گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

چگونه به آنجا رسیدیم؟ تاریخ دبی مال از طریق توییت

ادمین | يكشنبه, ۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۲:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

 

برای آشنایی بیشتر با آکواریوم دبی کلیک کنید. پانل های برج به نحوی طراحی شده اند که در برابرگرمای شدید تابستان در دبی مقاوم باشند و برای اطمینان بیشتر از یکپارچگی آن، از یک موتور هواپیمای جنگ جهانی دوم برای آزمایش باد و آب استفاده شد. اگر از جمله افرادی هستید که لباسهای مارک میپوشید و به دنبال پوشاک شیک هستید، مرکز خرید دبی مال یکی از بهترین گزینهها برای شماست. اگر فکر میکنید بهاندازه کافی شجاع هستید به شما خوشآمد میگوییم! درمجموع موجوداتی از ۴۰ گونه مختلف در باغ وحش زیرآبی در معرض نمایش قرار دارند که از آن جمله آنها میتوان به ایگوانا، مار پایتون برمهای، حشرات، مارهای درختی، کروکودیل پوزه کوتاه آفریقایی، خروس دریایی، اسب دریایی، مارماهی راه راه، آراپایما، ماهی کمانگیر، پوزه پارویی، سیکلیدها و … تماس با مشاور املاک: شما میتوانید با مشاورین املاک معتبری تماس بگیرید که تخصص در زمینه خرید و فروش ملک در دبی را دارند و از آنها بخواهید تا برای شما یک مغازه در دبی مال پیدا کنند. اما قبل از ورود بعه مسجد پوشش کافی الزامی است و از همین رو گردشگران می توانند لباس های سنتی را از مسجد قرض بگیرند. شما با ورود به این موزه می توانید حس راه رفتن در سال 2071 را تجربه کنید. در بیرون محوطه دبی مال آب نمای را می بینید که در آن با صدای موسیقی، آب را به حرکت در می آید و تا ارتفاع ۱۵۰ متری به بالا می برود. این تراس در فضای باز با ارتفاع 555 متر رسماً مرتفعترین سکوی دید در جهان است. این مجموعه عظیم حدود یک میلیون متر مربع وسعت دارد و در یک روز نمیتوان از تمام بخشهای آن دیدن کرد. مرکز خرید سیتی سنتر میردف در حدود چهارصد فروشگاه دارد.

Free photo big metallic structure in the middle of a modern city صرفه جویی در وقت و هزینه ها: با اقامت در هتلی نزدیک به مرکز خرید دبی مال، شما به راحتی و با صرف زمان کمتر و بدون نیاز به پرداخت هزینه حمل و نقل می توانید به دبی مال برسید. مکان تفریحی دیدنی برای هر موقعیتی، تجربیات منحصر به فرد و قابل شخصی سازی فوق العاده ای را ارائه می دهد. آنچنان که از تاریخ شهر برمیآید، این منطقه عنصر بانفوذ و قدرتمندی در رشد شهر دبی محسوب میشود، چون اولین چیزی که مهاجران این منطقه را به خود جذب میکند، ماهیگیری و صید مروارید در خور دبی است. اسکیتهای اجارهای خود را بردارید و روی یخ واقعی در شهر کویری سر بخورید. شما میتوانید بهترین جواهرات طلا را در بازار طلا و همچنین جدیدترین کفشها را در Level Shoesبیابید. برای رفتن به دبی مال، شما میتوانید از روشهای مختلفی استفاده کنید. قیمت اتاق ها با توجه به اندازه آن متفاوت است. این منطقه برای افرادی که دوستدار هنر هستند بسیار جذاب و شگفت انگیز خواهد بود و این افراد می توانند به صورت کاملا رایگان ساعت ها در این منطقه قدم بزنند و از نقاشی های خیابانی لذت ببرند. بهترین تفریحات در این پارک شامل تلکابین، توپ عظیم الجثه، گوله برفی، زمین بازی برفی، قدم زدن پنگوئن ها، باب اسلید میدود، دیوار صعود، گلوله برفی و …

و البته تماشای پنگوئن ها هم از دیگر جاذبه های اسکی دبی می باشد. یکی از جذابترین بخشهای تفریحی دبی مال اسکی روی یخ است که پیشنهاد میکنیم حتما آن را تجربه کنید. میتوانید در هر کجا از شهر دبی مکانهای دیدنی آن را مخصوصاً برخ خلیفه را نظاره کنید. میتوانید برای صبحانه به کافیشاپ خانگی Common Grounds بروید یا شیرینیتان را در The Cheesecake Factory میل کنید. باید بدانید که در مرکز خرید دبی مال زمین اسکیتی وجود دارد که م یتوانید ساعت خوشی را در آن به بازی بپردازید. ساختار دکل مانند اپرای دبی ، شاهکاری در عصر معاصر و ادای احترام به تاریخچه شهر دبی می باشد . این ساختمان به احترام حاکم ابوظبی و رییس جمهور امارات، «خلیف بن زاید آل نهیان» نامگذاری شد. این هتل در منطقه شیخ زاید داون تاون دبی واقع شده و دارای موقعیت مکانی عالی است. هتل رامادا داون تاون تقریبا در فاصله 2 کیلومتری دبی مال قرار گرفته است. هتل پالاس داون تاون دبی در فاصله کوتاهی از مرکز خرید دبی مال قرار دارد. هتل 5 ستاره پالاس داون تاون دبی یک هتل برجسته در منطقه داون تاون دبی با منظره رو به دبی فانتین و دریاچه اطراف برج خلیفه و در نزدیکی مرکز خرید دبی مال می باشد. اگه به پرواز کردن علاقه دارید این بخش را از دست ندهید. این شبیهساز یکی دیگر از تفریحات مجموعه دبی مال است که به کمک یکی از بهترین ایرلاینهای جهان راهاندازی شده و میتوانید پرواز را در آن تجربه کنید. لازم به ذکر است در صورتی که شما مهارتی در اسکی روی یخ ندارید، می توانید از مربی اسکی که در دارند کمک بگیرید. زیپ لاین اسکی دبی با 150 متر طول و 16 متر بالاتر از پیست های اسکی، یک تفریح هیجانی و جذاب است.

مسیر حرکت این زیپ لاین نیز از بالای جاذبه های گردشگری و دیدنی دبی است که قطعا لذت تجربه آن را دو چندان می کند. همین امر پرداختها برای تجارت در امارات را با سختی روبرو کرده است. برج تجارت جهانی دبی، بر فراز بالاترین طبقهی خود یک سکوی بازدید دارد که از آن میتوانید تصاویر پانوراما از دبی را ببینید و لذت ببرید و البته ورودی آن از برج خلیفه ارزانتر است. سرسره های آبی پارک آبی دبی بسیار عالی در سطح جهانی هستند، برای کودکان هم یک ناحیه از سرسره های آبی اختصاصی در نظر گرفته شده است و یک ساحل ماسه ای سفید 700 متری برای زمانی که انرژی خود را از دست داده اید و نیاز دارید استراحت کنید، اکواونچر تنها پارک آبی در دبی است که دارای ساحل اختصاصی می باشد. دبی مال (Dubai Mall)، درست در نزدیکی برج ۸۲۹ متری خلیفه، در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار، معادل ۳۵۰ هزار مترمربع احداث شده است. دسترسی وسیع به فروشگاه ها و برندها: با اقامت در یکی از هتل های نزدیک دبی مال، شما به فروشگاه ها و برندهای متعددی دسترسی دارید و می توانید محدوده انتخاب بیشتری داشته باشید. چون تعداد زیادی از ویلاهای آن متعلق به ایرانی ها می باشد. شاید فکر کنید این اسکلت فقط یک ماکت یا مجسمه باشد، اما این دقیقا استخوانهای یک دایناسور است که به 155 میلیون سال پیش تعلق دارد. این اسکلت ۷.۵ متر ارتفاع و ۲۴.۵ متر طول دارد که شما را در لحظه ورود میخکوب میکند!

پکیج مهمانی سفر دریایی شامل کارت دعوت موضوعی، بازیهای مخصوص مهمانی (برگزار شده توسط GSA)، تور راهنمای آکواریوم و باغ وحش زیرآب، ورود رایگان برای مهمانها و والدین صاحب جشن تولد، بازدید از آکواریوم و باغ وحش زیرآب، دکوراسیون فضای مهمانی (صحنه، چراغ، موسیقی، صندلی و میز) میشود.فراموش نکنید که اگر کیک میخواهید باید زودتر سفارش دهید و هزینه آن را جداگانه پرداخت کنید. باید توجه داشته باشید که مسیر اتوبوسها در شهر دبی بسیار پیچیده است و باید قبل از استفاده از اتوبوس، مسیر را به دقت بررسی کنید. نمایشگاههای موزه تمدن اسلامی شارجه، هزاران اثر هنری را در دل خود ذخیره کردهاند که تاریخ ساختشان به قرن هفتم تا بیستم میلادی برمیگردد. بنیاد خلیفه بن زاید آل نهیان در دهکده جهانی دبی توسط بنیادهای حمایتی امارات ساخته شده است و اداره آن نیز به گردن همین بنیاد میباشد و به مردم امارات این امکان را میدهند که کسب و کار خود را گسترش بدهند و در دهکده جهانی دبی در اختیار جهانیان بگذارند. هتل آدرس بولوارد دبی یکی از هتل های لوکس 5 ستاره نزدیک به دبی مال می باشد که در منطقه منطقه شیخ زاید داون تاون دبی قرار گرفته است. این مسجد زیبا و فوق العاده به دلیل سنگ های بی نظیر و ممتازی که در نمای آن استفاده شده و نمونه ای از معماری نوین اسلامی به شمار می رود , یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود . مسجد جمیرا از همه لحاظ زیبا ترین مساجد دبی است یک کپی دقیق از مسجد الازهر قاهره، که هشت برابر بزرگی آن است، مسجد جمیرا نمونه خوبی از معماری اسلامی است. همچنین در این مسجد کتابخانهای با حدود چهارهزار جلد کتابهای اسلامی و مذهبی برای کمک به پژوهشگران در زمینه مباحث اسلامی وجود دارد.

این گونه های جانوری از جمله گونه هایی هستند که شما می توانید در آکواریوم دبی آن ها را مشاهده کنید؛ اما این آکواریوم تفریحات دیگری را نیز برای شما درنظر گرفته که می توانید با کمک آن ها تجربه مهیج تری از حضور در آکواریوم داشته باشید. اگر مهارتی در اسکی روی یخ ندارید نگران نباشید چراکه میتوانید از مربیهای مستقر در این مرکز کمک بگیرید. در حایل که دمای هوا در بیرون بالا و بالا تر می رود، شما از تپه های برفی پایین بیایید و اسکی بورد بازی کنید. در بخش بیرونی، محلهایی برای نشستن گردشگران و بازدیدکنندگان فراهم شده که از حال و هوای خرید کردن و گشت وگذار بیرون آمده و دمی استراحت کنند. بسیاری از آثاری که در این موزه به نمایش درآمده است را باستان شناسان از دل خاک بیرون آوردهاند، جالب است بدانید که بسیاری از آنها متعلق به هزارهی سوم قبل از میلاد مسیح بودهاند. این پارک آبی که بیش از 15 هکتار مساحت دارد، با یک تم جالب ساخته شده است. در این مرکز خرید بخشی وجود دارد که مختص طلا است. بسیاری از افراد برای خرید طلا به بازار طلای دبی مال مراجعه میکنند. معماری و طراحی زیبای دبی مال، باعث شده تا این مرکز خرید تبدیل به یک جاذبه گردشگری مهم در دبی شود. پیشنهاد میکنیم آبنمای سرپوشیده (یکی از بهترین مکانهای مرکز خرید برای عکاسی) یا The Village را از دست ندهید که دارای سقف جمعشوندهای است که در ماههای زمستان باز میشود تا تجربهای در فضای باز را به خریداران ارائه دهد. Zabeel تقریباً با 15000 مترمربع، فضای سبک زندگی را به خریداران خود ارائه میدهد. این مرکز خرید، فعالیت خود را از سال 2008 میلادی آغاز کرد و تا کنون 1200 فروشگاه فعال در آن حضور دارد.

نکتهی جالب توجه این منطقه هدیهی آن است که کودک شما هر چیزی که کاشته و هر گیاهی که برداشت کرده است را به عنوان سوغاتی دریافت می کند. نکتهٔ جالب برای گردشگران تور دبی، کسانی که در این هتل اقامت میکنند میتوانند بهطور نامحدود از پارک آبی استفاده کنند. در هر حال، برای خرید یک مغازه در دبی مال، بهتر است که از خدمات مشاورین املاک معتبر و دارای تجربه استفاده کنید تا بهترین معامله را برای خودتان به دست آورید. که کوششهای شده تا هر بازی یکی از استعدادها و مهارت های کودکان را به چالش بکشد. در ابتدا قرار بود برج خلیفه با ۷۳ طبقه و تنها به صورت واحد های کاملا مسکونی احداث شود، اما به مرور زمان تغییر کرد. شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما دبی در قاصدک 24، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما دبی، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد. هر قدمی که در این پارک ماجراجویی برمیدارید شما را به یاد یکی از فیلم یا انیمشینهای هالیوودی میاندازد. این مرکز خرید که در ۴ نوامبر ۲۰۰۸ افتتاح شده، همچنین عنوان پربازدیدترین مرکز خرید جهان را نیز یدک میکشد، به طوری که دست کم تخمین زده میشود در سال ۲۰۱۱، ۵۴ میلیون نفر از این مرکز دیدن کرده و از امکانات بینظیر آن بهره بردند.

البته در دبی مراکز خرید دیگری نیز وجود دارد که هر یک مزیتها و قابلیتهای خود را دارند، اما دبی مال به دلیل موقعیت مرکزی، امکانات فراوان، طراحی و ساختار شگفتانگیز و برندهای معتبر، یکی از بهترین مراکز خرید دبی و حتی جهان است. پس از دیدن از خیابان مد، حرکات نمایشی خود را در میدان یخ دبی در سطح المپیک این مرکز خرید به نمایش بگذارید. به جرات می توان شهر دبی را به عنوان پایتخت خرید جهان و خاورمیانه معرفی کرد ، در واقع بهشت واقعی برای مسافران یا خریداران تبدیل شود. برای دوستداران مد، بیش از 70 فروشگاه معتبر توجه شما را جلب میکند، ازجمله خردهفروشیهایی مانند Bloomingdale’s و Galeries Lafayette، که اولین در خاورمیانه هستند. اگر دنبال هیجان و یا طرفدار فیلمهای ترسناک هستید، یا فقط دوست دارید تجربیات جدید را امتحان کنید، هیستری برای شما مناسب است. زیبل با توسعه قابلتوجهی که داشته پذیرای مجموعهای از تجربیات سبک زندگی جدید، گزینههای غذاخوری، گزینههای خردهفروشی و 3000 جای پارک جدید است. همچنین برای آشنا شدن با تفریحات مختلف دبی، داشتن اطلاعات لازم برای سفر به امارات و یا نکات کاربردی برای کار یا زندگی در دبی، با ما در وبسایت رسانا همراه باشید. باید امتحان کنید: یک «جلسه بارش برف» را رزرو کنید که در آن پیست یخ به یک سرزمین عجایب زمستانی تبدیل میشود در حالیکه دانههای برف واقعی روی سر شما میریزند. اگر علاقهمند به پیکنیک هستید میتوانید نوشیدنی و غذای دلخواهتان را همراه خود ببرید و روزی عالی را همراه با خانواده سپری کنید. هیستریا که اولین اتاق فرار منحصربهفرد با موضوع جنزدگی است در نوع خود در منطقه بینظیر است.

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی