گزارشگر

اخبار جدید

گزارشگر

اخبار جدید

افزایش فالوور اینستاگرام

ادمین | يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

افزایش رایگان فالوور اینستاگرام

بسیاری از برند ها و کسب و کارهای معروف علاوه بر افزایش فالوور حتی برای معرفی محصولاتشان از ربات های اینستاگرام استفاده می کنند. مانند دیجی کالا و بامیلو پس متوجه شدید که در این روش فالوور غیر واقعی فروخته می شود. شاید فقط یک درصد از افراد با اکانت واقعی خود در این برنامه ها فعالیت کنند. اگر محصول یا خدماتی را می خواهید از طریق کامنت ها معرفی کنید حتما از اکانت های فیک در پنل ربات اینستاگرام خود استفاده کنید. همانطور که می دانید این روز ها اینستاگرام مکان تجارت، خرید و فروش و سرگرمی ما ایرانی ها شده است. و خیلی ها از این فرصت برای معرفی کسب و کار، محصول و خدمات خود استفاده می کنند.

رکورد درآمد شیائومی در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ علی‌رغم افت فروش گوشی‌های هوشمند اگر می خواهید خرید فالوور را انجام دهید و هنوز به قطعیت در استفاده از این روش نرسیده اید ، به شما پیشنهاد می کنم تا از تست رایگان های فالوور استفاده نمایید.

خرید و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام


ما فالوگیری شما را بسته به نوع سفارش با بالاترین سرعت انجام میدهیم. تخصصی بودن ربات به دلیل شخصی سازی آن است که در بات های خارجی نیز این موضوع کمتر به صورت حرفه ای و قابل اطمینان پیاده سازی گردیده است، شما میتوانید توسط این ربات رقبا، هشتگ یا یک مکان جغرافیایی خاص را مورد هدف قرار دهید که این محلی سازی برای بازخورد تبلیغات شما میتواند یک سکوی پرتاب باشد. .. حتما توصیه میکنم این آموزش رو با قیمت مناسبی که داره تهیه کنید . بخدا ارزش اصلی این آموزش بیش از ۱۰ میلیونه !!!!!! یا علی ..

لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. شاید بارها در سایت های مختلف و یا پیج های اینستاگرام ، تبلیغ و عنوانی مبنی بر افزایش افزایش فالوور فالوور واقعی و فعال اینستاگرام دیده افزایش فالوور اینستاگرام باشید . آیا آنها فالوور واقعی اینستاگرام می فروشند؟ 

فروش فالوور واقعی و فعال اینستاگرام


توجه : این نوع فالوور ها صرفا جهت اعتبار بخشیدن به پیج اضافه میشوند و هیچ گونه فعالیتی از قبیل لایک و کامنت انجام نمی شود بعد ۲ ماه من با این روش تونستم درامد ماهانمو به ۷ الی ۱۲ ترفند افزایش فالوور اینستاگرام میلیون تومان برسونم . جذب فالوور در این روش در یک مدت زمان معقول طی می شود. دقت داشته باشید که بالارفتن یکباره فالوور می تواند خطراتی مانند بلاک شدن را برای پیج شما به همراه داشته باشید و این کار افزایش فالوور اینستاگرام ارزان باید به صورت آهسته و پیوسته باشد تا اینستاگرام پیج شما را بلاک نکند

وظیفه ما در این دوره آموزش است و نرم افزار به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. در همین ابتدا بگذارید خیالتان را راحت کنیم که هیچ روشی جز استفاده از ربات اینستاگرام به شما فالوور واقعی نمی‌دهد! من مدتی سعی کردم بهترین مطالب رایگان و پولی سایت های فارسی و انگلیسی را چک کنم پاسخ ادمین: خب خداروشکر. ما هم خیلی خوشحالیم بدون نیاز به هزینه های گزاف در حال رشد و پیشرفت پیج اینستاگرامتان هستید


۲- ربات اینستاگرام تحت وب: اگر ربات اینستاگرام شما تحت وب باشد دیگر نیازی نیست که سیستمتان روشن بوده و به اینترنت وصل باشد و کافیست در پنل کاربری تان تنظیمات مورد نظرتان را که در بالا توضیح دادیم انجام دهید و سیستم را خاموش کرده و به سراغ کار خودتان بروید. ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست. لطفا پرسش‌های نامرتبط با هر پست را در سایت جواب ۲۴ مطرح کنید. حال پس از شناسایی مخاطبین هدف باید به سراغ روشهای بازاریابی اینستاگرام برویم.

 

منابع :

https://www.wordstream.com/blog/ws/2016/10/19/get-more-instagram-followers
https://later.com/blog/get-more-instagram-followers/

https://irsocial.net/افزایش-فالوور-و-ممبر/

https://medium.com/@laurenholliday_/how-to-increase-your-instagram-followers-by-7x-in-30-days-6586bb1ec510
https://socialenablers.co/free-followers-for-instagram/



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی