گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

یادگیری موسیقی و فواید جالب یادگیری موسیقی

ادمین | يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۶ ق.ظ | ۰ نظر

یک کارشناس و کارشناس یادگیری موسیقی و فواید جالب یادگیری موسیقی می گوید: من موسیقی می نوازم; سرگرم کننده پس از نزدیک به 25 سال آموزش و یادگیری، متداول ترین سوال این است که چرا باید نواختن موسیقی را یاد بگیرم؟ مزایای یادگیری موسیقی چیست؟ چرا باید زمان و پول خود را روی چیزی سرمایه گذاری کنم که برای کار حرفه ای من مفید نیست؟ چرا از زمان خود برای یادگیری در مورد سرمایه گذاری مالی یا مهارت های مدیریت استفاده نمی کنید؟ چیزهایی مانند سرمایه و مدیریت بدون شک مهم هستند. من از طرفداران بزرگ او هستم و خودم او را یاد گرفته ام. من سال ها به عنوان مدیر توسعه کسب و کار در یک شرکت چند ملیتی کار کرده ام و در سال های اخیر مسیر کارآفرینی را بررسی کرده ام، اما تأثیر موسیقی بیشتر از امور مالی و مدیریتی است. موسیقی انتقال آرامی را بین زندگی حرفه ای و شخصی شما به ارمغان می آورد.

آموزش و یادگیری نواختن ساز می تواند تاثیر مثبتی بر بهبود رفتار، حافظه و دانش عمومی در کودکان و بزرگسالان داشته باشد و همچنین باعث رشد و گسترش نیمکره چپ مغز در کودکان و افزایش حافظه می شود. ، اما این تنها مزیت یادگیری موسیقی نیست. امروز در این قسمت از نمناک، می خواهم 10 مزیت یادگیری موسیقی را به اشتراک بگذارم که تأثیر مثبتی بر زندگی شما خواهد داشت. فواید زیادی وجود دارد، اما من مهمترین آنها را پیدا کردم که می توانید در زیر بخوانید.

1. یادگیری موسیقی برای سلامتی شما عالی است

تحقیقات نشان داده است که نواختن موسیقی فشار خون را کاهش می‌دهد و سطح استرس و اضطراب را کاهش می‌دهد، با این حال، پاسخ ایمنی بدن را نیز افزایش می‌دهد و شما را در برابر ویروس‌ها مقاوم‌تر می‌کند. در نهایت می‌توانیم حتی در سنین بالا از نواختن موسیقی لذت ببریم و این یک فعالیت اجتماعی است که مغز ما را تحریک می‌کند، به‌ویژه پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با مغز مانند بیماری آلزایمر و زوال عقل بسیار مهم است.

2. یادگیری موسیقی شما را بسیار باهوش می کند

بسیاری از مطالعات نشان می‌دهند که اگر موسیقی را در سنین جوانی یاد بگیرید، چگونه یادگیری موسیقی می‌تواند ذهن را بهبود بخشد، اما وقتی از آن سن گذشته باشید چه می‌شود. معلوم می شود یادگیری موسیقی می تواند شگفت انگیز باشد؟ در یک مطالعه در دانشگاه فلوریدا جنوبی، به بزرگسالان بین 60 تا 85 سال پیانو آموزش داده شد. پس از شش ماه، آنها حافظه، روانی کلامی، مهارت های پردازش اطلاعات و سایر عوامل شناختی را بهبود بخشیدند.

3. یادگیری موسیقی زندگی اجتماعی شما را بهبود می بخشد

اگر نواختن یک آلت موسیقی را یاد بگیرید، می توانید چیزی فوق العاده برای لذت آینده عزیزان خود ایجاد کنید. اگر تصمیم دارید در جمع بخوانید، باید دوستان جدیدی پیدا کنید. هنگام نواختن با گروهی از نوازندگان، یک حس همبستگی مشترک بین نوازندگان وجود دارد که می تواند بیشتر از زمانی باشد که به تنهایی می نوازند، و پیوند و وابستگی متقابلی که ایجاد می شود بیشتر است.

4. یادگیری موسیقی اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه برخی از نوازندگان می توانند روی صحنه بایستند و در مقابل صدها یا هزاران نفر برقصند؟ به هر اندازه که خوب است، فکر می کنم برای انجام این کار به ایمان زیادی نیاز است. یادگیری موسیقی به شما این فرصت را می دهد که خود را در این موقعیت ها قرار دهید و مهمتر از آن، خود را به آنها بکشانید! شنونده، شما فقط می توانید این کار را برای یک نفر یا شریک زندگی خود انجام دهید، اما وقتی مقاومت کنید، احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت و اعتماد به نفس خود را در سایر زمینه های زندگی خود با خودتان تقویت می کنید. https://viola-music.com

5. موسیقی نظم و صبر می آورد

آنها گفتند؛ بهترین چیزها در زندگی این است که انتظار داشته باشید یا برای آنها کار کنید، توانایی نواختن موسیقی متفاوت است، ما باید در زمان مناسب خستگی ناپذیر کار کنیم و مزایای نواختن موسیقی را می بینیم، می توانیم درسی پیدا کنیم که اهمیت موسیقی را نشان دهد. . صبر و بردباری.

6. یادگیری موسیقی باعث ارتقای خلاقیت می شود

به گفته پل آلن، یکی از بنیانگذاران مایکروسافت، موسیقی به شما این امکان را می دهد که آنچه را که در حال حاضر دارید به روشی جدید بیان کنید. موسیقی همه چیز در مورد درک قوانین اساسی و اشکال صدا است. نوشتن آهنگ‌های خود، تنظیم‌ها، و بازسازی آهنگ‌های موجود، راه‌هایی است که نوازندگان چیزهایی را از هوا کشف می‌کنند. جای تعجب نیست که تحقیقات نشان می دهد که اکثر افراد موفق موسیقی را در مقطعی از زندگی خود تجربه کرده اند.

7. یادگیری موسیقی اتصال نوازندگان یک زبان جهانی است

به این فکر کنید که چند نفر از ما آهنگ هایی را به زبان هایی که بلد نیستیم یا به سختی می فهمیم می فهمیم. تعجب خواهید کرد که چگونه موسیقی می‌تواند شما را به مردم نزدیک‌تر کند، به‌ویژه زمانی که مجبور هستید با افرادی از فرهنگ‌های دیگر صحبت کنید. و اگر موسیقی را دوست دارید، در یک مکالمه عالی هستید.

8. یادگیری موسیقی حس هماهنگی بهتری به شما می دهد و شنونده بهتری از شما می سازد

موسیقی از شما یک نوازنده گروهی می سازد که اغلب با نوازندگان دیگر می نوازید. و هنگامی که آنها بازی می کنند، مهم است که همیشه به صحبت های شریک زندگی خود گوش دهید و به زبان بدن او توجه کنید. تنها در این صورت است که می توانید تصمیم بگیرید که چگونه ساز خود را به طور کامل با یک آهنگ کوک کنید، راه حل مناسب را بیابید و جنبه های دیگری از زندگی را که شما را به یک نوازنده بزرگ تبدیل می کند تفسیر کنید.

9. موسیقی یک تسکین دهنده استرس شگفت انگیز است

همه ما زندگی پرمشغله ای داریم. و مواقعی وجود خواهد داشت که احساس می کنیم از هر چیزی که می گذرد غرق شده ایم. در مورد ترک تجهیزات خود چطور؟ این یک راه عالی برای دور کردن ذهن شما از همه چیز است. به سلامتی شما آسیبی نمی رساند این به شما کمک می کند تا ناامیدی خود را تخلیه کنید. هیچ هزینه ای ندارد. و ممکن است دوستان صمیمی موسیقی پیدا کنید.

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی