابزاری هستید که به شما کمک کند محتوای منحصربه‌فردی ایجاد کنید که برای مخاطبانتان لذت‌بخش و خواندنی آسان باشد، دیگر به دنبال آن نباشید. CleverSpinner می تواند محتوای شما را در سطح کلمه و جمله بازنویسی کند.

برخی از وب سایت های بازنویسی بهترین ابزار را برای جلوگیری از استفاده از مترادف های نادرست ندارند. از آنجایی که CleverSpinner از هوش مصنوعی استفاده می کند، معنای کلمات را درک می کند و می تواند مترادف های مناسب را انتخاب کند. به این ترتیب، نیازی به صرف زمان زیادی برای بررسی کار خود نخواهید داشت.

CleverSpinner نه تنها قابل خواندن است، بلکه برای جلوگیری از سرقت ادبی، محتوا را بازنویسی می کند. می توانید به مدت سه روز به یک دوره آزمایشی رایگان دسترسی داشته باشید. بنابراین اگر از نسخه آزمایشی رایگان راضی هستید، می توانید 9.90 دلار در ماه برای دسترسی کامل بپردازید.

6. Spin Rewriter بهترین ابزار ترجمه آنلاین است

در اینجا یک ابزار پیشرفته دیگر برای ترجمه محتوای شما وجود دارد. با استفاده از Spin Rewriter می توانید ساختار متن خود را به طور کامل تغییر دهید.

اگر به ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی علاقه مند هستید، این ابزار را دوست خواهید داشت. Spin Rewriter از هوش مصنوعی برای کمک به بازنویسی کلمات، جملات و پاراگراف ها استفاده می کند. Spin Rewriter از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل محتوای شما استفاده می کند تا بتوانید معنای مقاله خود را بهتر درک کنید. این دستگاه با بلند کردن خودکار وزنه، حجم کاری شما را کاهش می دهد.

با وجود استفاده از ویژگی های پیشرفته، استفاده از این ابزار به طرز شگفت انگیزی آسان است. Spin Rewriter 77 دلار در سال یا 497 دلار برای یک بار پرداخت هزینه دارد، اما می توانید ابتدا یک آزمایش پنج روزه رایگان دریافت کنید.

7. متن ترانه

Wordtune یک ابزار رونویسی است که زبان انسان را درک می کند. Wordtune فقط جملات شما را بازنویسی نمی کند، چندین گزینه برای انتخاب دارد. بنابراین مطمئناً یکی را پیدا خواهید کرد که مناسب سبک نوشتاری شما باشد. Wordtune با Chrome به عنوان افزونه ای کار می کند که به شما امکان می دهد جملات را در حین تایپ بازنویسی کنید.

Wordtune یک طرح رایگان ارائه می دهد که شامل فقط 10 بازنویسی در روز، سه اسکریپت هوش مصنوعی و سه میانبر است. می توانید طرحی با قیمت 9.99 دلار در ماه انتخاب کنید که بازنویسی های نامحدودی به شما می دهد. طرح Premium شامل ویژگی‌های خاصی مانند انتخاب بین قالب‌های متن استاندارد و پیش‌فرض، کوتاه کردن و گسترش متن، بازنویسی پاراگراف‌ها و دریافت پشتیبانی ممتاز از تیم Wordtune است.

8. Paraphrasing.io بهترین ابزار ترجمه در وب است

Paraphrasing.io یک ابزار ترجمه ساده است که به شما امکان می دهد محتوای با کیفیت بالا و منحصر به فرد ایجاد کنید. این ابزار زمانی مفید است که می خواهید کلمات را تغییر دهید و جملات را بازنویسی کنید. اگر می خواهید متن خود را خلاصه یا ترجمه کنید، Paraphrasing.io می تواند کمک کند.

Paraphrasing.io برای بازنویسی تا 500 کلمه رایگان است. اگر می خواهید محدودیت کلمه خود را افزایش دهید، می توانید برای بسته پریمیوم با 20 دلار در ماه ثبت نام کنید و اگر دانشجو هستید، فقط 7 دلار پرداخت خواهید کرد.
 

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی