گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

سرویس خواب اضطراری

ادمین | جمعه, ۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵ ق.ظ | ۰ نظر


چوب راش محبوب ترین چوب برای ساخت تخت و مبلمان است. بسیاری از مشتریان هنگام خرید به دنبال تخت های چوب راش هستند. در این مقاله دلایل اصلی محبوبیت این چوب را به شما می گوییم پس باید در هنگام خرید محصولات خواب خود به تخت خواب با این مواد توجه کنید.

چوب راش چیست؟

راش از خانواده Fagaceae است و شامل ده گونه مختلف است. این درخت در بسیاری از کشورها از جمله ایران رشد می کند و در شرایط محیطی مناسب می تواند تا 80 تا 100 متر رشد کند. یکی از ویژگی های اصلی چوب راش رنگ منحصر به فرد آن است. رنگ کرم رز و رگه های لکه دار این نوع روتختی را برای انواع دکوراسیون منزل مناسب کرده است.

از آنجایی که سنگین و مستحکم است در تولید مبلمان تختخواب کاربرد فراوانی دارد. این تخته به خوبی کار می کند و به راحتی ساخته می شود. همچنین روش خشک سریع است و می توان در مدت زمان کوتاهی از چوب چیزهای مختلف ساخت.

اجزای بستر در راش

یکی از نکات مهم در خرید تخت چوبی راش توجه به پایه های آن است. پایه های این تخت ها از چوب راش بسیار براق، زیبا و محکم ساخته شده است. داخل حصیر را نیز با پشم گوسفند پر می کنم تا استحکام و زیبایی آن بیشتر شود. در پایه تخت چوبی راش می توانید از پارچه های رنگی برای تغییر رنگ تخت استفاده کنید.

قیمت تخت چوبی راش با طرح های مختلف مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است زیرا این تخت بسیار مستحکم و مقرون به صرفه است. https://homefixboutique.com/products/rush-bed

6 مزیت سرویس خواب چوب راش

خرید تخت خواب چوب راش با توجه به مزایای بسیار می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای باشد. در این قسمت به 6 مزیت اصلی چوب راش می پردازیم که آن را برای ساخت تختخواب مناسب می کند:

1. انعطاف پذیری

اولین مزیت این چوب انعطاف پذیری آن است، اگر به دنبال تخت منحنی هستید باید خرید تخت چوبی را در اولویت قرار دهید. این نوع چوب بسیار مقاوم و مناسب برای ساخت تخت و مبلمان و هر نوع چوب خاصی است.

2. دوره

چوب راش غیر متخلخل و دارای سطح متراکم و محکم است. این خواص باعث می شود بستر چوب راش دوام بیشتری داشته باشد و در برابر خط و خش، بریدگی و فشار مقاوم باشد.

3. سپر

چوب راش اثر قوی دارد و فشار و وزن بالا را به خوبی تحمل می کند این خاصیت توضیح می دهد که چرا از این چوب برای ساخت تخت استفاده می شود. تانیل چوب با توجه به قیمت تخت چوبی راش، این محصول می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

4. اقتصادی

قیمت تخت چوب راش نسبت به سایر چوب های سخت مقرون به صرفه و مناسب می باشد. بنابراین خرید تخت از چوب راش می تواند انتخابی اقتصادی و مناسب باشد.

5. تعمیر و نگهداری آسان

چوب راش در طول سالیان به نگهداری کمی نیاز دارد، اما اگر برای تخت راش اتفاقی بیفتد، به راحتی قابل تعمیر است.

6. سان بو

برخی از بوی چوب مشتریان را از خرید تخت چوبی منصرف می کند، اما چوب بویی ندارد و صاف و تمیز است تا مردم را خوشحال کند.

فضای داخلی اتاق با تخت از چوب راش

معمولا با تخت های چوب راش رنگ پارچه روی تخت خنثی و ساده است تا زیبایی چوب را به رخ بکشد. برخی از درختان رنگ خاکستری و رنگ های گرم دارند اما زیبایی رنگ چوب راش بسیار خاص و زیباست.

قبل از خرید تختی از چوب راش می توانید اتاق را با کاغذ دیواری ساده با نقوش گل بپوشانید و تخت را در وسط اتاق قرار دهید. فراموش نکنید که تخت‌های این سبک، اتاق را شیک و کلاسیک می‌کنند و راحتی و دوام نیز کیفیت محصول را تضمین می‌کند.

چوب راش ایران

اگر تا به حال به تخت خواب های قدیمی نگاه کرده باشید،سرویس خواب راش تانیل چوب  متوجه می شوید که دوام و استحکام آن ها به دلیل چوب به کار رفته در آن هاست که همان چوب راش است. چوب راشی مورد استفاده در مبلمان و تخت خواب در کشور ما معمولا از ترکیه یا گرجستان وارد می شود. البته در ایران درختان چغندر زیاد است اما در جنگلداری نگهداری می شود و بیشتر چغندرهای موجود از طریق ترکیه وارد می شود. تخت‌خواب‌های چوبی، کفپوش، مبلمان و غیره که به‌صورت محلی بازسازی شده‌اند. برای ایجاد استفاده می شود

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی